Mijn Telfort app

Met de Mijn Telfort app kun je je verbruik bekijken, je facturen bekijken, en nog veel meer. Je kunt de app gratis downloaden. Je logt in met je 06-nummer en je wachtwoord voor Mijn Telfort.

Download de Mijn Telfort app

Android

Gratis download. Vereist Android 4.0.3 of nieuwer.

Download voor Android

iPhone

Gratis download. Vereist iOS 7.0 of nieuwer.

Download voor iPhone

Mogelijkheden van de MijnTelfort app

Verbruik

Bekijk hoeveel minuten, MB's en sms'jes je nog hebt en hoelang je bundel tegoed nog geldig is. Je kunt hier ook het verbuik van je buitenlandbundels bekijken.

Kostenoverzicht

Bekijk welke kosten je tot nu toe hebt gemaakt. Je krijgt een overzicht van je abonnementskosten en de kosten die je buiten je bundel hebt gemaakt.

Facturen

Bekijk je nieuwste factuur en vergelijk je bedrag met vorige maanden. Benieuwd waarom je maandbedrag afwijkt? Bekijk dan de details en vergelijk met vorige maanden.


Abonnement wijzigen

Behoefte aan een grotere of kleinere bel-, sms- of internetbundel? Wil je 4G aan- of uitzetten? Via de Mijn Telfort app pas je eenvoudig je abonnement aan.

Extra Internet

Heb je (bijna) alle MB's uit je bundel verbruikt? Via de Mijn Telfort app bestel je eenvoudig eenmalig extra MB's.

Buitenlandbundels

Wil je goedkoper bellen en internetten in het buitenland? Via de app bestel je eenvoudig een Belbundel EU en/of een Internetbundel EU.

Meer informatie

Veelgestelde vragen


  • Wie kan gebruik maken van de Mijn Telfort app?

    De volgende klanten kunnen gebruik maken van de Mijn Telfort app:

    • Klanten met een Telfort Mobiel abonnement of Telfort Prepaid. 
    • Zakelijke klanten met een ZZP Mobiel abonnement (Let op: alleen met je 06-nummer, niet met je gebruikersnaam voor Zakelijk Beheer). 

    De app is niet te gebruiken voor andere zakelijke klanten en klanten met Internet, TV & Bellen.

  • Welk type telefoon heb ik nodig om de app te kunnen gebruiken?
    • Een iPhone 4 of nieuwer met iOS versie 7.0 of nieuwer.
    • Een Android telefoon met Android versie 4.0.3 of nieuwer.

    Gebruik je een ander type telefoon zoals Windows Phone of BlackBerry? Gebruik dan de Mijn Telfort website. Deze is geoptimaliseerd voor gebruik op je mobiele telefoon.

  • Kan ik bundels wijzigen en/of bestellen in de app?

    Met niet zakelijke abonnementen die op of na 16 april 2012 zijn ingegaan kan je:

    • Elke factuurmaand je bel-, sms- of internetbundel aanpassen (hoger of lager), maar nooit lager dan het aantal waarmee het contract is gestart.
    • Een eenmalige Extra Internet bundel bestellen wanneer je MB's op zijn.
    • Een eenmalige Buitenlandbundel bestellen.

    Heb je een ouder abonnement? Je kunt je abonnement gemakellijk verlengen; je profiteert dan ook van gratis onbeperkt sms'en en je minuten en MB's zijn 3 maanden geldig. Bekijk nu je verengaanbod.

  • Hoe kom ik aan het wachtwoord waarmee ik kan inloggen?

    Heb je nog geen wachtwoord voor Mijn Telfort of ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan nu een nieuw wachtwoord aan en we sturen je direct een sms'je met een tijdelijk wachtwoord waarmee je kunt inloggen in de app.

    Om te voorkomen dat het tijdelijke wachtwoord verloopt dien je dit binnen 42 dagen in een persoonlijk wachtwoord te wijzigen door een keer in te loggen in Mijn Telfort.