Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Aanvraag nummerbehoud mobiele nummer afgewezen



Is je aanvraag nummerbehoud afgewezen? In onderstaande video leggen we je uit wat je kunt doen. Je kunt ook onder de video lezen wat je kunt doen als je aanvraag is afgewezen.

Video: hoe vraag ik nummerbehoud aan?

Je kunt de video op elk gewenst moment pauzeren en weer starten met de afspeelbediening links onderin.


Aanvraag nummerbehoud afgewezen

Is je aanvraag afgewezen? Je hebt een brief ontvangen waarin staat waarom de aanvraag is afgewezen. Je kunt de reden voor de afwijzing ook bekijken in Mijn Telfort. Volg onderstaande stappen om het probleem op te lossen.

    1. Log in op Mijn Telfort

    2. Je hebt een simkaart van Telfort ontvangen met een tijdelijk 06-nummer en een tijdelijk wachtwoord. Hiermee kun je inloggen in Mijn Telfort.


      Ben je je tijdelijke wachtwoord kwijt? Vraag een nieuw wachtwoord aan.

    1. Bekijk de reden van de afwijzing

    2. Klik op ‘Nummerbehoud’ en ga naar ‘Status aanvraag’. Hier staat de reden van de afwijzing.

    1. Wijzig de aanvraag

    2. Wat is de reden voor de afwijzing?


      Gegevens zijn niet correct ingevuld

      Vul de juiste gegevens in en dien de aanvraag opnieuw in.


      Abonnement bij vorige aanbieder kon niet opgezegd worden

      Vraag bij je vorige aanbieder na per wanneer je abonnement opgezegd kan worden. Vraag daarna opnieuw nummerbehoud aan via Mijn Telfort.


      Houd er rekening mee dat je een opzegtermijn hebt van minimaal één maand.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: