Klacht indienen bij Telfort

We werken er elke dag hard aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Heb je een klacht over onze dienstverlening? Dan horen we dat graag. Wij zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Hoe kan ik vragen of klagen?

Hoe dien ik een klacht in?

Telefonisch

Telefonisch kunnen we je het beste en snelste helpen. Voor bellen naar Telfort betaal je alleen je gebruikelijke belkosten. Bel je met je mobiel? Dan gaat het uit je bundel.


Ik bel

Via chat

Chat is 7 dagen per week beschikbaar. Je kan bijlagen meesturen en het gesprek als PDF downloaden en opslaan. Op de contactpagina zie je of chat beschikbaar is.

Naar chat

Via ons formulier

We hebben ook een e-mail contactformulier. Je krijgt binnen 10 werkdagen antwoord op je vraag of klacht. Telfort antwoordt telefonisch of via e-mail.

Contactformulier

Schriftelijk

Schrijf je het liever op papier? Gebruik dan dit adres:

Klantenservice Telfort

Postbus 217

2400 AE Alphen aan den Rijn

Hoe snel krijg ik antwoord?

We nemen binnen 10 werkdagen contact met je op (telefonisch of via e-mail). Als we meer tijd nodig hebben voor je klacht, zullen we je regelmatig informeren over de voortgang.

Wat als ik het niet eens ben met de reactie van Telfort?

Heb je een klacht ingediend? En een reactie gekregen van Telfort? Maar je bent het niet eens met die reactie? Dat vinden we natuurlijk jammer.

Je kan de klacht dan neerleggen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig, en helpt consumenten die een klacht hebben over een bedrijf. Je kan ook kiezen de Online Dispute Resolution (ODR), een Europees instituut voor geschillenbeslechting.