Reparatie
van je mobiele telefoon

Is je toestel beschadigd of defect? Bekijk onze oplossingen voor veelvoorkomende toestelproblemen, of lees hoe je je toestel kunt aanmelden voor reparatie.

Hulp bij problemen met je toestel

Werkt je toestel niet goed meer, maar is er geen grote zichtbare schade aan de buitenkant van het toestel? In veel gevallen kun je het probleem zelf oplossen.

Tips bij toestelproblemen

  • Zet je toestel uit en aan.
  • Controleer of je voldoende bereik hebt.
  • Controleer of je batterij voldoende opgeladen is.
  • Werkt je simkaart ook niet in een ander toestel?
    Bestel een nieuwe simkaart.
  • Zet je toestel terug naar de fabrieksinstellingen.
    Maak wel eerst een back-up van je gegevens.

Meer hulp bij toestelproblemen


Op zoek naar handleidingen en instructies voor je toestel? Ga naar de Toestelhulp

Reparatie aanmelden

Hebben de bovenstaande oplossingen niet geholpen? Meld je toestel dan aan voor reparatie.

Persoonlijk

Je telefoon is defect en je bent consument.

Zakelijk

Je telefoon is defect en je bent klant van Telfort Zakelijk