Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Account maken voor Mijn Telfort Prepaid

Ben je een nieuwe Telfort Prepaid klant? Dan kun je zelf een account aanmaken voor Mijn Telfort op de pagina Nieuwe gebruiker Mijn Telfort Mobiel.

Let op: Je kunt maar één keer een account aanmaken. Heb je al eerder een account aangemaakt en lukt het niet om in te loggen, ga dan naar de Wachtwoord vergeten pagina om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Hoe maak ik een nieuw Mijn Telfort account?

    1. Geef je telefoonnummer op
    2. Ga naar de pagina Nieuwe gebruiker Mijn Telfort Mobiel. Vul in het invulveld je mobiele telefoonnummer in en klik op ‘Verder’.

      Account Mijn Telfort

    1. Voer de sms-code in
    2. Je ontvangt nu een sms-code. Geef deze code op en klik op ‘Verder’. Ontvang je geen sms, dan heb je waarschijnlijk al een Mijn Telfort account. Laat ons dan je wachtwoord resetten.

      Account Mijn Telfort

    1. Kies een wachtwoord en voer je e-mailadres in
    2. Verzin een sterk wachtwoord van minstens 10 tekens en vul dit wachtwoord in. Je e-mailadres gebruiken we om belangrijke informatie naar je te sturen over Telfort Prepaid.

    1. Bevestig je e-mailadres
    2. Voordat je je account kunt gebruiken, bevestig je je e-mailadres. Hiervoor krijg je een mail in je mailbox. Klik op de link in de e-mail. Zo geef je aan dat het opgegeven e-mailadres echt van jou is.

      Heb je de mail niet ontvangen? Het kan dan zijn dat 'ie in je spamfolder is beland.

    1. Goed nieuws: Je kunt je account nu gebruiken
    2. Dat is fijn! ​Wil je meteen inloggen? Ga dan naar de inlogpagina en vul je inloggegevens in. Je gebruikersnaam is je 06-nummer en het wachtwoord heb je zelf gekozen. ​

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: