Glasvezelprovider Lijbrandt gaat verder als Telfort. Op deze pagina vindt u meer informatie over de overgang van Lijbrandt naar Telfort.

Telfort heet u van harte welkom!

Uw huidige glasvezelprovider Lijbrandt bundelt de krachten met Telfort. Lijbrandt werd in 2012 overgenomen door KPN. Lijbrandt gaat voortaan verder als Telfort om u met gebundelde krachten beter van dienst te kunnen zijn. Telfort en Lijbrandt maken gebruik van dezelfde apparatuur en hetzelfde televisieplatform.

Bij Telfort bent u in goede handen. Telfort maakt de dingen namelijk graag eenvoudig. Dat is niet alleen heel fijn in gebruik, maar ook voordelig. En uiteraard krijgt u de kwaliteit die u mag verwachten. Omdat we u als klant zo min mogelijk hinder willen laten ondervinden van de overgang van Lijbrandt naar Telfort informeren we niet iedereen tegelijk.

Wat krijgt u bij Telfort?

In de communicatie die u van ons ontvangt, vindt u de wijzigingen die van toepassing zijn op uw abonnement. U hoeft hiervoor niets te doen en wordt automatisch klant van Telfort.

Mogelijkheden bij Telfort

U krijgt eerst een welkomstbrief, waarin we u laten kennismaken met Telfort. Enkele dagen later ontvangt u een brief met een persoonlijk overzicht. Hierin staat een vergelijking tussen uw huidige abonnement en uw nieuwe Telfort glasvezelabonnement. U kunt ook kiezen voor een ander Telfort glasvezelabonnement. Een van de mogelijkheden is het Alles-in-1 Glasvezelabonnement.

Voor meer informatie of om direct te bestellen kunt u bellen met het telefoonnummer dat in de brief staat die u van ons heeft ontvangen.

Alles wat u nodig heeft voor 45,- p/mnd

Interactieve TV

  • Meer dan 60 populaire tv-zenders waarvan 12 in HD-kwaliteit
  • Overal in huis live tv kijken op uw iPad of Android-tablet
  • Met Programma Gemist kijkt u programma’s van Nederland 1, 2 of 3 tot twee dagen terug
  • Met Videoland heeft u keuze uit meer dan 7.000 titels
  • Een tweede of derde Interactieve TV-ontvanger voor slechts 4,- per maand, per ontvanger
  • Uit te breiden met extra zenderpakketten

Analoge en Digitale TV

  • Gratis Analoge en Digitale (DVB-c) TV op alle andere tv’s via coax-kabel
  • 39 tv-zenders en 40 radiozenders in analoge en digitale (DVB-c) kwaliteit

Internet

  • Supersnel internet (50 Mb/s down- én upload)
  • Extra snelheid (100 Mb/s down- én upload) voor 7,50 extra p/mnd
  • Pc-beveiliging voor één of twee pc’s: 5,- p/mnd
  • Pc-beveiliging voor drie, vier of vijf pc’s: 7,50 p/mnd

Bellen

  • Bellen voor 9 ct p/m naar vaste en mobiele nummers met een starttarief van 9 ct
  • Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 15,- extra per maand, zonder starttarief of gesprekskosten
  • Onbeperkt bellen naar vaste nummers in 40 landen voor 10,- extra per maand, zonder starttarief of gesprekskosten
  • Gratis telefoonnummer, zodat u altijd bereikbaar bent. U kunt er ook voor kiezen geen telefoonnummer te nemen

CombiVoordeel

Telfort beloont klanten die meerdere abonnementen bij ons combineren met een extra voordeel. Wij vinden namelijk dat daar best iets tegenover mag staan. Als u op uw adres een abonnement met Interactieve TV combineert met een mobiel abonnement van Telfort, profiteert u van Telfort CombiVoordeel. U krijgt dit voordeel bovendien elke maand, zolang uw abonnementen lopen op hetzelfde adres.

Combineer, profiteer elke maand weer

  • Combineer Telfort TV & Mobiel
  • Profiteer van een voordeel waar u echt wat aan heeft
  • Elke maand weer, zolang u blijft combineren

U kunt kiezen uit de volgende voordelen

  • Gratis twee keer zoveel minuten-, MB’s en sms’jes. Extra veel bellen, sms’en en internetten dus
  • Een gratis tv-pakket naar keuze: Opnemen Pakket, HBO pakket of Kidspakket
  • 5,- korting op je factuur

Eerste factuur

Uw eerste Telfort factuur ontvangt u ongeveer een maand na de overgangsdatum. Wij informeren u per e-mail dat uw factuur klaar staat en u kunt deze bekijken in Mijn Telfort. Ongeveer een week na de factuurdatum vindt de automatische incasso plaats. U ontvangt van Lijbrandt na de overgang naar Telfort nog een slotfactuur. Hieronder vindt u hier meer informatie over.

Abonnementskosten

De abonnementskosten betaalt u altijd één maand vooruit en eventuele verbruikskosten met terugwerkende kracht. We weten immers pas aan het einde van de maand welke films u heeft besteld en naar welke telefoonnummers u heeft gebeld.

Op uw eerste Telfort factuur betaalt u dus de abonnementskosten van de afgelopen maand en komende maand en de verbruikskosten van de afgelopen maand. Uw eerste factuur kan dus hoger zijn dan u verwacht.

Voorbeeld van weergave op de factuur:

  • U ziet de naam van uw pakket, de factuurperiode en het bedrag.
  • Extra pakketten, zoals een TV Zenderpakket, een Vast bellen abonnement of een extra TV-ontvanger, ziet u hier ook terug.

Verbruikskosten

  • Voor Vast bellen ziet u hier uw Telfort telefoonnummer(s) en het totaalbedrag van de belkosten.
  • Heeft u films of series besteld uit Videoland videotheek, dan ziet u hier het totaalbedrag terug.
  • In Mijn Telfort hebben wij de specificaties van alle door u gebelde nummers en bestelde films en series voor u klaar staan.

Voorbeeld van weergave op de factuur:

Slotfactuur

De maand nadat uw Lijbrandt abonnement is beëindigd ontvangt u uw slotfactuur van Lijbrandt. Dit zal tussen de 12e en de 17e van de maand plaatsvinden. Hierop worden de teveel betaalde abonnementskosten tot en met de dag van de overgang naar Telfort gecrediteerd en worden de verbruikskosten bij Lijbrandt tot de dag van overgang naar Telfort berekend. Een terug te betalen bedrag van de slotfactuur wordt aan u terugbetaald of verrekend met nog onbetaalde facturen. Een te betalen bedrag zal op de gebruikelijke manier worden geïncasseerd.

Algemeen

  • Wie is Telfort?

    Telfort is dé Nederlandse voordeelspeler voor mobiele telefonie en internet. De visie van Telfort is om alles zo duidelijk en eenvoudig mogelijk te houden met een voordelige prijs. Om deze visie te verwezenlijken zijn wij ervan overtuigd dicht bij onze kernwaarden te blijven. Begrippen als ‘geen poespas’ en ‘voordelig’ zijn ons op het lijf geschreven.

  • Waarom wordt Lijbrandt nu Telfort?

    Lijbrandt is in 2012 overgenomen door KPN. Lijbrandt gaat voortaan verder als Telfort. Wij zijn ervan overtuigd u met gebundelde krachten beter van dienst te kunnen zijn. Zowel Lijbrandt als Telfort zijn onderdeel van KPN. Telfort maakt gebruik van dezelfde apparatuur en hetzelfde televisieplatform als Lijbrandt.

  • Gaat Lijbrandt verdwijnen en wanneer dan?

    Ja, Lijbrandt gaat als merk verdwijnen. Er worden geen nieuwe Lijbrandt abonnementen meer verkocht en de huidige Lijbrandt klanten ontvangen in de loop van 2014 of uiterlijk begin 2015 een persoonlijke brief, waarbij het Lijbrandt-abonnement wordt overgezet naar een Telfort glasvezelabonnement.

  • Wat verandert er voor mij?

    In de brieven die u ontvangt staat precies uitgelegd wat de overgang naar Telfort voor u betekent.

  • Ik heb nog geen brief gekregen. Hoe en wanneer word ik geïnformeerd?

    Omdat we klanten zo min mogelijk hinder willen laten ondervinden van de overgang van Lijbrandt naar Telfort, benaderen we steeds kleine groepen klanten, middels een tweetal brieven. In de eerste brief laten we u kennis maken met Telfort. In de tweede brief die u van ons ontvangt, vindt u de wijzigingen die van toepassing zijn op uw abonnement. Als u nog geen brief heeft ontvangen, betekent dit dat u pas later overgezet wordt naar Telfort. U ontvangt uw brief in 2014 of begin 2015.

  • Moet ik zelf iets doen om omgezet te worden naar Telfort?

    U hoeft zelfs niets te doen! U ontvangt een tweetal brieven. Als u akkoord bent met het Telfort glasvezelabonnement hoeft u niets te doen. U wordt dan automatisch klant van Telfort en ontvangt het Telfortabonnement dat in uw brief vermeld staat. Als u uw Telfort glasvezelabonnement wilt aanpassen of kosteloos wilt beëindigen, kunt u bellen naar het telefoonnummer, zoals die vermeld staat in de brief.

  • Wat gebeurt er op de dag van de overgang naar Telfort?

    De overgangsdatum vindt u in de tweede brief die u van ons ontvangt. Op de dag overgang proberen wij u geruisloos over te zetten maar het kan zijn dat u tijdelijk een onderbreking ervaart in uw diensten. Vervolgens krijgt u binnen een week van de overgangsdatum per post een bevestiging van uw nieuwe Telfort abonnement.

  • Wat gebeurt er met mijn contractduur?

    De contractduur blijft ongewijzigd. Als u nog resterende contract maanden heeft, dan blijven die bestaan na de overgang naar Telfort.

  • Krijg ik bij Telfort ook korting op mijn abonnement?

    Telfort biedt vaste lage prijzen. Het kan zijn dat u nog recht had op kortingen bij Lijbrandt, dan vindt u het voorstel van Telfort voor deze korting in uw tweede brief.

  • Krijg ik bij Telfort ook toegang tot een persoonlijke online omgeving?

    Na ontvangst van uw bevestigingsbrief heeft u toegang tot Mijn Telfort. Bij de bevestigingsbrief zit uw gebruikersnaam. Het wachtwoord volgt enkele dagen later in een aparte brief. Let op: gooi de bevestigingsbrief en uw wachtwoordbrief niet weg! Bewaar deze op een plek waar u hem makkelijk kan terugvinden. Via Mijn Telfort kunt u uw factuur inzien, uw persoonlijke gegevens en of uw abonnement aanpassen.

  • Ik weet het wachtwoord van Mijn Telfort niet meer, wat kan ik doen?

    Als u het wachtwoord van uw Mijn Telfort account kwijt ben, kunt u deze hier opnieuw opvragen.

  • Tot wanneer blijft mijn persoonlijke online omgeving van Lijbrandt (mijn Lijbrandt) nog beschikbaar?

    U kunt uw persoonlijke gegevens te alle tijden blijven inzien in de mijn Lijbrandt omgeving.
    U kunt hier echter geen wijzigingen meer doorvoeren. Inloggen tot uw mijn Lijbrandt omgeving blijft mogelijk middels uw bestaande mijn Lijbrandt inloggegevens.

  • Mijn abonnement bij Telfort komt niet overeen met wat ik bij Lijbrandt had wat moet ik doen?

    Als uw abonnement niet overeen komt met uw huidige abonnement kunt u dit aan ons doorgeven door te bellen met 088 555 26 65.

  • Ik had bij Lijbrandt een aantal zenderpakketten aan staan, deze zie ik niet terug in mijn nieuwe Telfort abonnement wat moet ik doen?

    Als uw zenderpakketten niet overeen komt met uw huidige abonnement kunt u bellen met 088 555 26 65.

  • Ik zie in mijn brief een ander abonnementsbedrag dan op de website van Telfort. Hoe kan dat?

    Dat klopt. Telfort heeft per 1 januari 2015 een nieuw glasvezelabonnement zonder ATV.

    U wordt naar het glasvezelabonnement met ATV van Telfort overgezet. We hebben hiervoor gekozen, omdat:

    • U op dit moment wel ATV heeft en wij het abonnement kiezen wat het meest met u huidige abonnement overeen komt
    • Daarnaast is de levering van iTV anders waardoor er een ander modem, die een monteur moet installeren, en andere TV-ontvangers nodig zijn, die u zelf zou moeten installeren. Dit zou voor u veel extra werk betekenen, terwijl het uitgangspunt bij de overgang is dat u niets hoeft te doen.
  • Als ik toch over wil naar het nieuwe abonnement, kan dit dan?

    Mocht u toch graag van het nieuwe abonnement gebruik maken, dan kunt u nadat u bent overgezet naar een Telfort abonnement, hierover contact opnemen via het telefoonnummer 088-1200 000 (lokaal tarief). Onze medewerker zal dan met u alle vervolgstappen doornemen.

  • Wie gaat na activatie mijn abonnementskosten incasseren?

    Telfort zal via een automatische incasso onder rekeningnummer NL91 INGB 0000 2742 50 t.n.v. Telfort Glasvezel uw maandelijkse kosten incasseren.

  • Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur van Telfort?

    U ontvangt de eerste factuur van Telfort ongeveer een maand na de overgang naar Telfort. U ontvangt per mailbericht dat uw factuur aangemaakt is. Ongeveer een week later wordt uw factuur in één keer automatisch geïncasseerd. De factuur is in uw persoonlijke klantomgeving Mijn Telfort in te zien. Meer informatie over uw factuur van Telfort vindt u op ‘Mijn Telfort’.

  • Kan ik mijn oude Lijbrandt facturen ook na de overgang naar Telfort bekijken?

    Ja, u kunt na de overgang naar Telfort uw oude Lijbrandt facturen bekijken via Mijn Telfort.

  • Kan ik bij Telfort een papieren factuur krijgen?

    Telfort verstuurt haar klanten per e-mail een notificatie dat de factuur is aangemaakt. De facturen zijn te bekijken via Mijn Telfort. Kijk ook op het tabblad ‘Telfort Factuur’ op deze webpagina voor meer toelichting aangaande de Telfort factuur.

  • Waarom ben ik nog niet naar Telfort overgezet, terwijl mijn buurman/familielid al wel Telfort klant is geworden?

    Omdat we klanten zo min mogelijk hinder willen laten ondervinden van de overgang van Lijbrandt naar Telfort, benaderen we steeds kleine groepen klanten, met een tweetal brieven. In de eerste brief laten we u kennis maken met Telfort. In de tweede brief die u van ons ontvangt, vindt u de wijzigingen die van toepassing zijn op uw abonnement.

  • Wat moet ik doen als ik het niet eens ben met de overgang naar Telfort?

    U heeft het recht om uw contract binnen 1 maand na ontvangst van de tweede brief kosteloos te beëindigen. De datum tot wanneer u uw abonnement kunt wijzigen of kosteloos kunt beëindigen staat in de tweede brief vermeld. Dit kunt u telefonisch doen via het nummer dat is aangegeven in de brief.

  • Zijn er nieuwe algemene voorwaarden van toepassing op mijn nieuwe contract met Telfort?

    Ja, Telfort heeft eigen algemene voorwaarden die gelden bij uw nieuwe Telfort glasvezel abonnement. Deze worden ook als bijlage bij de tweede brief toegestuurd en zijn ook hier te vinden.

Internet

  • Ik heb bij Lijbrandt gekozen voor alleen internet. Waarom krijg ik nu Internet en Bellen van Telfort?

    Bij Telfort is het niet mogelijk om abonnementen te leveren zonder telefonie. Mocht u willen voorkomen dat er toch belkosten worden gemaakt dan kunt u eenvoudig uitgaande gesprekken laten blokkeren. Dit kunt u eenvoudig zelf aanpassen in ‘Mijn Telfort’ of laten wijzigen via de klantenservice van Telfort.

  • Wat gebeurt er met mijn apparatuur?

    U kunt al uw huidige tv ontvangers blijven gebruiken.

  • Welke snelheden biedt Telfort voor internet?

    Telfort biedt standaard een up- en downloadsnelheid van 50 Mb/s. De verhoging naar 100 Mb/s up- en downloadsnelheid kost € 7,50 per maand extra.

  • Ik heb bij Lijbrandt 1 of meerdere e-mail accounts. Kan ik die blijven gebruiken?

    Ja, u kunt uw huidige Lijbrandt e-mail accounts blijven gebruiken.

  • Is het bij Telfort mogelijk om mijn e-mail account te verbinden met een externe mailserver via ‘poort 25’?

    De SMTP-serverpoort 25 is bij Telfort afgesloten voor verkeer naar andere mailservers zodat minder hinder van spam wordt ondervonden. Dit betekent ook dat het versturen van e-mails via een eigen mailserver niet meer mogelijk wordt na de overgang naar Telfort. Als u bij Lijbrandt een verbinding had via poort 25 kunt u deze na de overgang wijzigen naar een andere poort (bijvoorbeeld poort 587) om uw mailaccount met een externe mailserver te verbinden. Hiervoor kunt u ook kunt u bellen naar het telefoonnummer zoals die vermeld staat in de brief. Het stappenplan om uw mailaccount na de overgang naar Telfort in te stellen kunt u hier vinden (beschikbaar voor Windows en MAC OS X gebruikers).

  • Kan ik bij Telfort een nieuwe mail account aanmaken?

    Bij Telfort krijgt u 2 mail accounts. U kunt bij Telfort per mail account, 5 mailaliassen aanmaken, via Mijn Telfort.

  • Bij Lijbrandt kon ik e-mail verzenden met een grootte van 20 MB. Kan dat bij Telfort ook?

    Bij Telfort kunt u ook e-mails verzenden met een grootte van 20MB.

  • Wat biedt Telfort op het gebied van PC beveiliging?

    Telfort biedt het beveiligingspakket Telfort Veilig voor 1 of 2 PC’s of laptops. Klik hier voor een overzicht van het pakket.

  • Ik maak gebruik van de Lijbrandt nieuwsgroep service. Krijg ik die bij Telfort ook?

    Telfort biedt geen eigen nieuwsgroep service. U kunt deze dienst wel bij XS News.nl afnemen. Lijbrandt abonnees die gebruik maken van de betaalde nieuwsgroep service worden hier apart over geïnformeerd.

Televisie

  • Wat verandert er aan het zenderaanbod op analoge en digitale (ook DVB-c HD) TV?

    Aan het zenderaanbod op analoge en digitale TV verandert niets. U vindt hier het actuele zenderaanbod op analoge en digitale TV.

  • Wat verandert er aan het zenderaanbod op Interactieve TV?

    Het Interactieve TV zenderaanbod van Telfort is gelijk aan dat van Lijbrandt. Hier vindt u het actuele zenderaanbod van Interactieve TV.

  • Welke extra zenderpakketten zijn verkrijgbaar bij Telfort?

    Telfort biedt een uitgebreid assortiment aan extra zenderpakketten. Hier vindt u het aanbod aan extra zenderpakketten van Telfort.

  • Wat gebeurt er met mijn apparatuur?

    U kunt al uw huidige tv ontvangers blijven gebruiken.

  • Wat gebeurt er met mijn Interactieve TV-ontvanger(s)?

    U kunt uw huidige HD-ontvangers en HD-recorders bij Telfort blijven gebruiken voor uw (Interactieve) TV.
    Met uw HD recorder kunt u opnames blijven maken zoals u gewend bent. Heeft u een HD ontvanger en wilt u ook opnames kunnen maken, dan kunt u het Opnemen Pakket van Telfort bestellen voor € 5,- per maand. Enkele Lijbrandt klanten hebben een HD-ontvanger gratis in bruikleen ontvangen. Deze HD-ontvanger komt nu in bruikleen van Telfort. Als u een extra TV-ontvanger wenst voor het TV kijken op de slaapkamer, kunt u die bij Telfort huren voor € 4,- per maand. Heeft u uw HD-ontvanger zelf gekocht, dan houdt u die natuurlijk in eigendom. Heeft u hier nog garantie op, dan behoudt u die garantie.

  • Wijzigen de instellingen van mijn digitale televisie?

    De opmaak van uw televisiedienst zal worden aangepast in de Telfort huisstijl, hiervoor hoeft u niets te doen. Pincodes zullen na de overgang naar Telfort gelijk blijven en niet wijzigen. Ook geblokkeerde zenders zullen worden onthouden en ‘scheduled’ opnames en ‘reminders’ blijven ongewijzigd. Wel zullen uw favorieten in de TV mozaïek en eventuele verbindingen met een Tablet opnieuw ingesteld moeten worden.

  • Hoe kan ik bij Telfort TV kijken via mijn tablet?

    Voor het kijken van interactieve TV via uw tablet, download u na de overgang naar Telfort gratis de Telfort Live TV app via de Appstore of Playstore. Vervolgens koppelt u de app aan uw TV-ontvanger. Met de Telfort Live TV app kunt u uw tablet gebruiken als afstandsbediening: voor het bekijken van films en series uit de Videoland Videotheek, het instellen van herinneringen, om door de TV-gids te bladeren of - als je ons Opnemen Pakket hebt – om programma’s op afstand mee op te nemen.
    Klik hier voor de handleidingen voor Apple en Android gebruikers.

  • Ik kijk HBO ook via de HBO GO app of de HBO GO website. Behoud ik deze dienst?

    U kunt ook bij Telfort gebruik blijven maken van de HBO GO app en website. U moet zich echter wel opnieuw registreren in de HBO GO app en/of op de HBO GO website. Volg de HBO registratieprocedure op de website. De verbindingscode die u voor de registratie nodig heeft vindt u in het Telfort TV menu onder ‘Instellingen’ -> ‘Apparaten’ -> ‘Nieuw apparaat toevoegen’. Als u dit niet doet zal u de eerstvolgende keer dat u de HBO GO app of de HBO GO website opent een foutmelding krijgen.

  • Verandert er iets aan de beeldkwaliteit?

    De beeldkwaliteit van Telfort is gelijk aan die van Lijbrandt.

Bellen

  • Behoud ik mijn huidige telefoonnummer(s) bij de overgang naar Telfort?

    Ja, uw huidige telefoonnummers worden overgezet naar Telfort.

  • Welke beltarieven gelden bij Telfort?

    Bij Telfort heeft u de volgende beltarieven voor bellen binnen Nederland: 10 ct starttarief, 10 ct p/m naar vast en mobiel in Nederland. Klik hier voor een volledig overzicht van de beltarieven.

  • Welke tarieven gelden bij Telfort voor bellen naar het buitenland?

    Klik hier voor een volledig overzicht van de beltarieven.

  • Blijven bestaande instellingen ongewijzigd?

    De instellingen, die u bij Lijbrandt heeft voor gidsvermelding blijven gehandhaafd. Verder kunt u in Mijn Telfort eenvoudig en snel de instellingen voor uw vaste telefoon aan /- uit zetten of wijzigen. Hieronder ziet u welke instellingen u voor uw vaste telefoon kunt wijzigen en hoe u dit doet.

    Voicemail

    Telfort maakt gebruik van een ander voicemailplatform dan Lijbrandt en zet de voicemail standaard aan. U kunt na overgang naar Telfort 1233 bellen om uw persoonlijke welkomstboodschap in te spreken. Indien u uw voicemail uit wilt zetten kunt u dit eenvoudig via Mijn Telfort doen.

    Via uw telefoon kunt u voicemailberichten verwijderen. Dit kan niet via Mijn Telfort.

    Telefoongids

    Na de overgang kunt u in Mijn Telfort aangeven of u uw naam, adres en telefoonnummer vermeld wilt hebben in de telefoongids en/of opvraagbaar wil zijn bij nummerinformatie. Geeft u dit niet aan, dan wordt uw telefoonnummer niet gepubliceerd. Uw telefoonnummer is dan geheim en niet opvraagbaar bij de verschillende informatienummers.

    Nummerweergave

    U kunt uw nummerweergave via de telefoon uitzetten. U kunt dit doen door *31 in te toetsen voordat u het nummer selecteert wat u wilde bellen. U kunt dit ook permanent doen in Mijn Telfort.

    Blokkeren van nummers

    U kunt de mogelijkheid om te bellen naar verschillende type telefoonnummers eenvoudig aan- of uitzetten in Mijn Telfort. Daarmee voorkomt u dat er naar bepaalde telefoonnummers gebeld kan worden. U kunt blokkades instellen voor het bellen naar:

    • Erotische nummers
    • Diverse amusement nummers en of betaalde informatienummers
    • Internationale nummers

    Doorschakeling naar een ander nummer

    Indien u gebruik wilt maken van de doorschakelfunctie voor u vaste telefoon voert u het volgende in op de telefoon:

    • Voor direct doorschakelen: *21*telefoonnummer#
    • Doorschakeling verwijderen: #21#
    • Voor vertraagd doorschakelen: *61*telefoonnummer#
    • Doorschakeling verwijderen: #61#

    U kunt de doorschakelfunctie ook eenvoudig aan- of uitzetten of wijzigen in Mijn Telfort.

  • Kan ik bij Telfort ook onbeperkt bellen naar een vaste telefoon lijn?

    Speciaal voor de overgang naar Telfort kunnen klanten die onbeperkt bellen naar vaste nummers al hebben die voor € 10,- per maand behouden. Telfort biedt verder onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor € 15,- per maand.

  • Kan ik bij Telfort ook onderling gratis bellen met andere klanten?

    Telfort biedt geen gratis onderling bellen aan. Klanten met onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor € 15,- per maand, bellen wel gratis.

  • Bij Lijbrandt kon ik een bellimiet instellen, kan dat bij Telfort ook?

    Telfort stelt de bellimiet standaard in op € 200,-. Deze kan niet worden aangepast.

  • Ik heb bij Lijbrandt een tweede telefoonlijn. Krijg ik dan bij Telfort ook een tweede telefoonlijn?

    Ja, bij Telfort behoudt u uw tweede telefoonlijn. De kosten voor een tweede telefoonlijn bedragen bij Telfort € 2,50 per maand. Dit was bij Lijbrandt € 5,- per maand.