Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Account maken voor Mijn Telfort Mobiel

Ben je een nieuwe Telfort Mobiel klant? Dan kun je zelf een account aanmaken voor Mijn Telfort op de pagina Nieuwe gebruiker Mijn Telfort Mobiel.

Let op: Je kunt maar één keer een account aanmaken. Heb je al eerder een account aangemaakt en lukt het niet om in te loggen, ga dan naar de Wachtwoord vergeten pagina om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Hoe maak ik een nieuw Mijn Telfort account?

Geef je telefoonnummer op

Ga naar de pagina Nieuwe gebruiker Mijn Telfort Mobiel. Vul in het invulveld je mobiele telefoonnummer in en klik op ‘Verder’.

Account Mijn Telfort

Voer de sms-code in

Je ontvangt nu een sms-code. Geef deze code op en klik op ‘Verder’. Ontvang je geen sms, dan heb je waarschijnlijk al een Mijn Telfort account. Laat ons dan je wachtwoord resetten.

Account Mijn Telfort

Kies een wachtwoord en voer je e-mailadres in

Verzin een sterk wachtwoord van minstens 10 tekens en vul dit wachtwoord in. Je e-mailadres gebruiken we om belangrijke informatie naar je te sturen over Telfort.

Bevestig je e-mailadres

Voordat je je account kunt gebruiken, bevestig je je e-mailadres. Hiervoor krijg je een mail in je mailbox. Klik op de link in de e-mail. Zo geef je aan dat het opgegeven e-mailadres echt van jou is.

Heb je de mail niet ontvangen? Het kan dan zijn dat 'ie in je spamfolder is beland.

Goed nieuws: Je kunt je account nu gebruiken
Dat is fijn! ​Wil je meteen inloggen? Ga dan naar de inlogpagina en vul je inloggegevens in. Je gebruikersnaam is je 06-nummer en het wachtwoord heb je zelf gekozen. ​

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan contact op één van de volgende manieren contact met ons op: