Contact

Bel met 0900 9596

Kosten € 0,50 per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten.

Tip! Heeft u een technische vraag over Internet, TV of bellen? Zorg dan dat u op locatie bent als u belt.

Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen: gesloten

* Heeft u een vraag over Telfort Interactieve TV? Dan kunt u ons op zondag van 10.00 tot 17.00 uur bereiken.

Telfort Zakelijk

Klant van Telfort Zakelijk of interesse in de producten of diensten van Telfort Zakelijk?

Andere contactvormen

Deel uw vragen en kennis met andere gebruikers en met ons webcare team.

Met Mijn Telfort bent u van alle online gemakken voorzien.

Heeft u een Twitter account? Volg Telfort dan nu!

Onze winkelmedewerkers helpen u graag verder in een van onze winkels.

Telfort is ook op Facebook te vinden. Like ons en volg zo het laatste nieuws.

Toch liever contact per e-mail? Gebruik ons contactformulier.

Postadressen

Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Telfort Internet
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Telfort Zakelijk
Postbus 550
5800 AN Venray

Overige informatie

Bezoekadres
Teleportboulevard 121, 1043 EJ Amsterdam

KvK-nummer
Telfort is onderdeeld van KPN B.V. KvK: 27124701.

Buitenland
Vanuit het buitenland kunt u ons bereiken op +31 88 7650 200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland.

Telefoon verloren of gestolen
Is uw mobiele telefoon verloren of gestolen? Blokkeer uw telefoon via het keuzemenu van 0900 9596 (24 uur per dag, 7 dagen per week). Voor het bellen naar dit nummer betaalt u € 0,50 per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten.

Wachtwoord instellen voor contact met klantenservice Telfort mobiel
Als u telefonisch contact opneemt met de klantenservice van Telfort, vragen wij altijd om enkele persoonlijke gegevens ter controle. Hiermee voorkomen we dat anderen uw gegevens kunnen opvragen of uw abonnement kunnen wijzigen. U kunt een klantenservicewachtwoord instellen voor extra beveiliging, of als u een andere persoon wilt machtigen voor contact met de klantenservice.

  • Klantenservicewachtwoord afspreken voor extra veiligheid

    Als extra beveiliging kunt u in Mijn Telfort een wachtwoord instellen voor contact met de klantenservice. Zodra u een klantenservicewachtwoord heeft ingesteld, vragen wij daar altijd eerst om als u de klantenservice belt. U kunt vanaf dan niet meer geholpen worden zonder het wachtwoord te noemen.

  • Andere persoon machtigen voor contact met de klantenservice

    Wilt u dat iemand anders, bijvoorbeeld een familielid, namens u kan bellen met de klantenservice? Stel dan een klantenservicewachtwoord in, en geef dat wachtwoord aan de persoon die namens u mag bellen. Die persoon mag dan namens u informatie opvragen en wijzigingen aanvragen. Die persoon heeft geen toestemming om uw abonnement op te zeggen, of om uw gespecificeerde factuur op te vragen. Hiervoor dient u zelf aan de lijn te komen.