Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Afmelden of stopzetten CombiVoordeel



Er zijn verschillende redenen waarom Telfort jouw CombiVoordeel kan stopzetten. Wil je zelf geen CombiVoordeel meer ontvangen? Dan kun je je altijd afmelden voor CombiVoordeel.


De voorwaarden vervallen

Als er iets in jouw abonnementen wijzigt waardoor je niet meer aan de voorwaarden van je gekozen CombiVoordeel voldoet, dan ontvang je hierover van ons een bericht: per e-mail voor je abonnement met Internet en/ of Interactieve TV en per sms voor je mobiele abonnement. Na twee weken ontvang je een herinnering. We laten het voordeel nog een maand nadat je niet meer voldoet aan de voorwaarden doorlopen, zodat je ervoor kunt zorgen dat je op jouw adres weer aan de voorwaarden voldoet. Als je niet meer voldoet aan de voorwaarden van het voordeel dat je hebt gekozen, maar nog wel aan de voorwaarden van een ander voordeel, dan sturen we je hierover een e-mail en een sms. Je hebt dan een maand de tijd om CombiVoordeel te wijzigen. Als je na een maand niet aan de voorwaarden voldoet, dan stopt CombiVoordeel. We informeren je daarover op de dag dat het voordeel vervalt.


Opnames meenemen

Op het moment dat het voordeel vervalt, gaan ook alle opnames die met dit pakket gemaakt zijn verloren. Bel met de Klantenservice voordat je voordeel vervalt om over te gaan op het betaalde pakket als je je opnames wilt behouden.



CombiVoordeel bij verhuizen

Als je gaat verhuizen dan is het noodzakelijk dat je zowel het mobiele abonnement als het abonnement met Internet en/ of Interactieve TV van Telfort op jouw nieuwe adres registreert om gebruik te blijven maken van CombiVoordeel. Verhuis dus je mobiele abonnement(en) mee als je verhuist. Dit doe je via Mijn Telfort.



Afmelden voor CombiVoordeel

Je kunt je voor CombiVoordeel afmelden door COMBIVOORDEEL UIT te sms’en naar 1255, met het mobiele Telfort nummer dat is aangemeld voor CombiVoordeel. Je kunt je ook afmelden in Mijn Telfort of door te bellen met de Klantenservice.

Als je gekozen hebt voor twee keer zoveel minuten, MB’s en sms’jes stopt het voordeel op het moment dat je de eerstvolgende factuur ontvangt. Als je meerdere mobiele abonnementen aangemeld hebt voor CombiVoordeel, dan moet je elk nummer apart afmelden.

Als je gekozen hebt voor een HBO pakket, Opnemen pakket of 5,- korting dan vervalt het voordeel binnen 24 uur en wordt verrekend op de eerstvolgende, of de daarop volgende factuur.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: