Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Automatische incasso mislukt


Je factuur betaal je bij Telfort altijd via automatische incasso. Het kan gebeuren dat de automatische incasso een keer niet lukt. Je ontvangt dan bericht van Telfort met het verzoek om het openstaande bedrag zelf over te maken.


Oorzaken voor het mislukken van automatische incasso

De oorzaken voor het mislukken van automatische incasso kunnen zijn:

  • Het saldo op je rekening is ontoereikend op het moment van afschrijving
  • Het rekeningnummer is onbekend of klopt niet
  • Er zit een incassoblokkade op de rekening*

In Mijn Telfort kun je je gegevens controleren en wijzigen.

* Neem voor meer informatie contact op met je bank.


Openstaande facturen betalen

Als een automatische incasso is mislukt, verzoeken we je vriendelijk om zelf het openstaande bedrag over te maken. Het rekeningnummer dat je hiervoor kunt gebruiken is afhankelijk van je abonnement. Maak een keuze:

  • Mijn klantnummer begint met 100
    TIP: Betaal je factuur via iDeal. Als je via iDeal betaalt, zullen we binnen enkele uren je betaling verwerken en je aansluiting deblokkeren.

    Log in op Mijn Telfort en betaal via iDeal

    Liever handmatig betalen? Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL91INGB0000274250, ter attentie van Telfort en onder vermelding van je klantnummer.

  • Mijn klantcode begint met de letters TV of TI en heeft in totaal een combinatie van 10 cijfers en letters
    Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL03INGB0000000548, ter attentie van Telfort en onder vermelding van je klantcode.

Weet je je klantnummer niet? Je vindt het klantnummer op de factuur, in de maandelijkse e-mail over de nieuwe factuur, en in de bijlage van de bevestigingsmail die je bij je bestelling hebt ontvangen.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: