Inzicht in uw kosten

Bij Telfort internet kunt u uw maandelijkse facturen online inzien en printen via Mijn Telfort.

Gesprekskosten online inzien

Van uw gebruik van Telfort vast bellen kunt u online specificatie opvragen. Dit overzicht van uw gesprekskosten vindt u via Mijn Telfort. Het gesprekskostenoverzicht is actueel en bijgewerkt tot de vorige dag.

Verbruik Videotheek Thuis

Via Mijn Telfort kunt u gemakkelijk online een specificatie opvragen van de door u gehuurde films. Dit overzicht is actueel en bijgewerkt tot de vorige dag.

Factuur per e-mail

Een specificatie van uw factuur ontvangt u elke maand per e-mail op uw hoofd e-mailadres. Wilt u de factuur liever op een ander e-mailadres ontvangen? Dat kan!

Om uw facturen te kunnen openen, heeft u een programma nodig dat pdf-bestanden kan lezen. Adobe Reader is hiervan een voorbeeld.

Uw betaalgegevens

U kunt uw betaalgegevens inzien en eventueel wijzigen via Mijn Telfort. U kunt bekijken welk IBAN rekeningnummer bij ons bekend is en dit rekeningnummer eventueel wijzigen. Voor een automatische incasso is het belangrijk dat wij het juiste rekeningnummer van u hebben.

Voor de diensten in Mijn Telfort is inloggen vereist. Hiervoor heeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Deze gegevens heeft u per brief ontvangen vlak voor de oplevering van uw aansluiting. Wachtwoord vergeten? Vraag online uw wachtwoord op.

Inzicht in uw kosten - Veelgestelde vragen

  • Ja! Als u kiest voor het Alles-in-1-basispakket, vindt u de kosten daarvoor terug op één factuur. Bijkomende kosten, bijvoorbeeld voor het huren van een film via Telfort of bellen naar het buitenland met uw vaste lijn, verschijnen op dezelfde factuur. Dat geldt ook voor de kosten van de extra diensten waarmee u het Alles-in-1-basispakket kunt aanvullen. Denk hierbij aan het Opnemen pakket waarmee u uw favoriete televisieprogramma’s kunt opnemen en live pauzeren. Het abonnement Bellen Onbeperkt is een andere aantrekkelijke dienst, waarmee u onbeperkt belt naar vaste en mobiele nummers in Nederland.

    Heeft u nu nog een dienst bij een andere provider en wilt u overstappen naar Telfort? Wij helpen u graag met onze overstapservice.

    Heeft dit antwoord u geholpen?

    Verklaar uw antwoord

  • U kunt online gelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. Hiervoor krijgt u een e-mail op het e-mailadres dat u heeft opgegeven voor contact met Telfort. Dit kan uw @telfort.nl e-mailadres zijn of een e-mailadres bij bijvoorbeeld Gmail of Live.

    Let op! Als u 3 keer met een verkeerd wachtwoord probeert in te loggen, wordt uw account uit veiligheidsoverwegingen tijdelijk geblokkeerd!

    Heeft dit antwoord u geholpen?

    Verklaar uw antwoord

  • Bent u het niet eens met de factuur? Neem dan contact op met onze klantenservice via het online contactformulier. Geef zo duidelijk mogelijk aan waarom u het niet eens bent met de factuur, zodat wij uw factuur kunnen controleren.

    Heeft dit antwoord u geholpen?

    Verklaar uw antwoord

  • In Mijn Telfort vindt u een overzicht van uw openstaande facturen. Hier kunt u het openstaande (totaal)bedrag en de betaalstatus per factuur bekijken.

    Heeft dit antwoord u geholpen?

    Verklaar uw antwoord

  • U logt in op Mijn Telfort met uw Telfort internet gebruikersnaam en internet wachtwoord. Deze gegevens heeft u per brief ontvangen vlak voor de oplevering van uw internetaansluiting.

    Heeft dit antwoord u geholpen?

    Verklaar uw antwoord