Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Apps betalen met je Telfort factuur



Bij Telfort kun je aankopen in de Google Play Store, de Microsoft Store en Apple's Appstore betalen via je Telfort factuur. Je hoeft dus niet te betalen met creditcard of Paypal. We brengen hier geen extra kosten voor in rekening. Dit kan met een Telfort abonnement, Sim Only en Prepaid.


Hoe werkt betalen met je factuur?

Open de Store
Open de betreffende Store app op je smartphone of tablet.
Download je aankoop

Download je aankoop (app, game, boek, muziek of video).

Betalen via factuur
Kies bij betaalmethode voor betalen via Telfort factuur.
Kosten op factuur

Heb je een Telfort abonnement of Sim Only? Dan vind je de kosten voor het downloaden van de app op de factuur van je mobiele Telfort abonnement onder ‘Online aankopen.’ In je verbruiksspecificatie in Mijn Telfort kun je elke aankoop apart terugvinden, met naam en aankoopbedrag.

Heb je Telfort Prepaid? Dan betaal je direct met je beltegoed.

Voorwaarden

  • Aankopen tot 50,- per keer en maximaal 300,- per kalendermaand
  • Je hebt een Telfort abonnement, Sim Only of Prepaid
  • Je hebt geen betalingsachterstand

Aanvullende informatie

Aankopen beveiligen met pincode

Wil je onverwachte kosten voorkomen of misbruik voorkomen? In de store app kun je instellen dat er om een wachtwoord of pincode wordt gevraagd bij elke aankoop.

Betalen met je factuur blokkeren

Wil je betalen via de factuur blokkeren, zodat het niet meer mogelijk is om aankopen in de Google Play, Microsoft store of Appstore te betalen via je Telfort factuur? Neem dan contact op met de Telfort klantenservice. De klantenservice kan betalen via de factuur blokkeren of deblokkeren.

Betalen met je factuur lukt niet

Lukt betalen via de factuur niet, of zie je de optie ‘Betalen via je Telfort factuur’ niet in de betreffende store? Bekijk onderstaande oorzaken en oplossingen.

  • Je hebt je limiet bereikt
    Voor betalen via je factuur geldt vanaf 2 mei 2018 een maximum van 50,- per aankoop en van 300,- per kalendermaand.
  • Je hebt betalen via je factuur geblokkeerd
    Bel de klantenservice om de blokkade op te heffen.
  • Je hebt een betalingsachterstand bij Telfort
    Betalen via je factuur is niet mogelijk als je een betalingsachterstand hebt. Als de betalingsachterstand kort geleden is opgelost, kan het 2 weken duren voordat betalen met je factuur mogelijk wordt.
  • Je bent onlangs overgestapt van prepaid naar abonnement
    Als je bent overgestapt van Telfort Prepaid naar een Telfort abonnement, kan het 2 weken duren voordat betalen via de factuur mogelijk wordt.

Vragen over een aankoop of betaling?

  • Heb je een vraag of klacht over de app? Stel je vraag aan de app-ontwikkelaar. Open hiervoor de app van de store, klik op de link in de aankoopbevestiging, of log met je account in bij Google, Microsoft of Apple.
  • Heb je een vraag over de Telfort factuur? Neem dan contact op met Telfort.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: