Nieuws

Bij Telfort krijg je meer MB's voor dezelfde prijs

Amsterdam, 3 juli 2017 – Vanaf vandaag krijgen consumenten die een nieuw abonnement bij Telfort afsluiten of verlengen, voor hetzelfde geld 500 MB meer. Daarnaast wordt de grootste bundel in prijs verlaagd; een abonnement van 5000 MB kost nu 22,50 in plaats van 25,00.

Lees verder

2017

  • 3 juli 2017 - Bij Telfort krijg je meer MB's voor dezelfde prijs

    Bij Telfort krijg je meer MB's voor dezelfde prijs

    Amsterdam, 3 juli 2017 – Vanaf vandaag krijgen consumenten die een nieuw abonnement bij Telfort afsluiten of verlengen, voor hetzelfde geld 500 MB meer. Daarnaast wordt de grootste bundel in prijs verlaagd; een abonnement van 5000 MB kost nu 22,50 in plaats van 25,00.

    Dit is het nieuwe aanbod van Telfort:

    Zie https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/abonnementen.htm voor meer info

    Telfort doet deze aanpassing om beter aan te kunnen sluiten op de huidige marktbehoefte, waarbij de vraag naar meer data is toegenomen.

  • 22 juni 2017 - KPN exclusieve launching operator van de nieuwe Nokia smartphones

    KPN exclusieve launching operator van de nieuwe Nokia smartphones

    Amsterdam, 22 juni 2017 - De nieuwe Nokia smartphones zijn vanaf vandaag te bestellen bij KPN en Telfort. KPN en Telfort zijn daarmee de enige providers in Nederland die de nieuwe Nokia toestellen verkopen in combinatie met een mobiel abonnement. 

    HMD, the home of Nokia phones, introduceert vandaag de Nokia 3, 5 & 6 op de Nederlandse markt, nadat de toestellen eerder dit jaar op het Mobile World Congress in Barcelona werden onthuld. De toestellen draaien op het Android besturingssysteem en combineren hoogstaand vakmanschap met kenmerkend design. De nieuwe Nokia 5 bijvoorbeeld is vanaf € 34,- verkrijgbaar met een KPN Zorgeloos abonnement en met een Telfort abonnement vanaf € 20,50.

    “Wij zijn onder de indruk van de smartphones die Nokia aanbiedt. De toestellen hebben alle functionaliteiten die onze klanten mogen verwachten van een smartphone en hebben een prachtig design. Dat in combinatie met een zeer scherpe prijs, zal voor een deel van onze klanten het leven nog vrijer, leuker en makkelijker maken”, aldus Frank van der Post, Chief Commercial Officer bij KPN

    Florian Seiche, President of HMD Global: “Onze partners staan centraal in alles wat we doen en deze waardevolle samenwerkingen zijn essentieel voor ons succes. Wij zijn erg trots om samen te werken met de beste partners in de sector en daarom ben ik verheugd om de samenwerking met KPN aan te kondigen voor de introductie van onze eerste wereldwijde familie van smartphones.”

    De voorverkoop van de Nokia 3 en Nokia 5 start vandaag om 10.00 uur. Vanaf 28 juni start de levering van de toestellen en zijn ze ook beschikbaar in de winkels van KPN en Telfort. De Nokia 6 wordt medio juli verwacht.

    Klik hier voor meer informatie en voorinschrijving

  • 22 mei 2017 - OV-chip mobiel is live

    Amsterdam, 22 mei 2017 - Het is zover: vanaf vandaag kunnen reizigers in- en uitchecken met hun mobiel. Reizen met OV-chip mobiel maakt een OV-chipkaart in je portemonnee overbodig!

     Wat kunnen reizigers nu allemaal met de OV-chip mobiel app?

    • Zien wat hun actuele saldo is.
    • Het overzicht van hun laatste 10 reizen inzien.
    • Een melding instellen zodat ze niet vergeten uit te checken.
    • Via de app naar uitgechecktgemist.nl gaan en saldo terugvragen als ze niet hebben uitgecheckt.
    • Tips geven, suggesties doen en de meest gestelde vragen inzien via de app.

    Voorlopig is OV-chip mobiel beschikbaar voor reizigers met een Android toestel en een abonnement bij Vodafone, KPN, Telfort, Simyo en Yes Telecom. Reizigers kunnen nu vol tarief reizen met automatisch opladen. Leeftijdskorting wordt wel automatisch toegepast.

    Alle OV-bedrijven, KPN, Vodafone en Translink werken er hard aan om straks meer functionaliteiten van OV-chip mobiel te introduceren. In de toekomst kan de reiziger ook saldo en reisproducten op OV-chip mobiel laden en hoeven ze nooit meer naar een automaat. Dat doen ze dan gewoon via hun telefoon. Zo krijgt de reiziger een complete, mobiele reiservaring.

    Het installeren van OV-chip mobiel start met een smartphone op www.ov-chipmobiel.nl en is in circa 10 minuten klaar. Gedurende de installatie wordt via een wallet app direct gecheckt of de smartphone geschikt is voor OV-chip mobiel. Klanten van KPN, Telfort, Simyo en Yes Telecom kunnen de OV-chip wallet downloaden vanuit de Google Playstore, of vanaf de website van Ov-chip mobiel.

    OV-chip mobiel wordt ondersteund door de nieuwe NFC-chip van Telfort. Wil je hier meer informatie over kijk hier.

  • 16 maart 2017 - Telfort biedt meer MB's voor minder geld

    Twee abonnementen worden groter én voordeliger

    Amsterdam, 6 maart 2017 – Vanaf vandaag krijgen de hoogste twee mobiele Telfort abonnementen meer bundel voor minder geld. De bundel van € 27,50 kost nu € 25 per maand en is van 3 naar 5 GB verhoogd. Bellen is en blijft onbeperkt. De prijs van het abonnement van € 18 is omlaag gegaan naar maandelijks € 17,50 en bij de data is er 500 MB bijgekomen, wat neerkomt op 2,5 GB. De beschikbare belminuten blijven 300 per maand. Telfort doet deze aanpassing om beter aan te sluiten bij de behoefte vanuit de markt. Het nieuwe aanbod geldt voor nieuwe én verlengende klanten.

    Meer informatie over de nieuwe abonnementen

     

  • 13 februari 2017 - Telfort Zakelijk vernieuwt portfolio en breidt aanbod online shop uit

    Amsterdam, 13 februari 2016 - Vanaf nu biedt Telfort Zakelijk de MKB-ondernemer een vernieuwd internetportfolio aan. Hiermee wil Telfort Zakelijk tegemoet komen aan de behoefte van de ondernemer:  snel internet tegen een scherpe prijs en alleen betalen voor wat hij nodig heeft.  In het vernieuwde portfolio kiest de ondernemer uit 3 internetsnelheden: 30 Mb/s, 50 Mb/s en 100 Mb/s voor respectievelijk 32, 50, 45 en 70 euro per maand.

    Ondernemers kunnen hun abonnement uitbreiden met 2 extra opties: een Service Level Agreement Next Business Day en 8 extra IP-adressen. En mocht er op locatie glasvezel aanwezig zijn, dan betaalt hij niets extra's voor het gebruik hiervan. Glasvezel biedt dezelfde up--als downloadsnelheid, ideaal voor het versturen van grote bestanden bijvoorbeeld.

    Aanleggen Zakelijk Glasvezel mogelijk

    Ligt er nog geen glasvezel op locatie, dan biedt Telfort Zakelijk nu ook de mogelijkheid om speciaal voor de ondernemer glasvezel aan te leggen. Handig voor bedrijven waar geen snel internet standaard aanwezig is, maar wel de behoefte is aan hoge bandbreedtes.

    Nieuwe online shop

    Ondernemers konden al internet bestellen in de online shop van Telfort Zakelijk. Vanaf nu is het voor hen ook mogelijk daar Hosted Telefonie (bellen via internet) voor maximaal 10 medewerkers te bestellen. Hiermee biedt Telfort Zakelijk de ondernemer nóg meer gemak: via een paar kliks op shopzakelijk.telfort.nl kan hij zelf een totaaloplossing samenstellen voor bellen en internet. Simpel en eenvoudig.  Doe er je voordeel mee.

  • 26 januari 2017 - TV-klanten kunnen programma's tot 7 dagen gratis terugkijken

    TV-klanten kunnen programma's tot 7 dagen gratis terugkijken

    Amsterdam, 26 januari 2017 - Vanaf vandaag wordt het voor onze Interactieve TV-klanten met een witte afstandsbediening mogelijk om programma’s eenvoudig en gratis tot 7 dagen op televisie terug te kijken via de TV Gids in het ITV menu. Hiermee spelen we in op de ontwikkeling dat consumenten steeds minder lineair tv-kijken en juist meer tv willen kijken wanneer het hen het beste uitkomt.

    Met deze innovatie hebben onze klanten de beschikking over programma’s van de meest bekeken zenders die de afgelopen 7 dagen zijn uitgezonden. Tot 7 dagen terugkijken is mogelijk bij 132 zenders waarvan 63 in het basispakket en 36 in HD-kwaliteit.

    We starten vandaag met de uitrol van de uitbreiding van Gemist-content. De uitrol zal een week duren. Klanten worden geïnformeerd wanneer de dienst voor hen beschikbaar is en hoeven zelf niets te doen.

    Vooruitstrevend tv product

    De uitbreiding van gratis Gemist-content tot 7 dagen is de meest recente van een reeks innovaties op het gebied van tv-kijken. Na populaire functionaliteiten als live TV pauzeren, Begin Gemist, tv-kijken buitenshuis, de introductie van Méér TV en het toevoegen van Netflix aan het iTV-menu komen we nu met het gratis uitgebreide Gemist-aanbod tot 7 dagen.

  • 16 januari 2017 - Telfort eerste provider met 'vandaag besteld, vandaag in huis'

    Telfort eerste provider met 'vandaag besteld, vandaag in huis'

    Nooit meer wachten op je nieuwe mobiel

    Amsterdam, 16 januari 2017 – Telfort start als eerste Nederlandse provider met ‘vandaag besteld, vandaag in huis’. Producten die voor 12.00 uur worden besteld, zijn voor 21.30 uur in huis.

    Met deze ontwikkeling wil Telfort het haar klanten nog makkelijker maken door ze nooit meer langer dan een paar uur op hun nieuwe mobiel te laten wachten. Vanaf vandaag kunnen nieuwe èn klanten die verlengen via telfort.nl gebruikmaken van deze gratis service.

    Trotse directeur

    Telfort-directeur Onno van der Poel is trots op de nieuwe service: “Als je een aankoop hebt gedaan, wil je deze het liefst zo snel mogelijk hebben. Zo ook met je nieuwe mobiel. In de winkel neem je je toestel zelf direct mee. Als je nu via telfort.nl of via het callcenter bestelt, staat de bezorger dezelfde dag nog bij je voor de deur en je kan direct aan de slag. Dat is toch genieten?”

2016

  • 24 oktober 2016 - Telfort Thuis gaat van veertien naar twee pakketten

    Amsterdam, 24 oktober 2016 – Telfort past haar aanbod voor TV, internet en bellen aan. In plaats van veertien verschillende opties met een scala aan mogelijkheden, gaat Telfort Thuis naar twee pakketten: Internet en Alles-in-1. Hiermee wil de provider ook thuis het beste bieden op het gebied van eenvoud, betrouwbaarheid en betaalbaarheid. Met deze kernwaarden als uitgangspunt maakt Telfort kiezen super simpel, mét gebruik van het altijd betrouwbare KPN-netwerk en zónder onnodige extra’s. Klanten krijgen het best beschikbare internet op hun adres, zonder meer te betalen voor glasvezel. Een vast telefoonnummer is optioneel gratis te verkrijgen

     

    Voordelige bedrijfsfilosofie

    In het oerwoud van telecomabonnementen biedt Telfort de voordelen van haar bedrijfsfilosofie nu ook bij mensen thuis. Eenvoud, vertrouwen en voordeel is waar het om gaat. De keuze voor nieuwe klanten bestaat vanaf vandaag uit een Internet pakket voor €30,- per maand en een Alles-in-1 pakket met internet en interactieve televisie voor €42,50 per maand. Aan beide pakketten kan gratis een vast telefoonnummer worden toegevoegd. Zo wordt kiezen wel heel eenvoudig, helemaal omdat Telfort altijd het best beschikbare netwerk op het adres biedt. Als er glasvezelinternet beschikbaar is, wordt dat zonder extra kosten geleverd. Beide pakketten zijn uiterst voordelig; onnodige extra’s – zoals een tweede ontvanger bij glasvezel – behoren tot het verleden.

     

    Helemaal Telfort

    Telfort-directeur Onno van der Poel over de nieuwe propositie van Telfort Thuis: “Telfort heeft als ambitie het meest eenvoudige en overzichtelijke telecom aanbod voor klanten tegen de beste prijs en kwaliteit te bieden. Veertien mogelijkheden om uit te kiezen past niet bij die ambitie. Met de twee pakketten die we nu aanbieden is de klant verzekerd van het best beschikbare netwerk tegen de beste prijs. Bestaande klanten houden hun pakket zoals zij gewend waren, nieuwe klanten kiezen vanaf vandaag uit de twee opties: Internet of Alles-in-1. Kortom, eenvoudig, betrouwbaar en voordelig – en helemaal Telfort!”

     

    Kijk op https://internetshop.telfort.nl/ voor alle informatie.

  • 5 september 2016 - Telfort's Hans gaat vloggen

    Life-hacks waar heel Nederland zijn voordeel mee doet

    Telfort's Hans gaat vloggen

    Amsterdam, 5 september 2016 – Dat vloggen alleen populair is onder jongeren, is vanaf vandaag verleden tijd. De bekende tv-persoonlijkheid van Telfort, Hans de ex-miljonair, gaat vloggen. In zijn vlogs geeft Hans creatieve en vermakelijke tech en telecom tips waarmee je maximaal kunt genieten zonder te veel te betalen. Tot het einde van het jaar verschijnt om de week een vlog op Youtube.com/telfort en Telfort.nl. Daarnaast komt Telfort met ondersteunende content op social media en het blog van Telfort.

     

    Life-hacks van Hans

    In de eerste vlog, die vanaf vandaag op YouTube staat, zien we een ingenieuze life-hack van Hans waarin hij een ‘doe-het-zelf’-thuisbioscoop maakt. Dat is genieten net zoals vroeger in zijn kapitale villa met geluidsdichte bioscoopkamer, maar dan zonder te veel te betalen. Als aanvulling daarop komt Telfort volgende week met een lijst van filmtoppers die het best tot hun recht komen in de thuisbioscoop van Hans.

     

    Op zoek naar voordeel

    Telfort-directeur Onno van der Poel over de nieuwe campagne: “Hans laat ons in commercials al jaren zien hoe hij met Telfort de kwaliteit krijgt die hij vanuit zijn miljonairsleven gewend was, zonder daar te veel voor te betalen. In zijn vlogs wordt deze voordeelmentaliteit op de welbekende grappige “Hans-manier” tot leven gewekt. Hans is altijd op zoek naar voordeel en deelt zijn vondsten graag met de rest van Nederland. Van thuisbioscoop tot nog veel meer ingenieuze tips…daar wil ik niet te veel verklappen en moet je lekker gaan kijken.  Het zijn allemaal voorbeelden hoe je met minder toch net zoveel kunt genieten. Daar doet iedereen zijn voordeel mee!” 

  • 19 augustus 2016 - KPN verlaagt prijzen FOX Sports pakketten

    KPN verlaagt prijzen FOX Sports-pakketten

    Dit bericht en de nieuwe tarieven gelden ook voor alle Telfort, XS4ALL en Digitenne klanten die gekozen hebben voor een extra zenderpakket van FOX Sports.

    Begin deze maand bereikten KPN en FOX Sports een akkoord over de doorgifte van de FOX Sports zenders met onder andere live Eredivisie voetbal. KPN kan nu deze zenders voor een bredere groep liefhebbers beschikbaar maken tegen een aantrekkelijkere prijs. Vanaf vandaag biedt KPN de FOX Sports Eredivisie zenders (1,3 & 5) aan met onder andere alle Eredivisie voetbal voor €7,50 per maand, voor zowel nieuwe als bestaande klanten (was €17,50 p/m).

    “Voor voetbal moet je bij KPN zijn, want dit is goed nieuws voor alle voetballiefhebbers,” aldus Marnix Laurs, directeur Content bij KPN. “We maken live-voetbal kijken voor een grotere groep liefhebbers toegankelijk. Bij KPN kun je alle Eredivisie-wedstrijden live kijken voor slechts € 7,50 per maand. Alle klanten met een KPN mobiel abonnement kunnen bovendien de goals van hun favoriete Eredivisie club op hun mobiel bekijken direct nadat er gescoord is via de Goal Alert app.”

    Ook de prijs van het meest uitgebreide FOX Sports-pakket (Nederlands voetbal én buitenlandse sport) gaat omlaag. Vanaf nu kunnen klanten hiervan genieten voor € 15,- per maand (was € 25,- p/m). Bestaande FOX abonnees bij KPN hoeven hiervoor niets te doen. Zij krijgen automatisch het lagere maandbedrag gefactureerd en ontvangen automatisch restitutie (indien van toepassing). De prijs van FOX Sports International (Buitenlandse sport) blijft € 12,50.

    Over FOX Sports

    FOX Sports Eredivisie is hét live voetbalkanaal van Nederland. Van iedere speelronde zijn hier wekelijks live alle Eredivisie-wedstrijden te zien mét uitgebreide voor- en nabeschouwing. Naast de Eredivisie is er ook veel live voetbal uit de Jupiler League, het KNVB Bekertoernooi en de Nederlandse clubs in de UEFA Europa League te zien. FOX Sports Eredivisie biedt naast live voetbal veel extra's zoals voetbaldocumentaires, Club TV en iedere zondag De Tafel van Kees.

    Het activeren van een FOX Sports-abonnement gaat heel eenvoudig via de afstandsbediening of via de website telfort.nl/fox.

    Overzicht nieuwe en oude prijzen

    Oude prijs
    Nieuwe prijs
    FOX Sports Eredivisie bij Interactieve TV
    € 17,50/mnd
    €7,50/mnd
    FOX Sports Eredivisie bij Digitenne
    € 15,00/mnd
    €7,50/mnd
    FOX Sports International
    € 12,50/mnd
    N.v.t.
    FOX Sports Compleet
    € 25,00/mnd
    €15,00/mnd

  • 15 augustus 2016 - Telfort viert 20-jarig bestaan

    Telfort viert 20-jarig bestaan

    Provider blijft telecommunicatie versimpelen

    Amsterdam, 15 augustus 2016 –  Telfort bestaat 20 jaar. Het telecombedrijf is in 1996 opgericht als aanbieder van voordelige telefonie over de vaste lijn. Mobiele telefonie (1998), internet (2007) en interactieve televisie (2011) zijn daar later aan toegevoegd. Telfort was in 1996 medeverantwoordelijk voor het openbreken van de markt voor vaste telefoonlijnen en introduceerde in 2006 als een van de eerste providers Sim Only-abonnementen. Tegenwoordig is Telfort onderdeel van KPN.

    De wereld van internet en telefonie is de afgelopen 20 jaar enorm veranderd. In 1996 had minder dan 10% van de Nederlanders een aansluiting op internet en mobiele telefoons werden bijna alleen maar gebruikt door zakenmensen. Berichten werden nog per fax, telegram of brief verstuurd; e-mail en sms werden amper gebruikt. Ook Telfort heeft in 20 jaar tijd meerdere veranderingen doorgemaakt zo blijkt in onderstaande film.

    Nog steeds dezelfde missie

    Niet alles aan Telfort is veranderd, zo zegt directeur Onno van der Poel: “In 1996 kwamen we op de markt om telefonie simpel en voordelig te maken voor heel Nederland. Deze missie is niet veranderd. Sterker nog, tegenwoordig maken we ook mobiele telefonie, internet en interactieve televisie voor iedereen toegankelijk. Klantgerichtheid is dan ook al 20 jaar onze belangrijkste kernwaarde. Bij onze beslissingen stellen we onszelf altijd de vraag: hoe zou een klant dit ervaren?”

    Telfort 20 jaar

    Eenvoudiger

    Ook in de toekomst wil Telfort telecom bereikbaar maken. De provider constateert dat consumenten nog altijd moeilijk kunnen kiezen door het grote aantal aanbieders en mogelijkheden. Daarom vereenvoudigt het bedrijf haar aanbod en helpt consumenten met relevante content via social media, haar blog en haar website. Zo werd begin dit jaar het assortiment van mobiele telefoons verkleind en is het aantal varianten in telefoonabonnementen sterk teruggebracht. Later dit jaar volgen verdere vereenvoudigingen, onder andere in de online omgeving ‘Mijn Telfort’.

  • 8 augustus 2016 - Telfort introduceert eerste file WiFi voor vakantiegangers

    Telfort introduceert eerste file WiFi voor vakantiegangers

    Gratis internetten onderweg naar het zuiden dankzij de WiFi Camper

    Amsterdam, 8 augustus 2016 – Afgelopen weekend toerde Telfort met een speciale WiFi Camper naar de drukste wegen richting Frankrijk. Een nieuwe playlist maken, de Lonely Planet downloaden of het weerbericht checken: in een straal van 300 meter rond de WiFi Camper kon men free of charge internetten. Dat maakt de autoreis richting het zuiden een stuk aangenamer. Verder tipte Telfort weggebruikers hoe ze op vakantie maximaal en voordelig van hun telefoon kunnen genieten. Hiermee maakt Telfort het telecomgebruikers, klant of geen klant, zo gemakkelijk mogelijk. De telecom provider zet de hele zomer on-the-spotvertising in en komt met handige tips om je telefoon vakantie-klaar te maken, op het juiste moment en op de juiste plek. Daar doet iedereen zijn voordeel mee.

    On the spot

    De WiFi Camper van Telfort vertrok zaterdag vanuit Nederland op weg naar de Route du Soleil, op zoek naar files. Wie al kruipend over het asfalt nog even die app wilde downloaden of de smartphone vakantie-proof wilde maken, deed dat extra voordelig door gratis in te loggen op Telfort WiFi. Hiermee hielp Telfort vakantiegangers on the spot. Naast de File WiFi had de WiFi-camper handige vakantietips aan boord om je telefoon vakantie-klaar te maken. Zoals het downloaden van Google Translate, een free WiFi finder tot advies over het in de hand houden van het verbruik en het boefproef maken van je telefoon. Zo werd de file toch nog een klein beetje nuttig. De WiFi Camper is een onderdeel van een grotere on-the-spotvertising campagne die Telfort deze zomer inzet. Zo worden ook telefoon tips gegevens via o.a. Flitsmeister, op boarding tickets en reclamemasten bij de grens.

    Voor alle telecomgebruikers

    Telfort directeur Onno van der Poel over deze nieuwste actie: “Bellen en internetten in het buitenland wordt steeds goedkoper. Maar als je in een lange file staat heb je net wat meer YouTube filmpjes nodig (en dus MB’s) om de hele auto rustig te houden. Om het file leed te verzachten en ter plaatse tips te kunnen geven introduceerde Telfort afgelopen weekend de eerste File WiFi. Even onbezorgd online om een Pokémon te vangen, de Lonely Planet app van je vakantiebestemming te downloaden of de thuisblijvers op de hoogte te houden. Met on-the-spotvertising willen we deze zomer de voorpret en de vakantie zo leuk en zorgeloos mogelijk maken. Daarom komen we op locatie met oplossingen en tips waar alle telecomgebruikers op vakantie hun voordeel mee doen!”

    Bekijk de video over de Telfort WiFi camper:

  • 6 juli 2016 - Nieuw bij Telfort Zakelijk: VastMobiel integratie & InVerbinding

    Nieuw bij Telfort Zakelijk: VastMobiel integratie & InVerbinding

    Geïntegreerde oplossingen geven ondernemers meer tijd om te ondernemen

    Amsterdam, 6 juli 2016 - Op 1 augustus introduceert Telfort Zakelijk twee nieuwe opties die ondernemen nog gemakkelijker maken: VastMobiel integratie en InVerbinding. VastMobiel integratie staat voor de volledige integratie van vaste en mobiele telefonie, waarmee elk mobiel toestel volwaardig onderdeel wordt van de telefooncentrale. Dat betekent bereikbaarheid precies zoals de ondernemer dat wil, op kantoor of onderweg, vast of mobiel. Daarnaast introduceert Telfort Zakelijk met InVerbinding een handige applicatie waarmee collega’s altijd en overal kunnen samenwerken. Zo is in één oogopslag zichtbaar wie beschikbaar is, kunnen collega’s met elkaar chatten, videobellen en scherm delen. Zo biedt Telfort zakelijke telecomgebruikers een eenvoudige en betrouwbare oplossing die tijd en geld bespaart. Zo kunnen ondernemers zich bezig houden met wat ze het liefste doen: ondernemen.

    Integratie vast en mobiel

    VastMobiel integratie is veel meer dan het combineren van vast en mobiel. Het mobiele abonnement wordt volledig geïntegreerd in de telefooncentrale in de cloud, zodat de bereikbaarheid een stuk flexibeler wordt. Belt iemand het bedrijfsnummer, dan kan op de mobiele telefoon worden opgenomen zonder dat de beller daar iets van merkt. Zo is het kantoor altijd bereikbaar, ook als er niemand aanwezig is. Het doorschakelen van een gesprek naar de mobiele telefoon van een collega is ook snel en eenvoudig. Met VastMobiel integratie bepaalt de ondernemer helemaal zelf hoe hij of zij bereikbaar is.

    Er is geen app voor nodig, het werkt op ieder toestel en is gratis voor bedrijven die zowel een vast als mobiel abonnement bij Telfort Zakelijk afnemen.

     

    Altijd InVerbinding

    InVerbinding gaat nog een stap verder. Deze applicatie maakt het voor collega’s mogelijk om altijd en overal samen te werken, op welk toestel dan ook. Op het scherm – van bijvoorbeeld de smartphone, de tablet of de laptop – is meteen te zien wie bereikbaar is. Ook chatten, videobellen en scherm delen behoort tot de mogelijkheden. Even meekijken naar de presentatie van een collega of via video samen naar een storing op locatie kijken wordt heel eenvoudig. InVerbinding is beschikbaar voor € 2,50 per medewerker per maand en maandelijks opzegbaar.

  • 4 juli 2016 - Het nieuwe Telfort Mobiel: 5 bundels, nu standaard 4G

    Het nieuwe Telfort Mobiel: 5 bundels, nu standaard 4G

    Meer kwaliteit, meer voordeel

    Amsterdam, 4 juli 2016 - Telfort Mobiel is vernieuwd. Vanaf vandaag bestaat de keuze uit vijf belbundels, inclusief standaard 4G. Met dit nieuwe mobiele portfolio wordt kiezen een stuk eenvoudiger en krijgt de klant meer kwaliteit tegen een aantrekkelijk tarief. Huidige Telfort klanten hebben een streepje voor. Zo krijgen klanten bij het verlengen van hun mobiele abonnement, of het combineren van Telfort Mobiel met Telfort Thuis gratis extra MB’s, belminuten en andere voordelen. 

     

    De kracht van eenvoud 

    Onno van der Poel, directeur van Telfort, over het nieuwe Telfort Mobiel: “Kwaliteit en voordeel gaan bij Telfort hand in hand. Dat we nu standaard 4G in onze databundels bieden is daar een goed voorbeeld van. We willen het leven van onze klanten zo eenvoudig mogelijk maken. Daarom maken we het kiezen van de juiste belbundel in de jungle van het telecomaanbod, heel makkelijk. In plaats van zelf samen te stellen, geven we klanten nu vijf opties met samengestelde bundels tegen een aantrekkelijke prijs. In de praktijk kiest al ruim 80% van onze klanten voor één van deze vijf samengestelde bundels. De rest van de keuzes bieden we niet meer aan, zodat uren puzzelen om de juiste combinatie van minuten en MB’s te vinden niet meer nodig is. Voor iedereen is er een passend pakket tegen een tarief waar je blij van wordt. Als je een maand minder belt of surft, neem je die minuten en MB’s gewoon mee naar de volgende maand. Daar doe je deze zomer al je voordeel mee!”

    Van traditionele beller tot MB verslinder 

    De vijf nieuwe bundels van Telfort zijn er voor iedereen, van MB verslinder tot traditionele beller, die nauwelijks gebruik maakt van MB’s. De keuze voor bundels met data variëren van 500 MB en 150 minuten voor €12,50 per maand, tot 3000 MB en onbeperkte minuten voor €27,50 per maand. Elke bundel komt standaard met onbeperkt SMS, na 10 minuten gratis bellen, supersnel 4G op het netwerk van KPN en minuten en MB’s kun je twee maanden meenemen. Speciaal voor klanten die hun telefoon alleen gebruiken om te bellen is er een 300-minutenbundel zonder MB’s voor €8,- per maand. En voor wie gebruik maakt van Telfort Zakelijk, kan kiezen uit 5 zakelijke bundels.

    Klanten hebben een streepje voor 

    Ben je al klant bij Telfort, dan krijg je extra voordeel. Ben je mobiele klant en verleng je je abonnement of ben je Telfort Thuis klant en wil je een nieuw mobiel abonnement, dan krijg je tot wel 30% extra minuten en tot wel 50% extra MB’s gratis. Combineer je Telfort Mobiel met Telfort Thuis dan krijg je ook nog eens CombiVoordeel. Je kunt dan kiezen voor 5,- euro korting per maand, gratis HBO pakket, gratis Opnemen Pakket, of een verdubbeling van je belminuten en MB’s. Gewoon, omdat Telfort blij is met haar klanten.

  • 13 juni 2016 - Telfort maakt CombiVoordeel toegankelijker voor alle Telfort klanten

    Telfort maakt CombiVoordeel toegankelijker voor alle Telfort klanten

    Amsterdam, 13 juni 2016 - Telfort beloont klanten die Telfort Thuis met Mobiel combineren iedere maand met CombiVoordeel. Zo kunnen klanten met meerdere Telfort-abonnementen kiezen uit extra voordeel dat het beste bij hen past. Vanaf vandaag is Telfort CombiVoordeel vereenvoudigd; klanten kunnen vanaf nu namelijk kiezen uit vier interessante voordelen, zoals 2x zoveel minuten en MB’s, 5 euro korting of – als er ook Interactieve TV wordt afgenomen – een gratis HBO of Opnemen pakket. Zo profiteren Telfort-klanten iedere maand weer van extra voordeel waar ze écht wat aan hebben. Meer informatie over Telfort CombiVoordeel is hier te vinden.

  • 16 mei 2016 - Telfort start met on-the-spotvertising

    Telfort start met on-the-spotvertising

    Relevante en sympathieke reclame waar je je voordeel mee doet

    Amsterdam, 16 mei 2016 – Telfort lanceert een nieuwe vorm van communicatie, passend bij de aangescherpte positionering van het telecombedrijf. Het start met on-the-spotvertising: tips die relevant zijn voor mensen precies op het juiste moment op de juiste plek. Via online bannering, location based advertising en digital out of home-schermen gaat Telfort tot het uiterste om mensen, klant of geen klant, van nuttige informatie te voorzien. Daarbij is voor Telfort niet alleen het bereik van de uiting het uitgangspunt, maar juist de relevantie van de boodschap voor de ontvanger. De tip wordt altijd afgesloten met de nieuwe pay-off ‘Doe er je voordeel mee’. Telfort benadrukt hiermee met de klant mee te denken. Het is tevens het uitgangspunt van de nieuwe tv-commercial, die vandaag live gaat.

    Aangescherpte positionering

    In het kader van deze aangescherpte positionering brengt Telfort duidelijk naar voren dat het betaalbare, betrouwbare en eenvoudige telecom biedt die altijd binnen handbereik is. Telfort wil de voordeelmentaliteit in Nederland activeren; het is altijd slim om ‘voordelig’ om te gaan met je tech en telecom. Telfort is continu bezig om zijn dienstverlening te vereenvoudigen en te verbeteren, en wil het voor iedereen makkelijk maken om het juiste product te kiezen. Niet alleen door klanten de beste prijs-kwaliteit te bieden, maar ook door te informeren, helpen en inspireren met tech- en -telecomtips. De geheel vernieuwde Telfort-website en app én het Instagram-account met nuttige, slimme en soms grappige tech- en telecomtips zijn daar goede voorbeelden van, net als de producten CombiVoordeel en het recente KlantVoordeel.

    Relevante en sympathieke reclame

    Telfort gaat nu een stapje verder en gelooft dat het tijd is voor een nieuwe manier van adverteren: on-the-spotvertising. Met on-the-spotvertising communiceert Telfort het hele jaar door tech- en -telecomtips op plekken die relevant zijn en op momenten die ertoe doen. Zo komen Nederlandse reizigers via billboards op luchthavens in het buitenland deze zomer een tip tegen om hun mobiele internet uit te zetten om onverwachte kosten te voorkomen en wie via 4G op Facebook komt, krijgt de tip video-autoplay uit te zetten om MB’s en batterij te besparen. Telfort-directeur Onno van der Poel over wat hij de nieuwste trend op reclamegebied noemt: “Mensen krijgen dagelijks honderden, misschien wel duizenden reclameprikkels te verwerken en kijken daar actief van weg of ontwijken ze. De populariteit van de adblockers* is het bewijs van de huidige (online) advertentiemoeheid. Reclame valt minder op en moet dus relevanter. Met on-the-spotvertising maken we reclame nuttig door tips en adviezen te geven waar klanten en niet-klanten, op dat moment op die locatie, echt wat aan hebben. Telfort wil Nederland op een sympathieke manier helpen het maximale uit hun tech en telecom te halen. Soms zijn het tips om te besparen, soms om het gebruiksgemak te verhogen. Maar voor allemaal geldt: doe er je voordeel mee!”

    Zelfs op de Waddenzee

    Vakantiegangers die voor het pinksterweekend met de veerboot naar Terschelling vertrokken, kregen alvast een voorproefje van on-the-spotvertising. Met behulp van een langszij varend vissersschip met groot spandoek kregen zij van Telfort de relevante tip om de ‘WadsApp Terschelling’ te downloaden, een app van de VVV boordevol tips waarmee zij het maximale uit hun verblijf op Terschelling kunnen halen. Bekijk hier de video

    Hans

    Op 17 mei is ook Hans weer terug in de nieuwste Telfort-tv-commercial. Bij hem is er ook het nodige veranderd; hij kan zich iets meer permitteren. Dat betekent overigens niet dat hij veel geld gaat uitgeven. Telecom moet gewoon betaalbaar, betrouwbaar en eenvoudig zijn. Daarom kiest Hans ook nu voor Telfort, want daar vindt hij de voordeelmentaliteit waar hij naar op zoek is. Zo zien we hem in de nieuwe televisiecommercial middels een grappige metafoor uitleggen dat je bij Telfort de MB’s en minuten die je over hebt, kunt meenemen naar de volgende maand. Daar doet hij zijn voordeel mee. 

    * Bronnen: https://blog.pagefair.com/2015/ad-blocking-report/ en http://www.digitaltrends.com/mobile/ad-blocker-use-study-shows-growth/

  • 2 mei 2016 - Telfort biedt actiematig 4G standaard aan

    Telfort biedt actiematig 4G standaard aan

    Amsterdam, 2 mei 2016 – Vanaf vandaag biedt Telfort 4G aan bij alle nieuwe mobiele abonnementen. Voorheen kregen klanten 3G en konden ze een upgrade naar 4G bijkopen voor 5 euro. Met deze actie biedt Telfort aan iedereen het supersnelle 4G netwerk van KPN aan.

  • 23 maart 2016 - Telfort verdubbelt roamingbundels

    Telfort verdubbelt roamingbundels

    De internetbundels van Telfort-abonnees worden twee keer zo groot. Dit gaat in op 30 april.

    De veranderingen zijn het gevolg van Europese regels die op 1 mei ingaan, in aanloop naar de totale afschaffing van Europese roamingkosten in 2017. Vanaf 30 april biedt Telfort geen Belbundel EU meer aan, wordt de inhoud van de Internetbundel EU vergroot en wijzigen de tarieven voor het bellen, sms’en en mobiel internetten in de EU (zone 1).

    Voor alle tarieven en  meer informatie kijk op onze roaming pagina: https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/roaming-telfort-abonnement.htm

  • 22 maart 2016 - Telfort Zakelijk vernieuwt Zakelijk OpMaat met voordeel voor MKB

    Telfort Zakelijk vernieuwt Zakelijk OpMaat met voordeel voor MKB

    Mobiel groepsabonnement voor MKB

    Venray, 22 maart 2016 – Vandaag introduceert Telfort Zakelijk het nieuwe Zakelijk OpMaat. Dit vernieuwde groepsabonnement voor het midden- en kleinbedrijf voldoet helemaal aan de wensen van deze tijd. Dat betekent dat naast minutenbundels ook internetbundels met het hele bedrijf  gedeeld kunnen worden, er grotere internetbundels beschikbaar zijn, en combineren met Hosted Telefonie supervoordelig is. Wat blijft is dat het abonnement helemaal op maat voor iedere medewerker samen te stellen is. En uiteraard is de klant altijd bereikbaar op het betrouwbare KPN netwerk.

    Nieuwe voordelen

    Het nieuwe Zakelijk OpMaat bouwt verder op de basis van het bestaande groepsabonnement. De eenvoudige opbouw, zoals zakelijke klanten van Telfort Zakelijk gewend zijn, blijft behouden en is aangevuld met nieuwe voordelen. Zo is de kans om buitenbundel kosten te maken verkleind door grotere, deelbare en langer houdbare bundels te introduceren. Bovendien is bellen met collega’s veel voordeliger geworden. Voor iedere medewerker wordt een basisabonnement van 7,50 afgesloten. Als de klant met dit abonnement belt of internet, worden standaardtarieven in rekening gebracht. Daarna begint het personaliseren en stapelen: minutenbundels, internetbundels, buitenlandbundels of een toestelbundel – de keuze is aan de klant. Bovendien krijgt de klant altijd onbeperkt sms’en bij een minutenbundel of Onbeperkt Bellen.

     “Als ondernemer wil je ondernemen, dus je wilt je geen zorgen maken over je mobiele telefonie”

    Reinier Hendriks, Algemeen Directeur van Telfort Zakelijk, over het nieuwe Zakelijk OpMaat: “Ondernemen kost veel tijd, dus je wilt je geen zorgen maken over mobiele telefonie. Dat moet gewoon werken, wanneer het nodig is. Met Zakelijk OpMaat bieden we een mobiele oplossing voor het midden- en kleinbedrijf; of je nou kiest voor internetbundels delen met collega’s, onbeperkt bellen met collega’s of internetten in het buitenland – het kan allemaal. Heb je al je minuten opgebeld en je collega’s nog niet? Dan bel je gewoon verder vanuit hun bundel, zonder extra kosten. En dat geldt ook voor internetgebruik. Met het vernieuwen van Zakelijk OpMaat maakt Telfort Zakelijk de toekomst van ondernemers nog een stukje gemakkelijker en voordeliger!” 

  • 8 maart 2016 - Telfort vernieuwt online kanalen

    Telfort vernieuwt online kanalen

    En start met Instagram voor voordelige tech en telecom tips & tricks

    Amsterdam, 8 maart 2016 – Telfort steekt zijn online kanalen in het nieuw. Zo heeft het Telfort-forum een fris design gekregen en is het gebruiksgemak van deze online community verder vergroot. Daarnaast start de telecomprovider met Instagram om klanten te voorzien van handige tech- en telecom-tips & tricks waar zij hun voordeel mee kunnen doen. Online wordt steeds vaker als eerste kanaal gebruikt ter oriëntatie en om extra informatie te zoeken. Ook kunnen klanten direct wijzigingen online doorvoeren. Met de onlangs vernieuwde Mijn Telfort-app, website, online community en het nieuwe social media-kanaal Instagram wil Telfort het zijn klanten zo gemakkelijk mogelijk maken.

    Sneller

    Het nieuwe forum van Telfort is opgezet met als uitgangspunt het gemak van de klant. Gebruikers kunnen er discussiëren, meepraten en vragen stellen over de producten en diensten van Telfort. Door deze laagdrempelige manier van communicatie worden antwoorden nog sneller gevonden. Klanten helpen elkaar en delen ervaringen, zodat problemen direct worden opgelost. Voor zowel desktops als de mobiele devices is de gebruikerservaring ook vereenvoudigd.

    Slimmer

    Gloednieuw is het Telfort Instagram-account. Via dit populaire medium gaat de provider nuttige, slimme en soms grappige tech- en telecomtips delen. Door Telfort op Instagram te volgen wordt het nog eenvoudiger en leuker om het maximale uit telecom te halen. Het Telfort-Instagram-account is een kanaal om te volgen voor het eigen plezier. En men kan ook eigen slimme tips met de community delen door de hashtag #slimmetip en #diy (do it yourself) te posten. In korte video’s en aan de hand van foto’s – met een strakke, herkenbare stijl – krijgen volgers bruikbare tips om ‘het leven net iets slimmer in te richten’. Kortom, een social media-kanaal waar klanten hun voordeel mee kunnen doen. Telfort was al te vinden op Facebook, Twitter, YouTube en Google+.

    Meer

    Onno van der Poel, directeur van Telfort, is enthousiast: “We merken al langer dat klanten zich in eerste instantie online oriënteren. Of ze nu een probleem ervaren of een wijziging willen doorvoeren, Telfort.nl is hun eerste stop. Daarom is het ontzettend belangrijk dat ze daar vinden wat ze zoeken. Het vernieuwde forum is veel gebruiksvriendelijker en een belangrijk kanaal waar klanten ook elkaar kunnen helpen. Van ons Instagram-account verwachten we eveneens veel. We willen klanten laten genieten van alles wat de telecomwereld te bieden heeft. Op een leuke en voordelige manier!"

    Instagram

  • 23 februari 2016 - MijnTelfort app geheel vernieuwd

    MijnTelfort app geheel vernieuwd. Zelf bundels aanpassen, meer inzicht in verbruik

    Amsterdam, 23 februari 2016 – Telfort heeft de Mijn Telfort app voor klanten een grondige update gegeven. Vanaf vandaag is de derde update van de app beschikbaar in de app stores voor iOS en Android. De Mijn Telfort app is met een groot aantal veranderingen, niet alleen heel gebruiksvriendelijk door de aangepaste vormgeving – ook voor grote schermen – het biedt een aantal handige nieuwe functies:

    Abonnement aanpassen

    • Internet, bel- en sms-bundels naar boven of beneden aanpassen
    • 4G aan- en uitzetten
    • Extra Internet bestellen als MB’s op zijn
    • Buitenlandbundels bestellen

    Meer inzicht in verbruik

    • Buitenlandbundels verschijnen nu ook bij het verbruik
    • Buitenbundelkosten zijn inzichtelijker gemaakt. Naast een totaalbedrag wordt nu ook een specificatie van buitenbundel kosten in de huidige periode getoond. Bijvoorbeeld kosten voor bellen naar een servicenummer
    • Bij onbeperkte bundels is nu ook het verbruik zichtbaar

    Factuur

    Waar het voorheen alleen mogelijk was een vereenvoudigde factuur met alleen totalen te bekijken, is het nu mogelijk de werkelijke PDF factuur in te zien.

    Daarnaast is duidelijk de contractperiode te zien en is het mogelijk vanuit de app direct te verlengen.

    Vanaf volgende maand is het het ook mogelijk om de Mijn Telfort app te gebruiken zonder internetbundel in Nederland en zonder buitenlandbundel in het buitenland. Op die manier is het toch mogelijk eventuele data aan te schaffen of andere handelingen in de app te doen.

    De vormgeving is aangepast zodat deze goed past bij de recentere versies van Android en iOS. En is geschikt voor grotere schermen zoals van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. De app is nu tevens toegankelijk met een pincode.

    Wie voor het eerst inlogt krijgt een tutorial te zien met de nieuwe functies in de app.

2015

  • 15 december 2015 Digitaal berichtjes versturen maakt socialer

    Digitaal berichtjes versturen maakt socialer

    Amsterdam, 15 december 2015 - Een felicitatie naar een jarige vriendin, bemoedigende woorden voor een zieke collega of een lief berichtje aan een familielid. Dankzij diensten als WhatsApp, SMS en social media zijn we massaal een stuk attenter geworden. En anders dan vaak wordt gedacht, sturen we bij bepaalde gelegenheden nog steeds het liefst een kaart of gaan we op bezoek.

    Het aantal manieren om vrienden, familie en collega’s te feliciteren, een hart onder de riem te steken of succes te wensen is de afgelopen jaren enorm toegenomen. Uit onderzoek* van Telfort naar het versturen van berichten blijkt dat al die mogelijkheden ons socialer hebben gemaakt. De helft van de Nederlanders geeft aan sinds de opkomst van SMS en WhatsApp makkelijker lieve, aardige of attente berichtjes te sturen en die ook vaker te ontvangen.

    Digitaal en in real life

    Partners, ouders en grootouders vereren we nog altijd bij voorkeur met een bezoekje als we iets aardigs of attents willen zeggen. Vrienden en collega’s krijgen vaker een app’je. WhatsApp wordt ook het meest gebruikt om familie en vrienden succes te wensen of te complimenteren, bij collega’s gebeurt dat doorgaans in persoon. Bij familieleden gaan we meestal persoonlijk langs als er iets te vieren valt, vrienden en collega’s feliciteren we vooral via WhatsApp. Bij belangrijke gebeurtenissen ontvangen de meeste Nederlanders een WhatsApp-bericht, kaart of telefoontje. Het liefst zou men echter een kaart of bezoek krijgen. Familie sterkte wensen gebeurt vaak door een bezoekje. Vrienden krijgen in zo’n geval vaker een lief WhatsApp-bericht en collega’s ontvangen een kaartje.

    Persoonlijk contact is voor iedereen nog steeds de belangrijkste manier om op de hoogte te blijven van het leven van vrienden, familie en collega’s. Van de 65-plussers geeft bijna driekwart aan dat persoonlijk contact hen op de hoogte houdt. Social media zijn daarnaast belangrijk voor de groep 20 tot 55 jarigen, en jongeren van 18 tot 20 jaar blijven ook up-to-date met WhatsApp. Meer dan de helft van de Nederlanders geeft aan beter op de hoogte te zijn van het leven van vrienden en kennissen dankzij social media.

    Bericht van het Jaar

    Omdat we naast al die digitale berichtjes ook nog steeds graag echte post ontvangen, biedt Telfort Nederland in aanloop naar de feestdagen de kans een digitaal bericht gratis als fysieke kaart te versturen naar een dierbare. Op de website van de actie Telfort Bericht van het Jaar vult de gebruiker een boodschap in die gedrukt op een hartvormige kerstdecoratie bij de geadresseerde wordt bezorgd. Met het bijbehorende lint is de kaart handig op te hangen, bijvoorbeeld in de kerstboom. Zie voor meer informatie www.telfortberichtvanhetjaar.nl

    *Onderzoek naar ‘Hoe Nederland berichten verstuurt en ontvangt’, uitgevoerd door onderzoeksbureau DirectResearch onder 1050 respondenten eind november 2015 in opdracht van Telfort.

  • 5 november 2015 Houdbaarheid prepaid tegoed

    Houdbaarheid prepaid tegoed. Verplicht opwaarderen is verleden tijd

    Amsterdam, 5 november 2015 – Vanaf 27 november is het voor Telfort-prepaidklanten niet meer verplicht om elke zes maanden op te waarderen om gebruik te blijven maken van het tegoed en 06-nummer. Vanaf dan blijven nummer en tegoed actief als de simkaart minimaal één keer in het halfjaar wordt gebruikt. Dat kan zijn door te bellen, sms’en, een bundel te kopen of op te waarderen. Prepaidtegoed van Telfort wordt daarmee onbeperkt houdbaar.Meer informatie is te vinden op de site van Telfort telfort.nl/tegoed.

  • 14 september 2015 Telfort breidt CombiVoordeel verder uit

    Telfort breidt CombiVoordeel verder uit

    Amsterdam, 14 september 2015 - Vanaf vandaag kan een nog grotere groep klanten profiteren van Telfort CombiVoordeel; voordeel dat je krijgt als je meerdere abonnementen bij Telfort combineert. Ook Telfort-klanten die een internetabonnement voor thuis combineren met een mobiel abonnement komen nu in aanmerking voor CombiVoordeel.Klanten hebben de optie om te kiezen voor een verdubbeling van het aantal belminuten, MB’s en sms’jes of het Telfort Veilig pakket. Telfort voegt de voordeeloptie toe aan de combinatie Internet voor thuis met Mobiel, waardoor het voordeel niet alleen meer geldt voor de combinatie van Internet en Interactieve TV met Mobiel. Onno van der Poel, directeur Telfort: ‘We zien dat Telfort-klanten CombiVoordeel enorm waarderen en het feit dat ze het voordeel zelf kunnen kiezen maakt CombiVoordeel nog eens extra aantrekkelijk. Dit wordt door onze klanten erg op prijs gesteld. Klanten vinden het fijn dat er een beloning is voor het afnemen van meerdere Telfort abonnementen. Door de uitbreiding maken we meer klanten blij met een extraatje.’Klik hier voor meer informatie over Telfort CombiVoordeel.

  • 3 september 2015 Telfort lanceert compleet beveiligingspakket voor alle devices

    Telfort lanceert compleet beveiligingspakket voor alle devices

    Amsterdam, 3 september 2015 – Telfort biedt vanaf vandaag een compleet beveiligingspakket aan voor PC, Mac, tablet en smartphone. Telfort Veilig beschermt tegen virussen, spyware en spam en biedt privacybeveiliging bij diefstal. Ook veilig internetbankieren en ouderlijk toezicht voor kinderen op mobiele apparaten zijn binnen het nieuwe beveiligingspakket mogelijk.Onno van der Poel, directeur van Telfort, over Telfort Veilig: ‘Veel klanten realiseren zich niet dat óók een smartphone en tablet steeds vaker een interessante prooi zijn voor hackers. Met Telfort Veilig helpen we onze klanten hun digitale leven daarom zo goed mogelijk te beschermen op álle apparaten. Situaties die risico’s met zich meebrengen, zoals internetbankieren via een onbeveiligde verbinding, zijn met deze digitale beveiliging direct herkenbaar en zijn gemakkelijk te voorkomen’.

    Veilig digitaal leven

    Telfort Veilig helpt klanten onbezorgd online te zijn. Het nieuwe beveiligingspakket beschermt tot drie apparaten, is maandelijks opzegbaar en wordt met een druk op de knop gemakkelijk geïnstalleerd. Afhankelijk van het apparaat (iOs of Android), bestaat de bescherming uit antivirus, antidiefstal, veilig surfen, ouderlijk toezicht, privacy bescherming en spam bescherming. Automatische updates zorgen er voor dat de bescherming altijd actueel is: de klant heeft er geen omkijken meer naar.Telfort Veilig biedt complete bescherming op drie apparaten tegelijk voor €5 per maand en is elke maand aan-of uit te zetten bij het abonnement. Meer informatie over het Telfort Veilig is hier te vinden. Tips en tricks voor veilig digitaal leven staan op de Telfort Blog.

  • 3 augustus 2015 Nog makkelijker zoeken en meer bezoekgemak op nieuwe Telfort website

    Nog makkelijker zoeken en meer bezoekgemak op nieuwe Telfort website

    Amsterdam, 3 augustus 2015 - De online shop van telfort.nl is vanaf vandaag vernieuwd. Zo zijn de keuzeopties voor het afsluiten van abonnementen simpeler gemaakt en is er een snelfilter ontworpen om gemakkelijk informatie te vinden. Hiermee speelt Telfort in op de wensen van de hedendaagse website bezoeker.Vernieuwde website‘Er zijn zoveel mogelijkheden als je een nieuw mobiel abonnement wilt afsluiten’, legt Onno van der Poel, directeur Telfort, uit. ‘Daarom hebben we een speciale snelfilter ontworpen gebaseerd op onderzoek naar wat mensen belangrijk vinden aan een nieuw telefoonabonnement. Daarnaast worden nu ook kortere teksten gebruikt op de website. Klanten kunnen nu dus zoeken op woorden als ‘groot scherm’ of ‘batterij gaat lang mee’ en dan zien ze meteen welke telefoons daaraan voldoen. Ook maken ze eerst een keuze in budget en het aantal belminuten of MB’s en krijgen ze daarna de voor hen passende combinaties van telefoons met abonnementen te zien. Dat scheelt een hoop zoekwerk en geeft meteen duidelijkheid over wat betaald wordt voor de telefoon en voor de minuten en MB’s.’

    CombiVoordeel

    Steeds meer klanten hebben zowel interactieve televisie als mobiel bellen van Telfort. Dankzij deze combinatie krijgen ze extra voordeel zoals een verdubbeling van belminuten, sms en MB’s of een gratis HBO-pakket. Wanneer een nieuw mobiel abonnement bij Telfort wordt afgesloten, is voortaan meteen te zien of er CombiVoordeel op van toepassing is.

    In gesprek

    In de webshopomgeving werkt Telfort bovendien sinds kort met een chatfunctie op uitnodiging. De klantenservice kan zo direct een vraag afhandelen bijvoorbeeld over internetsnelheden, net zoals dat live in de winkels kan. De inzichten die hieruit naar voren komen worden weer teruggekoppeld naar het online team van Telfort om de website nog verder te verbeteren.De vernieuwde website van Telfort is nu te bekijken via https://shop.telfort.nl. Op het Telfort blog wordt een kijkje achter de schermen gegeven bij het online team dat de website heeft gemaakt.

  • 15 juni 2015 Nederlanders besteden evenveel aandacht aan zowel Vader- als Moederdag

    Meest geliefde Vaderdagcadeaus zijn sokken, gereedschap of spullen voor in de tuin

    Amsterdam, 15 juni 2015 – Het is bijna Vaderdag! Op zondag 21 juni verdient iedere vader, schoonvader of opa het om in het zonnetje gezet te worden. De meeste Nederlanders (66%) besteden evenveel aandacht aan Moederdag als Vaderdag. Opvallend, omdat er online meer op het woord Moederdag gezocht wordt*. Omdat ook vaders zo nu en dan behoefte hebben aan wat lieve woordjes pakt Telfort uit op Vaderdag: alle Telfort Mobiel klanten kunnen gratis bellen tussen 8:00 en 12:00 uur vanuit Nederland naar alle Nederlandse mobiele en vaste nummers.Bijna een kwart van de Nederlanders (23,5%) belt zijn of haar vader op Vaderdag. ‘Bij Telfort willen we op een dag als Vaderdag een persoonlijk telefoontje stimuleren. We merken namelijk dat dit nog altijd gewaardeerd wordt en daarom maken we het bij Telfort mogelijk om jouw vader gratis een fijne dag toe te wensen’, aldus Onno van der Poel, directeur Telfort.

    Klussende vader als stereotype

    Uit het onderzoek van Telfort, dat in samenwerking met DirectResearch is uitgevoerd onder 1000 respondenten, blijkt dat meer dan een kwart van de Nederlanders meer geld uitgeeft aan Moederdag dan aan Vaderdag. Een kleine 2,3% geeft juist meer geld uit aan Vaderdag. Zo’n driekwart van de vrouwen besteedt evenveel aandacht aan beide dagen (74%), ten opzichte van ruim de helft van de mannen (58%). Mannen en vrouwen zijn wel in overeenstemming wat betreft het type cadeau. Praktische cadeaus, zoals sokken, gereedschap of spullen voor in de tuin, zijn dit jaar het meest populair (47%). Op de tweede plaats staan de persoonlijke cadeaus, zoals een familieportret of een zelfgemaakt cadeau. 30% van de Nederlanders besteedt gemiddeld tussen de 10,- en 20,- aan het Vaderdagcadeau.Wie graag quality time met zijn of haar vader doorbrengt én voordelig uit wil zijn, kan ervoor kiezen om samen te kijken naar een van de drie mannenfilms die Telfort speciaal op Vaderdag gratis uitzendt: The Wolf of Wall Street, De Koning van de Mont Ventoux of cabaret met Van der Laan & Woe – Buutvrij. Gebleken is dat de meeste vrouwen de voorkeur geven aan een komedie om samen te kijken met hun vader, terwijl mannen het liefst een actiefilm zien. De films zijn in het weekend van 20 juni te bekijken voor iedereen met Interactieve TV in de Videotheek van Telfort onder het submenu ‘Acties’.Voor wie nog op zoek is naar last-minute inspiratie op het gebied van leuke cadeaus, staan op het Telfort blog een aantal handige tips en tricks voor een leuke en supervoordelige Vaderdag.

    Over het onderzoek

    Telfort heeft dit onderzoek laten uitvoeren door DirectResearch onder 1001 respondenten over alle lagen van de bevolking*Actuele stand van zoektermen op 29 mei 2015: 27.100 hits op ‘Moederdag’, 18.100 hits op ‘Vaderdag’

  • 11 mei 2015 Nieuwe abonnementen Telfort Mobiel

    Telfort Mobiel biedt per vandaag nieuwe abonnementen aan. Met deze abonnementen zijn MB's en belminuten drie maanden geldig en wordt de snelheid van 4G verhoogd. Op http://www.telfort.nl/nieuw-abonnement is meer informatie over de nieuwe abonnementen te vinden. Met de nieuwe mobiele abonnementen van Telfort zijn MB's en belminuten drie maanden geldig. Klanten die MB's en belminuten over hebben, kunnen deze nog twee maanden gebruiken. In een nieuwe maand worden eerst de MB's en belminuten opgemaakt die de klant nog over had. Pas daarna wordt de nieuwe bundel gebruikt. "Overigens bellen klanten ook in de nieuwe abonnementen nog steeds bij elk gesprek na 10 minuten gratis", zegt Telfort-directeur Onno van der Poel. "Daarnaast hoeven klanten niet meer te betalen voor smsen. Dit past bij deze tijd."

    Hogere 4G snelheid

    Mobiel internetverbruik neemt nog steeds toe. Naast social media gebruiken steeds meer klanten hun mobiele telefoon om video's en muziek te streamen. Telfort verhoogt de gemiddelde internetsnelheid van 4G naar ongeveer 20 Mbps down. Zo kunnen klanten zonder beperking gebruik kunnen maken van alle voordelen die 4G biedt. De nieuwe abonnementen van Telfort Mobiel zijn niet alleen voor consumenten beschikbaar. Ook ZZP'ers kunnen vanaf nu profiteren van alle voordelen die deze nieuwe abonnementen bieden.

  • 8 mei 2015 Bosje bloemen het populairste Moederdagcadeau

    Amsterdam, 8 mei 2015 – Het is bijna Moederdag; hét moment om je moeder, schoonmoeder of oma in het zonnetje te zetten. De meeste Nederlanders kopen een traditioneel Moederdagcadeau, waarbij een bloemetje (19,2%) favoriet blijkt te zijn. Ook is een huishoudelijk cadeau nog steeds populair (13,3%). Voor iedereen die geen tijd heeft om op bezoek te gaan, zorgt Telfort voor een persoonlijk cadeau: alle Telfort Mobiel klanten kunnen gratis bellen tussen 8.00 en 12.00 uur vanuit Nederland naar alle Nederlandse mobiele en vaste nummers. Zo kan je supervoordelig je moeder een fijne Moederdag wensen.Wie liever quality time met zijn of haar moeder doorbrengt kan ook kiezen voor een van de drie leukste vrouwenfilms die Telfort speciaal op Moederdag uitzendt: Alles is Liefde, Gooische Vrouwen en Sex and the City. De films zijn in het weekend van 10 mei gratis te bekijken voor iedereen met Interactieve TV in de Videotheek van Telfort in het submenu ‘Acties’.

    Gemiddelde uitgave voor Moederdagcadeau: tussen de 10 en 20 euro

    Uit een onderzoek onder 323 respondenten* blijkt dat 38,1% van de Nederlanders gemiddeld tussen de 10 en 20 euro uitgeeft aan een Moederdagcadeau. Ongeveer 35% van de respondenten geeft aan tussen de 20 en 50 euro te besteden. ‘Nederlanders geven best wat geld uit aan een leuk cadeau voor hun moeder. Wij maken het daarom graag mogelijk om ’s ochtends gratis je moeder een fijne dag toe te wensen. Daarnaast merken wij dat een persoonlijk telefoontje nog altijd erg gewaardeerd wordt en dat willen we bij Telfort graag extra stimuleren op Moederdag’, vertelt Onno van der Poel, directeur Telfort.Op het Telfort blog staan een aantal handige tips en tricks voor een leuke en supervoordelige Moederdag.

    *Onderzoek uitgevoerd via de Facebookpagina van Telfort

  • 24 april 2015 Telfort tips: zo overleeft je telefoon Koningsdag

    Telefoon in het water? Zo red je je telefoon

    Amsterdam, 24 april 2015 – Het kan iedereen overkomen. Je maakt op Koningsdag nét die leuke foto terwijl je iets te wild op een boot door de grachten vaart en voor je het weet is je telefoon in het water gevallen. Of je bent aan het appen langs de kant terwijl iemand tegen je op botst en je telefoon in het water valt. Telfort helpt je graag op weg en geeft vier koninklijke tips om je telefoon te redden!

    Telefoon nat geworden?

    1. Zet je telefoon gelijk uit. Misschien tegenstrijdig, maar schakel je telefoon direct uit als je hem uit het water hebt gevist. Wanneer je gaat controleren of hij nog werkt, kan er kortsluiting ontstaan waardoor de telefoon onbruikbaar wordt. Haal, indien mogelijk, direct de batterij en de simkaart uit je toestel zodat de schade beperkt blijft.

    2. Drogen is essentieel. Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk begint met drogen, dat is cruciaal voor de overlevingskansen. Een café of buurtbewoner heeft vast keukenpapier in de buurt om je telefoon droog te deppen. Dit is de belangrijkste eerste stap naar het herstel van je telefoon.

    3. Liever stofzuigen dan föhnen. Een stofzuiger werkt het best om het water uit je telefoon te halen. De hitte van een föhn kan de elektronica aantasten en blaast het water dieper het toestel in. Op naar een tweedehandsmarkt dus om reddingsmaterialen te verzamelen.

    4. Rijst als wondermiddel. Het laatste restje water in je telefoon, daar is het lastigst bij te komen. Ongekookte rijst blijkt een wondermiddel te zijn. Leg je telefoon de komende 72 uur in een bakje of zakje met rijst, dan is de kans het grootst dat je de gemaakte foto’s op je telefoon weer terug kunt halen!

    Een helpende hand

    Hoewel deze tips helaas geen 100% garantie op succes bieden, vindt Telfort het belangrijk om klanten te inspireren om slim met hun telefoon om te gaan. Op het Telfort blog houden we daarom de laatste tips en tricks bij. Wie weet er bijvoorbeeld wat je kunt doen als je verslaafd bent aan je telefoon?

  • 5 januari 2015 Vanaf vandaag biedt Telfort nieuwe glasvezel klanten een verbeterde tv beleving en hogere internetsnelheid

    5 januari 2015 - Vandaag introduceert Telfort een verbeterde tv beleving in de glasvezelgebieden. Zo kunnen nieuwe klanten van glasvezel niet alleen Interactieve televisie kijken op hun tv, maar ook thuis op hun laptop, tablet en smartphone. Het pakket kost 46 euro per maand; een stijging van één euro in vergelijking met het oude pakket. Nieuwe klanten krijgen hiervoor een tv product met meer gebruiksmogelijkheden zoals Interactieve TV Online. Daarnaast kunnen zij standaard op twee tv's gebruikmaken van Interactieve TV met features als Programma Gemist, Begin Gemist en Live tv pauzeren.

    Interactief tv kijken

    Met Interactieve TV van Telfort kunnen nieuwe klanten thuis op al hun schermen, zoals tv's, laptops, tablets en smartphones live tv kijken, opnames inplannen èn terugkijken. Ook beschikken klanten over alle interactieve mogelijkheden, zoals Programma Gemist, live tv pauzeren en Begin Gemist. Nieuwe glasvezelklanten krijgen twee Interactieve TV-ontvangers in bruikleen. Extra Interactieve TV-ontvangers zijn tegen een meerprijs van 4,- per ontvanger per maand beschikbaar (met een maximum van 3 ontvangers extra).

    Hogere snelheid

    Met deze nieuwe propositie biedt Telfort Glasvezel snelheden die voorzien in ieders behoefte. De basis-snelheid van het pakket blijft 50/50 Mb/s. Willen klanten meer, dan kunnen ze kiezen voor extra snelheid, zoals 100/100 Mb/s welke met 2,50 euro verlaagd is van 7,50 naar 5,- euro per maand. Per 5 januari introduceert Telfort ook 200/200 Mb/s tegen een meerprijs van 12,50 per maand (verkrijgbaar in een groot deel van Nederland). Bovendien kunnen klanten deze extra snelheidsoptie voortaan maandelijks aan- en uitzetten.

    Meer focus op interactieve televisie

    De markt laat een duidelijke verschuiving zien van analoge naar Interactieve TV. Klanten willen functionaliteiten zoals Uitzending Gemist en Video On Demand op alle televisies en overige schermen in hun huis kunnen kijken. Daarnaast kan het huidige analoge netwerk niet mee in de steeds grotere consumentenbehoefte aan een hogere beeldkwaliteit zoals HD en straks Ultra HD. Om die reden heeft Telfort besloten haar Interactieve TV product te verbeteren en het analoge televisiesignaal binnen de nieuwe glasvezel propositie te laten vervallen.Huidige Telfort glasvezelklanten behouden hun huidige pakket met het analoge signaal. Wanneer een klant verhuist, krijgen zij op het nieuwe adres automatisch de nieuwe glasvezelpropositie (uiteraard alleen indien het nieuwe adres in een glasvezelgebied ligt). Verhuist een klant binnen het glasvezelgebied en is het analoge signaal beschikbaar, dan kan op verzoek het bestaande pakket behouden worden.Meer informatie staat ook op telfort.nl/glasvezel.




2014


  • 1 december 2014 Telfort verdubbelt snelheid

    Telfort consumenten-klanten met een 3G mobiel abonnement krijgen vanaf 1 december kosteloos een snelheidsverhoging. Al deze klanten krijgen de maximale snelheid die op het 3G netwerk mogelijk is. Dit betekent een maximale snelheid van 14 Mbit/s download en de 2 Mbit/s upload. Deze laatste is onveranderd gebleven. In januari dit jaar verhoogde Telfort de snelheid al naar 7 Mbit/s. Nu wordt de mogelijke downloadsnelheid dus verdubbeld. Klanten die gebruikmaken van de huidige InternetVersneller 3G, maken vanaf vandaag gratis gebruik van de InternetVersneller 3G.In het dagelijks gebruik is dit te merken aan het sneller laden van webpaginaés, fotoés posten op Facebook of in Whatsapp en het laden van videoés op YouTube. Klanten hoeven zelf geen actie te ondernemen. Uiterlijk 5 december 2014 ontvangen zij een SMS zodra de snelheidsverhoging is doorgevoerd.

    Voor meer Telfort en telecom gerelateerd nieuws: https://blog.telfort.nl/

  • 3 november 2014 Voordeliger mobiel internet met Telfort Prepaid

    Telfort verlaagt de prijzen voor haar prepaid internetbundels. De prijzen van de Telfort Prepaid bundels sluiten daarmee aan bij de huidige markt waarin consumenten steeds meer op zoek zijn naar manieren om kosten te besparen en tegelijkertijd gebruik willen maken van snel internet. De internetbundel van 250 MB is verlaagd van 10 euro naar 8 euro, en de bundel van 500 MB van 15 euro naar 10 euro. Er wordt tevens een nieuwe bundel van 1000 MB geïntroduceerd die 14 euro gaat kosten. Klanten die vanaf vandaag een nieuwe internetbundel aanschaffen, betalen de nieuwe prijs."Aangezien data steeds belangrijker wordt in het hedendaagse gebruik, is het een logische stap voor Telfort om daarop in te spelen door de prijzen voor de klant te verlagen", licht Martine Husmann, directeur Telfort, toe.Tevens verhoogt Telfort de internetsnelheid van alle prepaid-gebruikers naar 7 Mbit/s. De internet snelheid gaat van 2 Mbit/s naar 7 Mbit/s en wordt per vandaag voor alle prepaid-klanten van Telfort automatisch aangepast, ook als er al een internetbundel aan staat.

  • 10 oktober 2014 Telfort introduceert Click&Collect

    Online bestellingen zelf ophalen in de Telfort winkel

    Amsterdam, 10 oktober 2014 - Telfort werkt continu aan de verbetering van zijn klantenservice en dienstverlening. Daarom introduceert Telfort een nieuwe leveringsformule voor mobiele diensten: Click&Collect. Vanaf vandaag kunnen klanten direct bij hun online bestelling aangeven dat zij deze willen ophalen in de Telfort winkel. De klant bepaalt dus zelf waar en wanneer hij of zij de bestellingen in ontvangst neemt."Deze nieuwe dienst past binnen onze omni-channel strategie waarbij meer synergie tussen online en retail wordt gerealiseerd. We zien een duidelijke trend in de markt waarbij klanten graag de keuzemogelijkheid krijgen om hun bestelling in ontvangst te nemen waar en wanneer het hen het beste uit komt. Daarom komt Click&Collect als nieuwe optie naast onze bestaande koerierslevering. Voor beide leveringsformules zijn er voor de klant geen kosten aan verbonden. Hierdoor kan de klant de keuze maken die hem of haar het beste past. Uit intern onderzoek is gebleken dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zich wel online orienteert, maar juist naar de Telfort winkel gaat om het toestel uit te proberen en voor persoonlijk advies. Ook deze groep kunnen we door Click&Collect beter bedienen", zegt Martine Husmann, Directeur Telfort.

  • 25 september 2014 Kijkgedrag: Nederlanders te druk voor favoriete tv-programma

    57% staat liever niet de afstandsbediening af; oudere generatie minst snel afgeleid tijdens tv-programma

    Amsterdam, 25 september 2014 - We nemen massaal tv-programma's op of kijken ze online terug via uitzending gemist. Dit blijkt uit onderzoek onder meer dan 1.300 respondenten in opdracht van Telfort. We zijn te druk met vrienden en familie of met werk waardoor we ons favoriete tv-programma missen.

    Ouderen kijken via de tablet en jongeren via laptop

    Ouders missen hun favoriete televisieprogramma doordat ze te druk met het gezin zijn (32%) en nemen programma's daarom op. Studenten pakken het anders aan en kijken massaal online het tv-programma terug (52%). De televisie wint het nog altijd van alle andere soorten media. Ouders en grootouders kijken als alternatief het liefst tv-programma's via de tablet (65%) terwijl de student en de yup vaker via de laptop kijkt (83%).

    Allerlei programma's populair

    Programma's als RTL Late Night kijken we vooral om mee te kunnen praten met vrienden en of collega's (6.3%). 'Boer Zoekt Vrouw' is met name populair onder moeders, yuppen en studenten. Studio Sport is traditioneel populair onder vaders en grootouders. Op de vraag 'welk televisieprogramma wil je graag weer terug op de televisie' antwoordt 37% 'De Lama's, gevolgd door 'Gooische Vrouwen' (25,3%) en '10 voor Taal' (23,7%%).

    Top 5 populaire tv-programma's

    1. Politiedrama's (42%)
    2. Praatprogramma's (40%)
    3. Series (35%)
    4. Sportprogramma's (27%)
    5. Spelprogramma's (26%)

    Grootouders zijn minst snel afgeleid tijdens tv-kijken

    Tijdens het televisiekijken doen we van alles en dwalen onze gedachten regelmatig af (41%). Studenten zijn dan druk bezig met social media en whatsappen er tijdens het programma op los met vrienden (39%). Ouders zitten vaak met hun gedachten bij werk en kinderen. Opa's en oma's zetten daarentegen de televisie alleen aan voor hun favoriete programma en zijn van iedereen het minst afgeleid tijdens het kijken.

    Traditioneel kijkgedrag

    Over het algemeen beslist de vader nog steeds wat er wordt gekeken en op zondagavond is dat Studio Sport. Stelletjes kijken het liefst samen tv maar met name bij de yup kan dit tot ruzie leiden. Wekelijks ruziën zij met hun geliefde of huisgenoot over welk tv-programma op moet.

    Voetbaltrauma 1974 verwerkt

    Elke generatie heeft wel zijn eigen memorabele televisiemoment. De 65-plusser herinnert de allereerste maanlanding als de dag van gisteren. Het voetbaltrauma van 1974, de verloren WK finale tegen Duitsland, is onder de vaders en de studenten inmiddels verwerkt. Zij vinden de verloren finale tegen Spanje in 2010 het meest memorabel. Het huwelijk van Koning Willem Alexander en Koningin Maxima met haar traan is het meest gedenkwaardige moment van moeders en de yup.

    Je favoriete tv-programma kijken waar en wanneer je wilt

    Interactieve TV maakt televisie kijken nog leuker. Naast het tv kijken op uw computer, laptop, tablet, smartphone en natuurlijk de tv, biedt Telfort Interactieve televisie in het basispakket ook de dienst Programma Gemist. Met Programma Gemist kijkt u een selectie van programma's van NPO 1, 2 of 3 van vandaag en gisteren terug. Met het Pluspakket breid je Programma Gemist uit. Zo kijk je tot 10 dagen een selectie van recent uitgezonden populaire programma's terug.

  • 4 augustus 2014 Telfort vereenvoudigt het mobiele abonnement

    Amsterdam, 4 augustus 2014 - Vanaf 4 augustus biedt Telfort een nieuw abonnement voor mobiele telefonie. Door minder bundels en minder promoties aan te bieden, zorgt Telfort dat nieuwe klanten nog beter weten waar ze aan toe zijn.Het Telfort Sim Only-abonnement kan gecombineerd worden met de Telfort Toestelbundel (gelanceerd in april dit jaar) en 4G-snelheid. "We willen dat klanten in één oogopslag zien waaruit ze kunnen kiezen en ook wat ze gaan betalen", aldus Martine Husmann, directeur Telfort. "Daarom bieden we gewoon een duidelijk abonnement. Dat kiest wel zo gemakkelijk".

    Meer informatie op telfort.nl

  • 5 mei 2014 Telfort Toestelbundel vanaf vandaag al beschikbaar

    Amsterdam, 5 mei 2014 - Eerder dan verwacht, heeft Telfort vandaag al de Toestelbundel gelanceerd. Tegen scherpe prijzen kunnen klanten vanaf nu een nieuw abonnement met toestel afsluiten en het toestel is direct van de klant. Bovendien wordt na afloop van het contract (na 12 of 24 maanden) alleen nog de Sim Only in rekening gebracht. De Telfort Toestelbundel vervangt hiermee ToestelLease."We hadden aangekondigd dat we later deze week de Telfort Toestelbundel zouden lanceren", aldus Martine Husmann, directeur bij Telfort. "Maar natuurlijk willen we onze klanten zo snel mogelijk een abonnement met toestelbundel kunnen aanbieden. Dus toen de mogelijkheid zich voordeed, hebben we besloten om de lancering te versnellen"

    Verschillende abonnementen

    Klanten kunnen kiezen uit verschillende abonnementsvormen. Tot 31 mei gelden speciale introductieaanbiedingen (zoals met de iPhone 4s en Samsung Galaxy S4 mini). Meer informatie hierover is te vinden op shop.telfort.nl.

  • 29 april 2014 Telfort stopt met ToestelLease

    Amsterdam, 29 april 2014 – Telfort introduceert 7 mei de Telfort Toestelbundel. Hiermee kunnen Telfort-klanten voor een vast bedrag per maand een mobiele telefoon kiezen en is het toestel direct eigendom van de klant. Met deze introductie neemt Telfort afscheid van ToestelLease. "We zijn blij met deze nieuwe propositie", aldus Martine Husmann, directeur Telfort. "Telfort Toestelbundel voldoet aan de wensen die klanten aan ons stellen"."Na afloop van het contract (12 of 24 maanden) stopt automatisch de betaling voor het toestel", vervolgt Husmann. "Klanten betalen vanaf dat moment dus alleen nog maar voor hun Sim Only-abonnement. Zo betalen ze nooit teveel. Klanten kunnen hun toestel ook in één keer betalen en betalen hier dan geen maandelijkse kosten voor." Natuurlijk is het mogelijk om na het einde van een contract een abonnement met een nieuw toestel af te sluiten als de klant daar behoefte aan heeft.

    Zelf een abonnement samenstellen

    Een nieuwe klant of een bestaande klant die zijn contract verlengt, kan een toestel kiezen bij de verschillende mobiele bundels (MB's, minuten, sms) tegen scherpe tarieven. De hoogte van de maandelijkse betaling van het toestel is afhankelijk van de toestelprijs. De meeste toestellen zijn zonder bijbetaling verkrijgbaar. Een uitzondering zijn de duurdere toestellen. Hierbij wordt vooraf een aanbetaling gedaan.Bestaande Telfort-klanten met ToestelLease kunnen na afloop van hun huidige contract weer verlengen en vanaf dan ook van de nieuwe Toestelbundel gebruikmaken. De Telfort Toestelbundel is beschikbaar voor zowel consumenten als zakelijke klanten.

  • 24 april 2014 Telfort introduceert Mijn Telfort app

    Amsterdam, 24 april 2014 – Telfort introduceert vandaag de nieuwe mobiele app Mijn Telfort voor Android. Al eerder werd de app voor iOS gelanceerd. De app zorgt ervoor dat gebruikers in één oogopslag kunnen zien wat ze verbruiken. Ook wordt hiermee het abonnement inzichtelijk en kunnen facturen mobiel bekeken worden.

    Nieuwe functies

    De Mijn Telfort app vervangt de BelStatus app. De Mijn Telfort app bevat een aantal nieuwe functies die ervoor zorgen dat klanten meer inzicht krijgen in het abonnement dat zij bij Telfort hebben. In de functie 'Verbruik' kan de klant precies zien hoeveel minuten, MB's en sms'jes er nog over zijn. In 'Abonnement' kunnen gebruikers checken welke bundels zij hebben en of het abonnement al verlengd kan worden. Ook zijn facturen gemakkelijk te raadplegen. Prepaid-klanten kunnen ook gebruikmaken van de Mijn Telfort app. Via de app kunnen ze onder andere hun beltegoed inzien en bundels kopen. Op die manier kunnen Telfort-klanten de details van hun verbruik goed in de gaten houden. Meer info over de app: http://www.telfort.nl/Algemeen/Apps/Mijn-Telfort-app.htm.

    Beschikbaarheid

    De Mijn Telfort app is vanaf nu beschikbaar voor Android- en Apple toestellen en is makkelijk en kosteloos te downloaden. Telfort werkt continu aan nieuwe updates om verbeteringen in de app door te voeren. Zo is er afgelopen week een iOs update doorgevoerd. Voor gebruikers zonder Android- of Appletoestel is er een mobiele site beschikbaar. Voor klanten die gebruikmaken van de BelStatus app, is vanaf vandaag een update naar de nieuwe Mijn Telfort app beschikbaar.

  • 9 april 2014 Telfort introduceert CombiVoordeel

    Amsterdam, 9 april 2014 – Telfort introduceert vandaag CombiVoordeel. Klanten die een abonnement met Interactieve TV combineren met een mobiel abonnement bij Telfort, kunnen vanaf nu iedere maand profiteren van extra voordeel.Deze Telfort-klanten hebben de keuze uit één van onderstaande voordelen:

    CombiVoordeel aanzetten

    Om in aanmerking te komen voor CombiVoordeel heeft de klant een interactieve TV abonnement nodig en een mobiel abonnement met belminuten en een internetbundel. Via de CombiVoordeel check kan de klant snel bekijken of hij de juiste abonnementen heeft voor CombiVoordeel en zich direct aanmelden. Klanten ontvangen het voordeel elke maand, zolang ze de abonnementen op hetzelfde adres blijven combineren.Voor meer informatie over CombiVoordeel: telfort.nl/combivoordeel

  • 24 maart 2014 Telfort introduceert 4G

    Supervoordelig 4G maandelijks aan- of uitzetten

    Amsterdam, 24 maart 2014 – Vanaf 31 maart kunnen zowel consumenten als zakelijke klanten van Telfort gebruikmaken van het supersnelle 4G-netwerk.Telfort introduceert hiervoor de 'InternetVersneller 4G'. Met 4G van Telfort worden videobestanden veel makkelijker verzonden via bijvoorbeeld whatsapp, werkt browsen stukken sneller en wordt overal streamen van muziek en video mogelijk zonder haperingen.Om Telfort 4G te kunnen gebruiken, hebben klanten een internetbundel nodig, de InternetVersneller 4G en een telefoon die geschikt is voor het 4G-netwerk. Speciaal voor klanten die veel internetten introduceert Telfort ook de 3000MB internetbundel.

    InternetVersneller 4G

    De nieuwe 'InternetVersneller 4G' kost 5,- euro per maand. De maximale downloadsnelheid van 4G is 25 megabit per seconde en de uploadsnelheid 10 megabit per seconde. Dat is ruim drie keer zo snel als de huidige standaardsnelheid van de Telfort internetbundels. Klanten bij Telfort betalen alleen voor wat ze nodig hebben doordat ze zelf het abonnement samenstellen met de beschikbare bundels. Zo kan de bundel maandelijks worden uitgezet en kunnen klanten met een gerust hart zelf ervaren hoe snel 4G is. Net als bij 3G wordt ook bij het gebruik van 4G de internetbundel uitgezet als deze op is. Op die manier zijn er nooit onverwachte (buiten bundel) internetkosten. Klanten kunnen op qelp.telfort.nl zien of hun toestel geschikt is voor 4G.Kijk voor meer informatie over Telfort 4G op www.telfort.nl/4G

  • 14 januari 2014 Telfort biedt klanten Videoland Unlimited en introduceert nieuwe belbundel

    Amsterdam, 14 januari 2014 – Telfort biedt nu in samenwerking met Videoland een nieuwe dienst aan: Videoland Unlimited. Klanten van Telfort kunnen twee maanden gratis onbeperkt films en series kijken (actie loopt tot en met maart 2014). Na deze periode kan men van deze nieuwe dienst gebruik maken voor een vast bedrag per maand. Naast het aanbieden van deze extra TV-dienst introduceert Telfort een nieuwe belbundel. Hiermee kunnen klanten onbeperkt bellen naar vaste nummers in 40 landen

    Onbeperkt films en series kijken met nieuwe TV-dienst

    Met Videoland Unlimited biedt Telfort de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken voor 10,- euro per maand. Deze additionele optie kan op elk gewenst moment worden toegevoegd aan het pakket. Na de eerste betaalde maand is de dienst dagelijks opzegbaar. Elke week wordt het aanbod uitgebreid met films en series uit het buitenland en exclusieve titels van Nederlandse bodem. Voor optimaal kijkplezier kijkt men thuis alle films en series van Videoland Unlimited ook via Interactieve TV Online op de laptop, tablet of smartphone.

    Onbeperkt bellen naar het buitenland met nieuwe belbundel

    Bij Telfort hebben klanten vanaf nu tevens de mogelijkheid heel voordelig te bellen naar vaste nummers in 40 landen voor 10,- euro per maand. Hierbij is geen sprake van een starttarief of gesprekskosten. De nieuwe bundel is maandelijks gemakkelijk aan- en uit te zetten en is te combineren met de belproducten Bellen Standaard of Bellen Onbeperkt NL. Telfort is de eerste provider die de buitenlandbundel als een aparte bundel aanbiedt, waardoor men nooit meer betaalt dan nodig is. Op deze manier kan voordelig gebeld worden naar onder andere alle EU-landen, maar ook naar Noord-Amerika, Canada, Marokko, Suriname en de ABC-eilanden.

  • 6 januari 2014 Telfort maakt Alles-in-1 Glasvezelpakket eenvoudiger en voordeliger

    Amsterdam, 6 januari 2014 – Vanaf vandaag biedt Telfort in plaats van vier Alles-in-1 pakketten, nog maar twee pakketten aan: het Alles-in-1 basispakket en het Alles-in-1 Glasvezelpakket. Dit complete Glasvezelpakket bevat naast glasvezel internet (50 Mb/s down- en upload) en bellen, zowel Interactieve TV als Analoge TV, voor 45 euro per maand. Hierdoor krijgt elke nieuwe klant standaard ook de voordelen van Interactieve TV voor de prijs van het vorige basispakket. Daarnaast biedt het klanten de mogelijkheid het pakket aan te vullen met diensten naar wens.

    Alles-in-1 Glasvezel én op maat

    Door het aanbod van de verschillende pakketten terug te brengen, hoopt Telfort het aanbod completer en eenvoudiger te maken terwijl tegelijkertijd rekening gehouden wordt met persoonlijke wensen. Het Alles-in-1 Glasvezel pakket kan naar wens worden aangevuld met verschillende diensten, waaronder bel- en zenderpakketten die maandelijks eenvoudig aan en uit te zetten zijn. Zoals een dubbele internetsnelheid voor 7,50 euro per maand (voorheen 10 euro per maand). Ook kan men vanaf nu een tweede telefoonnummer nemen voor 2,50 euro per maand.

    Standaard bellen en analoge TV in het pakket

    Nieuw is dat men bij Alles-in-1 Glasvezel gratis een vast telefoonnummer krijgt om altijd bereikbaar te zijn. Indien gewenst kan men ervoor kiezen geen telefoonnummer te nemen, of dit op een later moment alsnog toe te voegen. Analoge TV blijft een vast onderdeel in het pakket. Hiermee blijven alle andere tv’s in huis gewoon werken via (bestaande) coax-bekabeling, zonder extra kastjes of ontvangers.

    Voordelen glasvezel

    Het stabiele en betrouwbare glasvezelnetwerk zorgt ervoor dat men geen last heeft van buurtgenoten die op hetzelfde moment gebruik maken van het netwerk. Door de glasvezeltechnologie kan men bovendien even snel bestanden downloaden als uploaden. Klanten die nu voor glasvezel kiezen, zijn ook goed voorbereid op toekomstige ontwikkelingen, zoals 3D-televisie.

  • 2 januari 2014 Snelheidsverhoging op 3G voor KPN, Hi en Telfort abonnees

    2 januari 2014 - KPN, Hi en Telfort klanten met een privé 3G mobiel abonnement krijgen in januari kosteloos een snelheidsverhoging. Al deze KPN en Hi klanten krijgen de maximale snelheid die op het 3G netwerk van KPN mogelijk is. Dit betekent een maximale snelheid van 14,4 Mbit/s download en 2.0 Mbit/s upload. Telfort verhoogt de internetsnelheid van alle klanten met een persoonlijk mobiel abonnement naar 7 Mbit/s. Voor Telfort-klanten die gebruik maken van de InternetVersneller wordt de nieuwe snelheid 14,4 Mbit/s. In het dagelijks gebruik is dit te merken aan het sneller laden van webpagina’s, foto’s posten op Facebook of in Whatsapp en het laden van video’s op Youtube. Klanten hoeven zelf geen actie te ondernemen. Uiterlijk 23 januari ontvangen zij een SMS zodra de snelheidsverhoging is doorgevoerd. Het merendeel van de KPN klanten met een zakelijk 3G abonnement maakt al gebruik van de maximale snelheden die mogelijk zijn.

    In driekwart van Nederland hoogste 3G snelheid

    Klanten die de hogere 3G snelheid al hebben, behouden deze snelheid. Maar ook deze klanten hebben profijt van de verbeteringen aan het mobiele netwerk in 2013. KPN biedt standaard 3G dekking in heel Nederland. Het aantal plekken waar de maximum 3G snelheid te behalen is, is in 2013 verdriedubbeld. In driekwart van Nederland kan nu gebruik worden gemaakt van de hoogste snelheid. Klik hier voor de dekkingskaart om te zien waar de maximum 3G snelheid te behalen is.

    Investeringen

    In de afgelopen jaren heeft KPN veel aandacht besteed aan de kwaliteit en verbetering van het mobiele netwerk. Als eerste in Nederland is KPN begin 2013 begonnen met de uitrol van het 4G netwerk. Inmiddels dekt KPN’s 4G netwerk nagenoeg 80% van de Nederlandse bevolking. Van de 2G netwerken werden apparatuurkasten, antennes en schakelstations (Base Station Controllers) vervangen door een nieuwe generatie apparatuur om het netwerk nog stabieler en betrouwbaarder te maken. Er zijn al ruim 8.000 antennes vervangen en voorzien van de nieuwste technologie. Deze nieuwe antennes hebben onder andere gezorgd voor veel minder verbroken verbindingen. Hierdoor kunnen klanten langer en prettiger bellen. Eerder introduceerde KPN al HD Voice. Hiermee ervaart de klant een superieure geluidskwaliteit wanneer gebeld wordt met één van de vele toestellen die voor HD Voice geschikt zijn.






Terug naar Pers

Terug naar de overzichtspagina voor de pers.

Naar Pers

Perscontact

Hier vind je de gegevens van de personen die het contact met de media verzorgen.

Naar perscontact