Klacht indienen bij Telfort

We werken er elke dag hard aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Heb je een klacht over onze dienstverlening? Dan horen we dat graag. Wij zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Hoe dien ik een klacht in?

  • Telefonisch Telefonisch kunnen we je het beste en snelste helpen. Bel hiervoor 0900 9596 (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten).
  • Schriftelijk Schrijf je het liever op? Gebruik dan dit adres: Klantenservice Telfort, Postbus 217, 2400 AE Alphen aan den Rijn.

Hoe snel krijg ik antwoord?

We nemen binnen 10 werkdagen contact met je op (telefonisch of via e-mail). Als we meer tijd nodig hebben voor je klacht, zullen we je regelmatig informeren over de voortgang.

Wat als ik het niet eens ben met de reactie van Telfort?

Heb je een klacht ingediend? En een reactie gekregen van Telfort? Maar je bent het niet eens met die reactie? Dat vinden we natuurlijk jammer.

Je kan de klacht dan neerleggen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig, en helpt consumenten die een klacht hebben over een bedrijf. Je kan ook kiezen de Online Dispute Resolution (ODR), een Europees instituut voor geschillenbeslechting.