De Mijn Telfort app banner

Met de Mijn Telfort app kun je altijd en overal je verbruik bekijken, je facturen bekijken, en nog veel meer. Ook kun je je abonnement, gegevens en instellingen bekijken en wijzigen. Je zet zelf ook eenvoudig extra bundels aan, ook voor prepaid. Regel dus voortaan zelf je zaken met de Mijn Telfort app. Je kunt de app gratis downloaden. Je logt in met je 06-nummer en je wachtwoord voor Mijn Telfort. Heb je nog geen wachtwoord of ben je je wachtwoord vergeten? Vraag hier dan direct een nieuw wachtwoord aan.

Download de Mijn Telfort app (ook voor prepaid)

Android

Gratis download. Vereist Android 4.0.3 of nieuwer.

Download voor Android

iPhone

Gratis download. Vereist iOS 8.0 of nieuwer.

Download voor iPhone

Wil je toch liever gebruik maken van Mijn Telfort op je laptop of computer? Log dan hier in.


Mogelijkheden van de Mijn Telfort app

Verbruik in de Mijn Telfort app

Verbruik

Altijd inzicht in wat je hebt verbruikt: van minuten, MB's en smsjes tot hoelang je bundel nog geldig is.

Extra MB's bestellen in de Mijn Telfort app

Extra internet

Bestel eenvoudig eenmalig extra MB's. Je extra MB's zijn ook geldig in de EU.

Meer informatie

Factuur overzicht in de Mijn Telfort app

Facturen

Bekijk je nieuwste factuur en vergelijk je bedrag met vorige maanden.

Abonnement wijzigen in de Mijn Telfort app

Abonnement wijzigen

Een grotere of kleinere bel-, sms- of internetbundel? 4G aan- of uitzetten? Pas je eenvoudig je abonnement aan.

Kostenoverzicht in de Mijn Telfort app

Kostenoverzicht

Bekijk welke kosten je tot nu toe hebt gemaakt.

Pagina op mobiel met zenderoverzicht aanpassen

Zenderpakketten

Zet eenvoudig een extra zenderpakket zoals FOX Sports aan of uit.


Veelgestelde vragen


Wie kan gebruik maken van de Mijn Telfort app?

De volgende klanten kunnen gebruik maken van de Mijn Telfort app:

  • Klanten met een Telfort Mobiel abonnement of Telfort Prepaid. 
  • Zakelijke klanten met een ZZP Mobiel abonnement (Let op: alleen met je 06-nummer, niet met je gebruikersnaam voor Zakelijk Beheer). 

De app is niet te gebruiken voor andere zakelijke klanten en klanten met Internet, TV & Bellen.

Welk type telefoon heb ik nodig om de app te kunnen gebruiken?

  • Een iPhone 4S of nieuwer met iOS versie 8.0 of nieuwer.
  • Een Android telefoon met Android versie 4.0.3 of nieuwer.

Gebruik je een ander type telefoon zoals Windows Phone of BlackBerry? Gebruik dan de Mijn Telfort website. Deze is geoptimaliseerd voor gebruik op je mobiele telefoon.

Kan ik bundels wijzigen en/of bestellen in de app?

Met niet zakelijke abonnementen kan je:

  • Elke factuurmaand je bel-, sms- of internetbundel aanpassen (hoger of lager), maar nooit lager dan het aantal waarmee het contract is gestart.
  • Een eenmalige Extra Internet bundel bestellen wanneer je MB's op zijn.
  • Een eenmalige Buitenlandbundel bestellen.

Hoe kom ik aan het wachtwoord waarmee ik kan inloggen?

Heb je nog geen wachtwoord voor Mijn Telfort of ben je je wachtwoord vergeten? Maak dan nu een nieuw wachtwoord aan waarmee je direct kunt inloggen in de app.