De Mijn Telfort app banner

Met de Mijn Telfort app kun je altijd en overal je verbruik bekijken, je facturen bekijken, en nog veel meer. Ook kun je je abonnement, gegevens en instellingen bekijken en wijzigen. Je zet zelf ook eenvoudig extra bundels aan, sinds 13 november ook voor prepaid. Regel dus voortaan zelf je zaken met de Mijn Telfort app. Je kunt de app gratis downloaden. Je logt in met je 06-nummer en je wachtwoord voor Mijn Telfort. Heb je nog geen wachtwoord of ben je je wachtwoord vergeten? Vraag hier dan direct een nieuw wachtwoord aan.

Download de Mijn Telfort app (ook voor prepaid)

Android

Gratis download. Vereist Android 4.0.3 of nieuwer.

Download voor Android

iPhone

Gratis download. Vereist iOS 8.0 of nieuwer.

Download voor iPhone


Wil je toch liever gebruik maken van Mijn Telfort op je laptop of computer? Log dan hier in..


Mogelijkheden van de Mijn Telfort app


Verbruik

Wil je altijd inzichtelijk hebben hoeveel je verbruikt hebt deze maand? Bekijk hoeveel minuten, MB's en sms'jes je nog hebt, hoelang je bundel nog geldig is, en welke kosten je tot nu toe hebt gemaakt. Vanaf nu ook voor prepaid.

Buitenlandbundels

Ga je op reis en wil je goedkoop bellen en internetten in het buitenland? Via de app bestel je eenvoudig een Belbundel EU en/of een Internetbundel EU. Vanaf nu ook voor prepaid.

Meer informatie

Facturen

Bekijk je nieuwste factuur en vergelijk je bedrag met vorige maanden. Benieuwd waarom je maandbedrag afwijkt? Bekijk dan de details en vergelijk dit met vorige maanden.

Abonnement wijzigen

Behoefte aan een grotere of kleinere bel-, sms- of internetbundel? Wil je 4G aan- of uitzetten? Via de Mijn Telfort app pas je eenvoudig je abonnement aan.

Extra Internet

Ben je deze maand door je MB’s heen, maar wil je toch die ene video bekijken of dat belangrijke appje versturen? Via de Mijn Telfort app bestel je eenvoudig eenmalig extra MB's.

Kostenoverzicht

Bekijk welke kosten je tot nu toe hebt gemaakt. Je krijgt een overzicht van je abonnementskosten en de kosten die je buiten je bundel hebt gemaakt.


Veelgestelde vragen


  • Wie kan gebruik maken van de Mijn Telfort app?

    De volgende klanten kunnen gebruik maken van de Mijn Telfort app:

    • Klanten met een Telfort Mobiel abonnement of Telfort Prepaid. 
    • Zakelijke klanten met een ZZP Mobiel abonnement (Let op: alleen met je 06-nummer, niet met je gebruikersnaam voor Zakelijk Beheer). 

    De app is niet te gebruiken voor andere zakelijke klanten en klanten met Internet, TV & Bellen.

  • Welk type telefoon heb ik nodig om de app te kunnen gebruiken?
    • Een iPhone 4 of nieuwer met iOS versie 7.0 of nieuwer.
    • Een Android telefoon met Android versie 4.0.3 of nieuwer.

    Gebruik je een ander type telefoon zoals Windows Phone of BlackBerry? Gebruik dan de Mijn Telfort website. Deze is geoptimaliseerd voor gebruik op je mobiele telefoon.

  • Kan ik bundels wijzigen en/of bestellen in de app?

    Met niet zakelijke abonnementen die op of na 16 april 2012 zijn ingegaan kan je:

    • Elke factuurmaand je bel-, sms- of internetbundel aanpassen (hoger of lager), maar nooit lager dan het aantal waarmee het contract is gestart.
    • Een eenmalige Extra Internet bundel bestellen wanneer je MB's op zijn.
    • Een eenmalige Buitenlandbundel bestellen.

    Heb je een ouder abonnement? Je kunt je abonnement gemakellijk verlengen; je profiteert dan ook van gratis onbeperkt sms'en en je minuten en MB's zijn 3 maanden geldig. Bekijk nu je verengaanbod.

  • Hoe kom ik aan het wachtwoord waarmee ik kan inloggen?

    Heb je nog geen wachtwoord voor Mijn Telfort of ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan nu een nieuw wachtwoord aan en we sturen je direct een sms'je met een tijdelijk wachtwoord waarmee je kunt inloggen in de app.

    Om te voorkomen dat het tijdelijke wachtwoord verloopt dien je dit binnen 42 dagen in een persoonlijk wachtwoord te wijzigen door een keer in te loggen in Mijn Telfort.