Nieuws

Telfort beloont klanten met vernieuwd CombiVoordeel

Elke maand dubbel voordeel en zelf kiezen

Amsterdam, 28 mei 2018 – Telfort introduceert het vernieuwde CombiVoordeel. Klanten die abonnementen bij Telfort combineren krijgen vanaf vandaag niet één maar twee voordelen per maand. Naast twee keer zoveel data op het mobiele abonnement kan de klant kiezen uit drie andere voordelen voor thuis. Het nieuwe Telfort CombiVoordeel geldt voor bestaande en nieuwe klanten.

Lees verder

2018

28 mei 2018 - Telfort beloont klanten met vernieuwd CombiVoordeel

Telfort beloont klanten met vernieuwd CombiVoordeel

Amsterdam, 28 mei 2018 – Telfort introduceert het vernieuwde CombiVoordeel. Klanten die abonnementen bij Telfort combineren krijgen vanaf vandaag niet één maar twee voordelen per maand. Naast twee keer zoveel data op het mobiele abonnement kan de klant kiezen uit drie andere voordelen voor thuis. Het nieuwe Telfort CombiVoordeel geldt voor bestaande en nieuwe klanten.

 

Combineren en zelf kiezen 

Klanten die Telfort Mobiel combineren met Telfort Thuis worden elke maand beloond met twee keer zoveel data op het mobiele abonnement. Per adres kunnen in totaal vijf mobiele nummers dit voordeel krijgen. Daarnaast kunnen klanten die TV van Telfort hebben nog een voordeel kiezen. De keuze bestaat uit een maandelijkse korting van 5,- op de Thuis factuur, het Pluspakket met 30 zenders en de beste films en series, of FOX Sports Eredivisie met live alle wedstrijden uit o.a. de Eredivisie. Wie Telfort Mobiel combineert met Telfort Internet Thuis, krijgt naast twee keer zoveel data elke maand 5,- korting op de Thuis factuur.



Vernieuwd CombiVoordeel


Belonen met dubbel zoveel voordeel

Geertje Spanjaard, directeur van Telfort, vindt het nieuwe CombiVoordeel helemaal passen bij het merk: “Wij zijn blij met klanten die meerdere diensten bij ons afnemen en daarom belonen we ze met extra voordeel. Heb je zowel Telfort Thuis als Telfort Mobiel? Dan krijg je elke maand CombiVoordeel. En met het vernieuwde CombiVoordeel krijg je nu zelfs twee voordelen. Elke maand maximaal genieten, dus.”  

 

Over Telfort

Telfort is het betrouwbare voordeelmerk in de telecommarkt en biedt zowel mobiele telefonie als internet, tv en bellen voor thuis. Het bedrijf richt zich op zowel consumenten als zakelijke klanten en biedt voordelige producten en diensten. De producten zijn verkrijgbaar via Telfort.nl, Telfort-winkels, telefonisch via 0800 - 17 07 en in telecomspeciaalzaken. Telfort maakt gebruik van het betrouwbare KPN-netwerk.

16 april 2018 - Telfort vernieuwt abonnementen voor thuis

Telfort vernieuwt abonnementen voor thuis

Amsterdam, 16 april 2018 – Telfort-klanten weten wat ze willen: zelf hun abonnement samenstellen en kunnen kiezen wat ze echt nodig hebben. De telecomaanbieder introduceert daarom vanaf vandaag drie nieuwe Thuis-abonnementen die daarbij aansluiten. De keuze bestaat uit: Internet, Internet en TV, of Internet, TV en Bellen. Telfort biedt in de basis de 40 meest bekeken tv-zenders; extra zenderpakketten zijn verkrijgbaar voor een klein bedrag per maand. Vast Bellen wordt een optie in plaats van een standaard geleverde dienst. Wie van de vaste lijn gebruik wil maken kan deze optie toevoegen. Op deze manier kiezen klanten zelf wat ze nodig hebben en betalen ze dus alleen voor wat ze gebruiken. De nieuwe Telfort Thuis abonnementen en tarieven zijn te bekijken op Telfort.nl.



Producten die passen

Geertje Spanjaard, directeur van Telfort, over de nieuwe Thuis-abonnementen: “Klanten kiezen liever zelf wat ze nodig hebben dan dat ze betalen voor opties die ze eigenlijk toch niet gebruiken”. Met Telfort Thuis bieden we daarom goede basisproducten die aansluiten bij de internet- en tv-behoeften van onze klanten. Met Interactieve TV van Telfort kun je programma’s van de 40 populairste kanalen bekijken, opnemen en terugkijken op al je schermen, zowel thuis als onderweg. Alleen wie iets extra’s wil, betaalt daarvoor. Voor muziekliefhebbers hebben we ook de optie Spotify Premium aan ons aanbod toegevoegd. Kortom: lekker thuis genieten van producten die precies bij jou passen, voor een voordelige prijs.

 

Over Telfort

Telfort is het betrouwbare voordeelmerk in de telecommarkt en biedt zowel mobiele telefonie als internet, tv en bellen voor thuis. Het bedrijf richt zich op zowel consumenten als zakelijke klanten en biedt voordelige producten en diensten. De producten zijn verkrijgbaar via Telfort.nl, Telfort-winkels, telefonisch via 0800 - 17 07 en in telecomspeciaalzaken. Telfort maakt gebruik van het betrouwbare KPN-netwerk.

26 maart 2018 - Telfort introduceert nieuwe mobiele abonnementen met meer data

Telfort introduceert nieuwe mobiele abonnementen met meer data

Amsterdam, 26 maart 2018 – Vandaag introduceert Telfort nieuwe mobiele abonnementen voor consumenten en zzp-ers. Internetten wordt voordeliger, met grotere databundels waaronder een gloednieuwe 10GB-optie. Alle abonnementen kunnen maandelijks worden opgezegd of gewijzigd. De vier nieuwe bundels hebben standaard 150 belminuten en wie onbeperkt wil bellen doet dat voor een klein bedrag extra per maand. Zo bepalen klanten meer dan ooit wat ze gebruiken en dus waar ze voor betalen.  

Zelf samenstellen

Met de vernieuwde abonnementen stellen Telfort klanten zelf hun bundel samen. De vier nieuwe bundels hebben standaard 150 belminuten, voor mobiel internet is er de keuze uit drie databundels (1GB, 5GB of 10GB). Eventuele overgebleven minuten en MB’s gaan gewoon mee naar de volgende maand. En klanten die meer willen bellen kunnen de optie Onbeperkt Bellen voor een klein bedrag per maand toevoegen. Daarnaast biedt Telfort Spotify Premium als nieuwe extra optie voor een maandelijks bedrag van 8,99. Telfort biedt nog meer flexibiliteit met de mogelijkheid om maandelijks het abonnement op te zeggen of te wijzigen. Kortom: eenvoudig samenstellen en niet betalen voor onnodige extra’s. De vernieuwde abonnementen zijn vanaf 26 maart beschikbaar. Zie www.Telfort.nl voor meer informatie en tarieven.   

 

Betaal alleen voor wat je nodig hebt

Geertje Spanjaard, directeur van Telfort, over de nieuwe bundels: “Telfort maakt mobiel bellen en internetten nu nog eenvoudiger. We bieden een mooie prijs, goede kwaliteit en steeds meer flexibiliteit. Bij ons betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt. Ons vernieuwde aanbod sluit hierop aan: grotere databundels voor een lager bedrag per maand en meer keuze opties, zoals Onbeperkt Bellen en Maandelijks opzegbaar. Je kiest zelf wat bij je past en weet precies waar je aan toe bent. Zo maken we zorgeloos genieten voor iedereen bereikbaar!”

 

Over Telfort

Telfort is het betrouwbare voordeelmerk in de telecommarkt en biedt zowel mobiele telefonie als internet, tv en bellen voor thuis. Het bedrijf richt zich op zowel consumenten als zakelijke klanten en biedt voordelige producten en diensten. De producten zijn verkrijgbaar via Telfort.nl, Telfort-winkels, telefonisch via 0800 – 17 07 en in telecomspeciaalzaken. Telfort maakt gebruik van het betrouwbare KPN-netwerk.

2017

3 juli 2017 - Bij Telfort krijg je meer MB's voor dezelfde prijs

Bij Telfort krijg je meer MB's voor dezelfde prijs

Amsterdam, 3 juli 2017 – Vanaf vandaag krijgen consumenten die een nieuw abonnement bij Telfort afsluiten of verlengen, voor hetzelfde geld 500 MB meer. Daarnaast wordt de grootste bundel in prijs verlaagd; een abonnement van 5000 MB kost nu 22,50 in plaats van 25,00.

Dit is het nieuwe aanbod van Telfort:

Zie https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/abonnementen.htm voor meer info

Telfort doet deze aanpassing om beter aan te kunnen sluiten op de huidige marktbehoefte, waarbij de vraag naar meer data is toegenomen.

22 juni 2017 - KPN exclusieve launching operator van de nieuwe Nokia smartphones

KPN exclusieve launching operator van de nieuwe Nokia smartphones

Amsterdam, 22 juni 2017 - De nieuwe Nokia smartphones zijn vanaf vandaag te bestellen bij KPN en Telfort. KPN en Telfort zijn daarmee de enige providers in Nederland die de nieuwe Nokia toestellen verkopen in combinatie met een mobiel abonnement. 

HMD, the home of Nokia phones, introduceert vandaag de Nokia 3, 5 & 6 op de Nederlandse markt, nadat de toestellen eerder dit jaar op het Mobile World Congress in Barcelona werden onthuld. De toestellen draaien op het Android besturingssysteem en combineren hoogstaand vakmanschap met kenmerkend design. De nieuwe Nokia 5 bijvoorbeeld is vanaf € 34,- verkrijgbaar met een KPN Zorgeloos abonnement en met een Telfort abonnement vanaf € 20,50.

“Wij zijn onder de indruk van de smartphones die Nokia aanbiedt. De toestellen hebben alle functionaliteiten die onze klanten mogen verwachten van een smartphone en hebben een prachtig design. Dat in combinatie met een zeer scherpe prijs, zal voor een deel van onze klanten het leven nog vrijer, leuker en makkelijker maken”, aldus Frank van der Post, Chief Commercial Officer bij KPN

Florian Seiche, President of HMD Global: “Onze partners staan centraal in alles wat we doen en deze waardevolle samenwerkingen zijn essentieel voor ons succes. Wij zijn erg trots om samen te werken met de beste partners in de sector en daarom ben ik verheugd om de samenwerking met KPN aan te kondigen voor de introductie van onze eerste wereldwijde familie van smartphones.”

De voorverkoop van de Nokia 3 en Nokia 5 start vandaag om 10.00 uur. Vanaf 28 juni start de levering van de toestellen en zijn ze ook beschikbaar in de winkels van KPN en Telfort. De Nokia 6 wordt medio juli verwacht.

Klik hier voor meer informatie en voorinschrijving

22 mei 2017 - OV-chip mobiel is live

Amsterdam, 22 mei 2017 - Het is zover: vanaf vandaag kunnen reizigers in- en uitchecken met hun mobiel. Reizen met OV-chip mobiel maakt een OV-chipkaart in je portemonnee overbodig!

 Wat kunnen reizigers nu allemaal met de OV-chip mobiel app?

  • Zien wat hun actuele saldo is.
  • Het overzicht van hun laatste 10 reizen inzien.
  • Een melding instellen zodat ze niet vergeten uit te checken.
  • Via de app naar uitgechecktgemist.nl gaan en saldo terugvragen als ze niet hebben uitgecheckt.
  • Tips geven, suggesties doen en de meest gestelde vragen inzien via de app.

Voorlopig is OV-chip mobiel beschikbaar voor reizigers met een Android toestel en een abonnement bij Vodafone, KPN, Telfort, Simyo en Yes Telecom. Reizigers kunnen nu vol tarief reizen met automatisch opladen. Leeftijdskorting wordt wel automatisch toegepast.

Alle OV-bedrijven, KPN, Vodafone en Translink werken er hard aan om straks meer functionaliteiten van OV-chip mobiel te introduceren. In de toekomst kan de reiziger ook saldo en reisproducten op OV-chip mobiel laden en hoeven ze nooit meer naar een automaat. Dat doen ze dan gewoon via hun telefoon. Zo krijgt de reiziger een complete, mobiele reiservaring.

Het installeren van OV-chip mobiel start met een smartphone op www.ov-chipmobiel.nl en is in circa 10 minuten klaar. Gedurende de installatie wordt via een wallet app direct gecheckt of de smartphone geschikt is voor OV-chip mobiel. Klanten van KPN, Telfort, Simyo en Yes Telecom kunnen de OV-chip wallet downloaden vanuit de Google Playstore, of vanaf de website van Ov-chip mobiel.

OV-chip mobiel wordt ondersteund door de nieuwe NFC-chip van Telfort. Wil je hier meer informatie over kijk hier.

16 maart 2017 - Telfort biedt meer MB's voor minder geld

Twee abonnementen worden groter én voordeliger

Amsterdam, 6 maart 2017 – Vanaf vandaag krijgen de hoogste twee mobiele Telfort abonnementen meer bundel voor minder geld. De bundel van € 27,50 kost nu € 25 per maand en is van 3 naar 5 GB verhoogd. Bellen is en blijft onbeperkt. De prijs van het abonnement van € 18 is omlaag gegaan naar maandelijks € 17,50 en bij de data is er 500 MB bijgekomen, wat neerkomt op 2,5 GB. De beschikbare belminuten blijven 300 per maand. Telfort doet deze aanpassing om beter aan te sluiten bij de behoefte vanuit de markt. Het nieuwe aanbod geldt voor nieuwe én verlengende klanten.

Meer informatie over de nieuwe abonnementen

 

13 februari 2017 - Telfort Zakelijk vernieuwt portfolio en breidt aanbod online shop uit

Amsterdam, 13 februari 2016 - Vanaf nu biedt Telfort Zakelijk de MKB-ondernemer een vernieuwd internetportfolio aan. Hiermee wil Telfort Zakelijk tegemoet komen aan de behoefte van de ondernemer:  snel internet tegen een scherpe prijs en alleen betalen voor wat hij nodig heeft.  In het vernieuwde portfolio kiest de ondernemer uit 3 internetsnelheden: 30 Mb/s, 50 Mb/s en 100 Mb/s voor respectievelijk 32, 50, 45 en 70 euro per maand.

Ondernemers kunnen hun abonnement uitbreiden met 2 extra opties: een Service Level Agreement Next Business Day en 8 extra IP-adressen. En mocht er op locatie glasvezel aanwezig zijn, dan betaalt hij niets extra's voor het gebruik hiervan. Glasvezel biedt dezelfde up--als downloadsnelheid, ideaal voor het versturen van grote bestanden bijvoorbeeld.

Aanleggen Zakelijk Glasvezel mogelijk

Ligt er nog geen glasvezel op locatie, dan biedt Telfort Zakelijk nu ook de mogelijkheid om speciaal voor de ondernemer glasvezel aan te leggen. Handig voor bedrijven waar geen snel internet standaard aanwezig is, maar wel de behoefte is aan hoge bandbreedtes.

Nieuwe online shop

Ondernemers konden al internet bestellen in de online shop van Telfort Zakelijk. Vanaf nu is het voor hen ook mogelijk daar Hosted Telefonie (bellen via internet) voor maximaal 10 medewerkers te bestellen. Hiermee biedt Telfort Zakelijk de ondernemer nóg meer gemak: via een paar kliks op shopzakelijk.telfort.nl kan hij zelf een totaaloplossing samenstellen voor bellen en internet. Simpel en eenvoudig.  Doe er je voordeel mee.

26 januari 2017 - TV-klanten kunnen programma's tot 7 dagen gratis terugkijken

TV-klanten kunnen programma's tot 7 dagen gratis terugkijken

Amsterdam, 26 januari 2017 - Vanaf vandaag wordt het voor onze Interactieve TV-klanten met een witte afstandsbediening mogelijk om programma’s eenvoudig en gratis tot 7 dagen op televisie terug te kijken via de TV Gids in het ITV menu. Hiermee spelen we in op de ontwikkeling dat consumenten steeds minder lineair tv-kijken en juist meer tv willen kijken wanneer het hen het beste uitkomt.

Met deze innovatie hebben onze klanten de beschikking over programma’s van de meest bekeken zenders die de afgelopen 7 dagen zijn uitgezonden. Tot 7 dagen terugkijken is mogelijk bij 132 zenders waarvan 63 in het basispakket en 36 in HD-kwaliteit.

We starten vandaag met de uitrol van de uitbreiding van Gemist-content. De uitrol zal een week duren. Klanten worden geïnformeerd wanneer de dienst voor hen beschikbaar is en hoeven zelf niets te doen.

Vooruitstrevend tv product

De uitbreiding van gratis Gemist-content tot 7 dagen is de meest recente van een reeks innovaties op het gebied van tv-kijken. Na populaire functionaliteiten als live TV pauzeren, Begin Gemist, tv-kijken buitenshuis, de introductie van Méér TV en het toevoegen van Netflix aan het iTV-menu komen we nu met het gratis uitgebreide Gemist-aanbod tot 7 dagen.

16 januari 2017 - Telfort eerste provider met 'vandaag besteld, vandaag in huis'

Telfort eerste provider met 'vandaag besteld, vandaag in huis'

Nooit meer wachten op je nieuwe mobiel

Amsterdam, 16 januari 2017 – Telfort start als eerste Nederlandse provider met ‘vandaag besteld, vandaag in huis’. Producten die voor 12.00 uur worden besteld, zijn voor 21.30 uur in huis.

Met deze ontwikkeling wil Telfort het haar klanten nog makkelijker maken door ze nooit meer langer dan een paar uur op hun nieuwe mobiel te laten wachten. Vanaf vandaag kunnen nieuwe èn klanten die verlengen via telfort.nl gebruikmaken van deze gratis service.

Trotse directeur

Telfort-directeur Onno van der Poel is trots op de nieuwe service: “Als je een aankoop hebt gedaan, wil je deze het liefst zo snel mogelijk hebben. Zo ook met je nieuwe mobiel. In de winkel neem je je toestel zelf direct mee. Als je nu via telfort.nl of via het callcenter bestelt, staat de bezorger dezelfde dag nog bij je voor de deur en je kan direct aan de slag. Dat is toch genieten?”

2016

24 oktober 2016 - Telfort Thuis gaat van veertien naar twee pakketten

Amsterdam, 24 oktober 2016 – Telfort past haar aanbod voor TV, internet en bellen aan. In plaats van veertien verschillende opties met een scala aan mogelijkheden, gaat Telfort Thuis naar twee pakketten: Internet en Alles-in-1. Hiermee wil de provider ook thuis het beste bieden op het gebied van eenvoud, betrouwbaarheid en betaalbaarheid. Met deze kernwaarden als uitgangspunt maakt Telfort kiezen super simpel, mét gebruik van het altijd betrouwbare KPN-netwerk en zónder onnodige extra’s. Klanten krijgen het best beschikbare internet op hun adres, zonder meer te betalen voor glasvezel. Een vast telefoonnummer is optioneel gratis te verkrijgen

 

Voordelige bedrijfsfilosofie

In het oerwoud van telecomabonnementen biedt Telfort de voordelen van haar bedrijfsfilosofie nu ook bij mensen thuis. Eenvoud, vertrouwen en voordeel is waar het om gaat. De keuze voor nieuwe klanten bestaat vanaf vandaag uit een Internet pakket voor €30,- per maand en een Alles-in-1 pakket met internet en interactieve televisie voor €42,50 per maand. Aan beide pakketten kan gratis een vast telefoonnummer worden toegevoegd. Zo wordt kiezen wel heel eenvoudig, helemaal omdat Telfort altijd het best beschikbare netwerk op het adres biedt. Als er glasvezelinternet beschikbaar is, wordt dat zonder extra kosten geleverd. Beide pakketten zijn uiterst voordelig; onnodige extra’s – zoals een tweede ontvanger bij glasvezel – behoren tot het verleden.

 

Helemaal Telfort

Telfort-directeur Onno van der Poel over de nieuwe propositie van Telfort Thuis: “Telfort heeft als ambitie het meest eenvoudige en overzichtelijke telecom aanbod voor klanten tegen de beste prijs en kwaliteit te bieden. Veertien mogelijkheden om uit te kiezen past niet bij die ambitie. Met de twee pakketten die we nu aanbieden is de klant verzekerd van het best beschikbare netwerk tegen de beste prijs. Bestaande klanten houden hun pakket zoals zij gewend waren, nieuwe klanten kiezen vanaf vandaag uit de twee opties: Internet of Alles-in-1. Kortom, eenvoudig, betrouwbaar en voordelig – en helemaal Telfort!”

 

Kijk op https://internetshop.telfort.nl/ voor alle informatie.

25 september 2016 - Telfort's Hans gaat vloggen

Life-hacks waar heel Nederland zijn voordeel mee doet

Telfort's Hans gaat vloggen

Amsterdam, 5 september 2016 – Dat vloggen alleen populair is onder jongeren, is vanaf vandaag verleden tijd. De bekende tv-persoonlijkheid van Telfort, Hans de ex-miljonair, gaat vloggen. In zijn vlogs geeft Hans creatieve en vermakelijke tech en telecom tips waarmee je maximaal kunt genieten zonder te veel te betalen. Tot het einde van het jaar verschijnt om de week een vlog op Youtube.com/telfort en Telfort.nl. Daarnaast komt Telfort met ondersteunende content op social media en het blog van Telfort.

 

Life-hacks van Hans

In de eerste vlog, die vanaf vandaag op YouTube staat, zien we een ingenieuze life-hack van Hans waarin hij een ‘doe-het-zelf’-thuisbioscoop maakt. Dat is genieten net zoals vroeger in zijn kapitale villa met geluidsdichte bioscoopkamer, maar dan zonder te veel te betalen. Als aanvulling daarop komt Telfort volgende week met een lijst van filmtoppers die het best tot hun recht komen in de thuisbioscoop van Hans.

 

Op zoek naar voordeel

Telfort-directeur Onno van der Poel over de nieuwe campagne: “Hans laat ons in commercials al jaren zien hoe hij met Telfort de kwaliteit krijgt die hij vanuit zijn miljonairsleven gewend was, zonder daar te veel voor te betalen. In zijn vlogs wordt deze voordeelmentaliteit op de welbekende grappige “Hans-manier” tot leven gewekt. Hans is altijd op zoek naar voordeel en deelt zijn vondsten graag met de rest van Nederland. Van thuisbioscoop tot nog veel meer ingenieuze tips…daar wil ik niet te veel verklappen en moet je lekker gaan kijken.  Het zijn allemaal voorbeelden hoe je met minder toch net zoveel kunt genieten. Daar doet iedereen zijn voordeel mee!”

19 augustus 2016 - KPN verlaagt prijzen FOX Sports pakketten

KPN verlaagt prijzen FOX Sports-pakketten

Dit bericht en de nieuwe tarieven gelden ook voor alle Telfort, XS4ALL en Digitenne klanten die gekozen hebben voor een extra zenderpakket van FOX Sports.

Begin deze maand bereikten KPN en FOX Sports een akkoord over de doorgifte van de FOX Sports zenders met onder andere live Eredivisie voetbal. KPN kan nu deze zenders voor een bredere groep liefhebbers beschikbaar maken tegen een aantrekkelijkere prijs. Vanaf vandaag biedt KPN de FOX Sports Eredivisie zenders (1,3 & 5) aan met onder andere alle Eredivisie voetbal voor €7,50 per maand, voor zowel nieuwe als bestaande klanten (was €17,50 p/m).

“Voor voetbal moet je bij KPN zijn, want dit is goed nieuws voor alle voetballiefhebbers,” aldus Marnix Laurs, directeur Content bij KPN. “We maken live-voetbal kijken voor een grotere groep liefhebbers toegankelijk. Bij KPN kun je alle Eredivisie-wedstrijden live kijken voor slechts € 7,50 per maand. Alle klanten met een KPN mobiel abonnement kunnen bovendien de goals van hun favoriete Eredivisie club op hun mobiel bekijken direct nadat er gescoord is via de Goal Alert app.”

Ook de prijs van het meest uitgebreide FOX Sports-pakket (Nederlands voetbal én buitenlandse sport) gaat omlaag. Vanaf nu kunnen klanten hiervan genieten voor € 15,- per maand (was € 25,- p/m). Bestaande FOX abonnees bij KPN hoeven hiervoor niets te doen. Zij krijgen automatisch het lagere maandbedrag gefactureerd en ontvangen automatisch restitutie (indien van toepassing). De prijs van FOX Sports International (Buitenlandse sport) blijft € 12,50.

Over FOX Sports

FOX Sports Eredivisie is hét live voetbalkanaal van Nederland. Van iedere speelronde zijn hier wekelijks live alle Eredivisie-wedstrijden te zien mét uitgebreide voor- en nabeschouwing. Naast de Eredivisie is er ook veel live voetbal uit de Jupiler League, het KNVB Bekertoernooi en de Nederlandse clubs in de UEFA Europa League te zien. FOX Sports Eredivisie biedt naast live voetbal veel extra's zoals voetbaldocumentaires, Club TV en iedere zondag De Tafel van Kees.

Het activeren van een FOX Sports-abonnement gaat heel eenvoudig via de afstandsbediening of via de website telfort.nl/fox.

Overzicht nieuwe en oude prijzen

Oude prijs
Nieuwe prijs
FOX Sports Eredivisie bij Interactieve TV
€ 17,50/mnd
€7,50/mnd
FOX Sports Eredivisie bij Digitenne
€ 15,00/mnd
€7,50/mnd
FOX Sports International
€ 12,50/mnd
N.v.t.
FOX Sports Compleet
€ 25,00/mnd
€15,00/mnd

15 augustus 2016 - Telfort viert 20-jarig bestaan

Telfort viert 20-jarig bestaan

Provider blijft telecommunicatie versimpelen

Amsterdam, 15 augustus 2016 –  Telfort bestaat 20 jaar. Het telecombedrijf is in 1996 opgericht als aanbieder van voordelige telefonie over de vaste lijn. Mobiele telefonie (1998), internet (2007) en interactieve televisie (2011) zijn daar later aan toegevoegd. Telfort was in 1996 medeverantwoordelijk voor het openbreken van de markt voor vaste telefoonlijnen en introduceerde in 2006 als een van de eerste providers Sim Only-abonnementen. Tegenwoordig is Telfort onderdeel van KPN.

De wereld van internet en telefonie is de afgelopen 20 jaar enorm veranderd. In 1996 had minder dan 10% van de Nederlanders een aansluiting op internet en mobiele telefoons werden bijna alleen maar gebruikt door zakenmensen. Berichten werden nog per fax, telegram of brief verstuurd; e-mail en sms werden amper gebruikt. Ook Telfort heeft in 20 jaar tijd meerdere veranderingen doorgemaakt zo blijkt in onderstaande film.

Nog steeds dezelfde missie

Niet alles aan Telfort is veranderd, zo zegt directeur Onno van der Poel: “In 1996 kwamen we op de markt om telefonie simpel en voordelig te maken voor heel Nederland. Deze missie is niet veranderd. Sterker nog, tegenwoordig maken we ook mobiele telefonie, internet en interactieve televisie voor iedereen toegankelijk. Klantgerichtheid is dan ook al 20 jaar onze belangrijkste kernwaarde. Bij onze beslissingen stellen we onszelf altijd de vraag: hoe zou een klant dit ervaren?”

Telfort 20 jaar

Eenvoudiger

Ook in de toekomst wil Telfort telecom bereikbaar maken. De provider constateert dat consumenten nog altijd moeilijk kunnen kiezen door het grote aantal aanbieders en mogelijkheden. Daarom vereenvoudigt het bedrijf haar aanbod en helpt consumenten met relevante content via social media, haar blog en haar website. Zo werd begin dit jaar het assortiment van mobiele telefoons verkleind en is het aantal varianten in telefoonabonnementen sterk teruggebracht. Later dit jaar volgen verdere vereenvoudigingen, onder andere in de online omgeving ‘Mijn Telfort’.

8 augustus 2016 - Telfort introduceert eerste file WiFi voor vakantiegangers

Telfort introduceert eerste file WiFi voor vakantiegangers

Gratis internetten onderweg naar het zuiden dankzij de WiFi Camper

Amsterdam, 8 augustus 2016 – Afgelopen weekend toerde Telfort met een speciale WiFi Camper naar de drukste wegen richting Frankrijk. Een nieuwe playlist maken, de Lonely Planet downloaden of het weerbericht checken: in een straal van 300 meter rond de WiFi Camper kon men free of charge internetten. Dat maakt de autoreis richting het zuiden een stuk aangenamer. Verder tipte Telfort weggebruikers hoe ze op vakantie maximaal en voordelig van hun telefoon kunnen genieten. Hiermee maakt Telfort het telecomgebruikers, klant of geen klant, zo gemakkelijk mogelijk. De telecom provider zet de hele zomer on-the-spotvertising in en komt met handige tips om je telefoon vakantie-klaar te maken, op het juiste moment en op de juiste plek. Daar doet iedereen zijn voordeel mee.

On the spot

De WiFi Camper van Telfort vertrok zaterdag vanuit Nederland op weg naar de Route du Soleil, op zoek naar files. Wie al kruipend over het asfalt nog even die app wilde downloaden of de smartphone vakantie-proof wilde maken, deed dat extra voordelig door gratis in te loggen op Telfort WiFi. Hiermee hielp Telfort vakantiegangers on the spot. Naast de File WiFi had de WiFi-camper handige vakantietips aan boord om je telefoon vakantie-klaar te maken. Zoals het downloaden van Google Translate, een free WiFi finder tot advies over het in de hand houden van het verbruik en het boefproef maken van je telefoon. Zo werd de file toch nog een klein beetje nuttig. De WiFi Camper is een onderdeel van een grotere on-the-spotvertising campagne die Telfort deze zomer inzet. Zo worden ook telefoon tips gegevens via o.a. Flitsmeister, op boarding tickets en reclamemasten bij de grens.

Voor alle telecomgebruikers

Telfort directeur Onno van der Poel over deze nieuwste actie: “Bellen en internetten in het buitenland wordt steeds goedkoper. Maar als je in een lange file staat heb je net wat meer YouTube filmpjes nodig (en dus MB’s) om de hele auto rustig te houden. Om het file leed te verzachten en ter plaatse tips te kunnen geven introduceerde Telfort afgelopen weekend de eerste File WiFi. Even onbezorgd online om een Pokémon te vangen, de Lonely Planet app van je vakantiebestemming te downloaden of de thuisblijvers op de hoogte te houden. Met on-the-spotvertising willen we deze zomer de voorpret en de vakantie zo leuk en zorgeloos mogelijk maken. Daarom komen we op locatie met oplossingen en tips waar alle telecomgebruikers op vakantie hun voordeel mee doen!”

Bekijk de video over de Telfort WiFi camper:

6 juli 2016 - Nieuw bij Telfort Zakelijk: VastMobiel integratie & InVerbinding

Nieuw bij Telfort Zakelijk: VastMobiel integratie & InVerbinding

Geïntegreerde oplossingen geven ondernemers meer tijd om te ondernemen

Amsterdam, 6 juli 2016 - Op 1 augustus introduceert Telfort Zakelijk twee nieuwe opties die ondernemen nog gemakkelijker maken: VastMobiel integratie en InVerbinding. VastMobiel integratie staat voor de volledige integratie van vaste en mobiele telefonie, waarmee elk mobiel toestel volwaardig onderdeel wordt van de telefooncentrale. Dat betekent bereikbaarheid precies zoals de ondernemer dat wil, op kantoor of onderweg, vast of mobiel. Daarnaast introduceert Telfort Zakelijk met InVerbinding een handige applicatie waarmee collega’s altijd en overal kunnen samenwerken. Zo is in één oogopslag zichtbaar wie beschikbaar is, kunnen collega’s met elkaar chatten, videobellen en scherm delen. Zo biedt Telfort zakelijke telecomgebruikers een eenvoudige en betrouwbare oplossing die tijd en geld bespaart. Zo kunnen ondernemers zich bezig houden met wat ze het liefste doen: ondernemen.

Integratie vast en mobiel

VastMobiel integratie is veel meer dan het combineren van vast en mobiel. Het mobiele abonnement wordt volledig geïntegreerd in de telefooncentrale in de cloud, zodat de bereikbaarheid een stuk flexibeler wordt. Belt iemand het bedrijfsnummer, dan kan op de mobiele telefoon worden opgenomen zonder dat de beller daar iets van merkt. Zo is het kantoor altijd bereikbaar, ook als er niemand aanwezig is. Het doorschakelen van een gesprek naar de mobiele telefoon van een collega is ook snel en eenvoudig. Met VastMobiel integratie bepaalt de ondernemer helemaal zelf hoe hij of zij bereikbaar is.

Er is geen app voor nodig, het werkt op ieder toestel en is gratis voor bedrijven die zowel een vast als mobiel abonnement bij Telfort Zakelijk afnemen.

 

Altijd InVerbinding

InVerbinding gaat nog een stap verder. Deze applicatie maakt het voor collega’s mogelijk om altijd en overal samen te werken, op welk toestel dan ook. Op het scherm – van bijvoorbeeld de smartphone, de tablet of de laptop – is meteen te zien wie bereikbaar is. Ook chatten, videobellen en scherm delen behoort tot de mogelijkheden. Even meekijken naar de presentatie van een collega of via video samen naar een storing op locatie kijken wordt heel eenvoudig. InVerbinding is beschikbaar voor € 2,50 per medewerker per maand en maandelijks opzegbaar.

4 juli 2016 - Het nieuwe Telfort Mobiel: 5 bundels, nu standaard 4G

Het nieuwe Telfort Mobiel: 5 bundels, nu standaard 4G

Meer kwaliteit, meer voordeel

Amsterdam, 4 juli 2016 - Telfort Mobiel is vernieuwd. Vanaf vandaag bestaat de keuze uit vijf belbundels, inclusief standaard 4G. Met dit nieuwe mobiele portfolio wordt kiezen een stuk eenvoudiger en krijgt de klant meer kwaliteit tegen een aantrekkelijk tarief. Huidige Telfort klanten hebben een streepje voor. Zo krijgen klanten bij het verlengen van hun mobiele abonnement, of het combineren van Telfort Mobiel met Telfort Thuis gratis extra MB’s, belminuten en andere voordelen. 

 

De kracht van eenvoud 

Onno van der Poel, directeur van Telfort, over het nieuwe Telfort Mobiel: “Kwaliteit en voordeel gaan bij Telfort hand in hand. Dat we nu standaard 4G in onze databundels bieden is daar een goed voorbeeld van. We willen het leven van onze klanten zo eenvoudig mogelijk maken. Daarom maken we het kiezen van de juiste belbundel in de jungle van het telecomaanbod, heel makkelijk. In plaats van zelf samen te stellen, geven we klanten nu vijf opties met samengestelde bundels tegen een aantrekkelijke prijs. In de praktijk kiest al ruim 80% van onze klanten voor één van deze vijf samengestelde bundels. De rest van de keuzes bieden we niet meer aan, zodat uren puzzelen om de juiste combinatie van minuten en MB’s te vinden niet meer nodig is. Voor iedereen is er een passend pakket tegen een tarief waar je blij van wordt. Als je een maand minder belt of surft, neem je die minuten en MB’s gewoon mee naar de volgende maand. Daar doe je deze zomer al je voordeel mee!”

Van traditionele beller tot MB verslinder 

De vijf nieuwe bundels van Telfort zijn er voor iedereen, van MB verslinder tot traditionele beller, die nauwelijks gebruik maakt van MB’s. De keuze voor bundels met data variëren van 500 MB en 150 minuten voor €12,50 per maand, tot 3000 MB en onbeperkte minuten voor €27,50 per maand. Elke bundel komt standaard met onbeperkt SMS, na 10 minuten gratis bellen, supersnel 4G op het netwerk van KPN en minuten en MB’s kun je twee maanden meenemen. Speciaal voor klanten die hun telefoon alleen gebruiken om te bellen is er een 300-minutenbundel zonder MB’s voor €8,- per maand. En voor wie gebruik maakt van Telfort Zakelijk, kan kiezen uit 5 zakelijke bundels.

Klanten hebben een streepje voor 

Ben je al klant bij Telfort, dan krijg je extra voordeel. Ben je mobiele klant en verleng je je abonnement of ben je Telfort Thuis klant en wil je een nieuw mobiel abonnement, dan krijg je tot wel 30% extra minuten en tot wel 50% extra MB’s gratis. Combineer je Telfort Mobiel met Telfort Thuis dan krijg je ook nog eens CombiVoordeel. Je kunt dan kiezen voor 5,- euro korting per maand, gratis HBO pakket, gratis Opnemen Pakket, of een verdubbeling van je belminuten en MB’s. Gewoon, omdat Telfort blij is met haar klanten.

13 juni 2016 - Telfort maakt CombiVoordeel toegankelijker voor alle Telfort klanten

Telfort maakt CombiVoordeel toegankelijker voor alle Telfort klanten

Amsterdam, 13 juni 2016 - Telfort beloont klanten die Telfort Thuis met Mobiel combineren iedere maand met CombiVoordeel. Zo kunnen klanten met meerdere Telfort-abonnementen kiezen uit extra voordeel dat het beste bij hen past. Vanaf vandaag is Telfort CombiVoordeel vereenvoudigd; klanten kunnen vanaf nu namelijk kiezen uit vier interessante voordelen, zoals 2x zoveel minuten en MB’s, 5 euro korting of – als er ook Interactieve TV wordt afgenomen – een gratis HBO of Opnemen pakket. Zo profiteren Telfort-klanten iedere maand weer van extra voordeel waar ze écht wat aan hebben. Meer informatie over Telfort CombiVoordeel is hier te vinden.

16 mei 2016 - Telfort start met on-the-spotvertising

Telfort start met on-the-spotvertising

Relevante en sympathieke reclame waar je je voordeel mee doet

Amsterdam, 16 mei 2016 – Telfort lanceert een nieuwe vorm van communicatie, passend bij de aangescherpte positionering van het telecombedrijf. Het start met on-the-spotvertising: tips die relevant zijn voor mensen precies op het juiste moment op de juiste plek. Via online bannering, location based advertising en digital out of home-schermen gaat Telfort tot het uiterste om mensen, klant of geen klant, van nuttige informatie te voorzien. Daarbij is voor Telfort niet alleen het bereik van de uiting het uitgangspunt, maar juist de relevantie van de boodschap voor de ontvanger. De tip wordt altijd afgesloten met de nieuwe pay-off ‘Doe er je voordeel mee’. Telfort benadrukt hiermee met de klant mee te denken. Het is tevens het uitgangspunt van de nieuwe tv-commercial, die vandaag live gaat.

Aangescherpte positionering

In het kader van deze aangescherpte positionering brengt Telfort duidelijk naar voren dat het betaalbare, betrouwbare en eenvoudige telecom biedt die altijd binnen handbereik is. Telfort wil de voordeelmentaliteit in Nederland activeren; het is altijd slim om ‘voordelig’ om te gaan met je tech en telecom. Telfort is continu bezig om zijn dienstverlening te vereenvoudigen en te verbeteren, en wil het voor iedereen makkelijk maken om het juiste product te kiezen. Niet alleen door klanten de beste prijs-kwaliteit te bieden, maar ook door te informeren, helpen en inspireren met tech- en -telecomtips. De geheel vernieuwde Telfort-website en app én het Instagram-account met nuttige, slimme en soms grappige tech- en telecomtips zijn daar goede voorbeelden van, net als de producten CombiVoordeel en het recente KlantVoordeel.

Relevante en sympathieke reclame

Telfort gaat nu een stapje verder en gelooft dat het tijd is voor een nieuwe manier van adverteren: on-the-spotvertising. Met on-the-spotvertising communiceert Telfort het hele jaar door tech- en -telecomtips op plekken die relevant zijn en op momenten die ertoe doen. Zo komen Nederlandse reizigers via billboards op luchthavens in het buitenland deze zomer een tip tegen om hun mobiele internet uit te zetten om onverwachte kosten te voorkomen en wie via 4G op Facebook komt, krijgt de tip video-autoplay uit te zetten om MB’s en batterij te besparen. Telfort-directeur Onno van der Poel over wat hij de nieuwste trend op reclamegebied noemt: “Mensen krijgen dagelijks honderden, misschien wel duizenden reclameprikkels te verwerken en kijken daar actief van weg of ontwijken ze. De populariteit van de adblockers* is het bewijs van de huidige (online) advertentiemoeheid. Reclame valt minder op en moet dus relevanter. Met on-the-spotvertising maken we reclame nuttig door tips en adviezen te geven waar klanten en niet-klanten, op dat moment op die locatie, echt wat aan hebben. Telfort wil Nederland op een sympathieke manier helpen het maximale uit hun tech en telecom te halen. Soms zijn het tips om te besparen, soms om het gebruiksgemak te verhogen. Maar voor allemaal geldt: doe er je voordeel mee!”

Zelfs op de Waddenzee

Vakantiegangers die voor het pinksterweekend met de veerboot naar Terschelling vertrokken, kregen alvast een voorproefje van on-the-spotvertising. Met behulp van een langszij varend vissersschip met groot spandoek kregen zij van Telfort de relevante tip om de ‘WadsApp Terschelling’ te downloaden, een app van de VVV boordevol tips waarmee zij het maximale uit hun verblijf op Terschelling kunnen halen. Bekijk hier de video

Hans

Op 17 mei is ook Hans weer terug in de nieuwste Telfort-tv-commercial. Bij hem is er ook het nodige veranderd; hij kan zich iets meer permitteren. Dat betekent overigens niet dat hij veel geld gaat uitgeven. Telecom moet gewoon betaalbaar, betrouwbaar en eenvoudig zijn. Daarom kiest Hans ook nu voor Telfort, want daar vindt hij de voordeelmentaliteit waar hij naar op zoek is. Zo zien we hem in de nieuwe televisiecommercial middels een grappige metafoor uitleggen dat je bij Telfort de MB’s en minuten die je over hebt, kunt meenemen naar de volgende maand. Daar doet hij zijn voordeel mee. 

* Bronnen: https://blog.pagefair.com/2015/ad-blocking-report/ en http://www.digitaltrends.com/mobile/ad-blocker-use-study-shows-growth/

2 mei 2016 - Telfort biedt actiematig 4G standaard aan

Telfort biedt actiematig 4G standaard aan

Amsterdam, 2 mei 2016 – Vanaf vandaag biedt Telfort 4G aan bij alle nieuwe mobiele abonnementen. Voorheen kregen klanten 3G en konden ze een upgrade naar 4G bijkopen voor 5 euro. Met deze actie biedt Telfort aan iedereen het supersnelle 4G netwerk van KPN aan.

23 maart 2016 - Telfort verdubbelt roamingbundels

Telfort verdubbelt roamingbundels

De internetbundels van Telfort-abonnees worden twee keer zo groot. Dit gaat in op 30 april.

De veranderingen zijn het gevolg van Europese regels die op 1 mei ingaan, in aanloop naar de totale afschaffing van Europese roamingkosten in 2017. Vanaf 30 april biedt Telfort geen Belbundel EU meer aan, wordt de inhoud van de Internetbundel EU vergroot en wijzigen de tarieven voor het bellen, sms’en en mobiel internetten in de EU (zone 1).

Voor alle tarieven en  meer informatie kijk op onze roaming pagina: https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/roaming-telfort-abonnement.htm

22 maart 2016 - Telfort Zakelijk vernieuwt Zakelijk OpMaat met voordeel voor MKB

Telfort Zakelijk vernieuwt Zakelijk OpMaat met voordeel voor MKB

Mobiel groepsabonnement voor MKB

Venray, 22 maart 2016 – Vandaag introduceert Telfort Zakelijk het nieuwe Zakelijk OpMaat. Dit vernieuwde groepsabonnement voor het midden- en kleinbedrijf voldoet helemaal aan de wensen van deze tijd. Dat betekent dat naast minutenbundels ook internetbundels met het hele bedrijf  gedeeld kunnen worden, er grotere internetbundels beschikbaar zijn, en combineren met Hosted Telefonie supervoordelig is. Wat blijft is dat het abonnement helemaal op maat voor iedere medewerker samen te stellen is. En uiteraard is de klant altijd bereikbaar op het betrouwbare KPN netwerk.

Nieuwe voordelen

Het nieuwe Zakelijk OpMaat bouwt verder op de basis van het bestaande groepsabonnement. De eenvoudige opbouw, zoals zakelijke klanten van Telfort Zakelijk gewend zijn, blijft behouden en is aangevuld met nieuwe voordelen. Zo is de kans om buitenbundel kosten te maken verkleind door grotere, deelbare en langer houdbare bundels te introduceren. Bovendien is bellen met collega’s veel voordeliger geworden. Voor iedere medewerker wordt een basisabonnement van 7,50 afgesloten. Als de klant met dit abonnement belt of internet, worden standaardtarieven in rekening gebracht. Daarna begint het personaliseren en stapelen: minutenbundels, internetbundels, buitenlandbundels of een toestelbundel – de keuze is aan de klant. Bovendien krijgt de klant altijd onbeperkt sms’en bij een minutenbundel of Onbeperkt Bellen.

 “Als ondernemer wil je ondernemen, dus je wilt je geen zorgen maken over je mobiele telefonie”

Reinier Hendriks, Algemeen Directeur van Telfort Zakelijk, over het nieuwe Zakelijk OpMaat: “Ondernemen kost veel tijd, dus je wilt je geen zorgen maken over mobiele telefonie. Dat moet gewoon werken, wanneer het nodig is. Met Zakelijk OpMaat bieden we een mobiele oplossing voor het midden- en kleinbedrijf; of je nou kiest voor internetbundels delen met collega’s, onbeperkt bellen met collega’s of internetten in het buitenland – het kan allemaal. Heb je al je minuten opgebeld en je collega’s nog niet? Dan bel je gewoon verder vanuit hun bundel, zonder extra kosten. En dat geldt ook voor internetgebruik. Met het vernieuwen van Zakelijk OpMaat maakt Telfort Zakelijk de toekomst van ondernemers nog een stukje gemakkelijker en voordeliger!” 

8 maart 2016 - Telfort vernieuwt online kanalen

Telfort vernieuwt online kanalen

En start met Instagram voor voordelige tech en telecom tips & tricks

Amsterdam, 8 maart 2016 – Telfort steekt zijn online kanalen in het nieuw. Zo heeft het Telfort-forum een fris design gekregen en is het gebruiksgemak van deze online community verder vergroot. Daarnaast start de telecomprovider met Instagram om klanten te voorzien van handige tech- en telecom-tips & tricks waar zij hun voordeel mee kunnen doen. Online wordt steeds vaker als eerste kanaal gebruikt ter oriëntatie en om extra informatie te zoeken. Ook kunnen klanten direct wijzigingen online doorvoeren. Met de onlangs vernieuwde Mijn Telfort-app, website, online community en het nieuwe social media-kanaal Instagram wil Telfort het zijn klanten zo gemakkelijk mogelijk maken.

Sneller

Het nieuwe forum van Telfort is opgezet met als uitgangspunt het gemak van de klant. Gebruikers kunnen er discussiëren, meepraten en vragen stellen over de producten en diensten van Telfort. Door deze laagdrempelige manier van communicatie worden antwoorden nog sneller gevonden. Klanten helpen elkaar en delen ervaringen, zodat problemen direct worden opgelost. Voor zowel desktops als de mobiele devices is de gebruikerservaring ook vereenvoudigd.

Slimmer

Gloednieuw is het Telfort Instagram-account. Via dit populaire medium gaat de provider nuttige, slimme en soms grappige tech- en telecomtips delen. Door Telfort op Instagram te volgen wordt het nog eenvoudiger en leuker om het maximale uit telecom te halen. Het Telfort-Instagram-account is een kanaal om te volgen voor het eigen plezier. En men kan ook eigen slimme tips met de community delen door de hashtag #slimmetip en #diy (do it yourself) te posten. In korte video’s en aan de hand van foto’s – met een strakke, herkenbare stijl – krijgen volgers bruikbare tips om ‘het leven net iets slimmer in te richten’. Kortom, een social media-kanaal waar klanten hun voordeel mee kunnen doen. Telfort was al te vinden op Facebook, Twitter, YouTube en Google+.

Meer

Onno van der Poel, directeur van Telfort, is enthousiast: “We merken al langer dat klanten zich in eerste instantie online oriënteren. Of ze nu een probleem ervaren of een wijziging willen doorvoeren, Telfort.nl is hun eerste stop. Daarom is het ontzettend belangrijk dat ze daar vinden wat ze zoeken. Het vernieuwde forum is veel gebruiksvriendelijker en een belangrijk kanaal waar klanten ook elkaar kunnen helpen. Van ons Instagram-account verwachten we eveneens veel. We willen klanten laten genieten van alles wat de telecomwereld te bieden heeft. Op een leuke en voordelige manier!"

Instagram

23 februari 2016 - MijnTelfort app geheel vernieuwd

MijnTelfort app geheel vernieuwd. Zelf bundels aanpassen, meer inzicht in verbruik

Amsterdam, 23 februari 2016 – Telfort heeft de Mijn Telfort app voor klanten een grondige update gegeven. Vanaf vandaag is de derde update van de app beschikbaar in de app stores voor iOS en Android. De Mijn Telfort app is met een groot aantal veranderingen, niet alleen heel gebruiksvriendelijk door de aangepaste vormgeving – ook voor grote schermen – het biedt een aantal handige nieuwe functies:

Abonnement aanpassen

  • Internet, bel- en sms-bundels naar boven of beneden aanpassen
  • 4G aan- en uitzetten
  • Extra Internet bestellen als MB’s op zijn
  • Buitenlandbundels bestellen

Meer inzicht in verbruik

  • Buitenlandbundels verschijnen nu ook bij het verbruik
  • Buitenbundelkosten zijn inzichtelijker gemaakt. Naast een totaalbedrag wordt nu ook een specificatie van buitenbundel kosten in de huidige periode getoond. Bijvoorbeeld kosten voor bellen naar een servicenummer
  • Bij onbeperkte bundels is nu ook het verbruik zichtbaar

Factuur

Waar het voorheen alleen mogelijk was een vereenvoudigde factuur met alleen totalen te bekijken, is het nu mogelijk de werkelijke PDF factuur in te zien.

Daarnaast is duidelijk de contractperiode te zien en is het mogelijk vanuit de app direct te verlengen.

Vanaf volgende maand is het het ook mogelijk om de Mijn Telfort app te gebruiken zonder internetbundel in Nederland en zonder buitenlandbundel in het buitenland. Op die manier is het toch mogelijk eventuele data aan te schaffen of andere handelingen in de app te doen.

De vormgeving is aangepast zodat deze goed past bij de recentere versies van Android en iOS. En is geschikt voor grotere schermen zoals van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. De app is nu tevens toegankelijk met een pincode.

Wie voor het eerst inlogt krijgt een tutorial te zien met de nieuwe functies in de app.






Terug naar Pers

Terug naar de overzichtspagina voor de pers.

Naar Pers

Perscontact

Hier vind je de gegevens van de personen die het contact met de media verzorgen.

Naar perscontact