Annuleren of opzeggen



Wij zijn blij met jou als klant. Maar als je op deze pagina bent, dan heb je misschien je twijfels. Jammer! Maar je hebt er vast een reden voor. Daarom helpen we je verder bij het maken van je keuze. Tip: Bekijk eens onze contractchecks.

Bestelling annuleren

Heb je net een abonnement besteld bij Telfort, maar twijfel je nog en wil je daarom liever annuleren? Dat kan. Houd er wel rekening mee dat annuleren alleen kan binnen 14 dagen na je bestelling. Heb je bij je bestelling gekozen voor een toestel? Dan heb je na annuleren 14 dagen de tijd om het toestel terug te sturen.

Telfort Internet, TV en bellen

Internet, TV en Bellen

Ik heb net Telfort Thuis besteld, maar wil de bestelling toch annuleren.

Bestelling annuleren

Telfort Mobiel

Mobiel

Ik heb net Telfort Mobiel besteld, maar wil de bestelling toch annuleren.

Bestelling annuleren

Abonnement opzeggen

Niet meer tevreden bij Telfort of ergens anders een betere aanbieding gezien? Dat is jammer, want we vinden het fijn dat je klant bij ons bent. Wil je toch opzeggen? Dat kan hier.

Extra's opzeggen

Wil je een deel van je abonnement opzeggen, zoals een extra zenderpakket of CombiVoordeel? Bekijk onze uitleg en meld je eenvoudig af voor de extra's.