Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Bekabeld internet doet het niet


Heb je je Telfort internet aangesloten met een kabel en doet je internet het niet? Bekijk dan onderstaande instructievideo om het probleem op te lossen.

Video: hoe kan ik problemen met mijn internetverbinding oplossen?

Je kunt de video op elk gewenst moment pauzeren en weer starten met de afspeelbediening links onderin.




Is je probleem met internet niet opgelost na het bekijken van de video? Controleer dan het volgende:


    1. Is er een storing?


    2. Een storing kan de oorzaak zijn dat je internet het niet doet.


      Controleer of er een storing is in je woonplaats.

    1. Is je Telfort abonnement al ingegaan?

    2. Telfort Internet doet het pas vanaf de opleverdatum en niet direct als je je Doe-het-Zelf pakket ontvangt. In de mail of brief die je van ons ontvangt laten wij je weten wat de datum is dat je van je internetabonnement gebruik kunt maken.

    1. Is het probleem nog niet opgelost?

    2. Doorloop dan de Telfort probleemoplosser en vind stap voor stap de oplossing voor het probleem.

      Kies je situatie:


      Ik heb een ZyXel modem of een Experia Box

      Ik heb een Sitecom router


      Je kunt voor meer hulp ook terecht op ons forum. Bekijk er onze uitleg, of stel je vraag aan onze experts.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: