Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Bestelling Internet, TV en Bellen annuleren

Vragen of onduidelijkheden over je nieuwe contract

Wij zijn blij met jou als nieuwe klant. Maar als je op deze pagina bent, dan heb je vast vragen over je contract. Of je twijfelt over je keuze. Dan helpen we je uiteraard graag. Doe zelf de Telfort Contractcheck of bel met onze klantenservice.

Doe de Telfort Contractcheck


Je bestelling wijzigen

Hiervoor hoef je niet te annuleren. Zodra alles van Telfort is geïnstalleerd en werkt, kun je eenvoudig je abonnement aanpassen in Mijn Telfort. Bijvoorbeeld een ander emailadres, naam of telefoonnummer. Extra zenderpakketten kun je aanvragen in Mijn Telfort, maar ook via de tv met je afstandsbediening.

Heb je een andere wijziging? Bel dan met onze klantenservice.


Je bestelling annuleren

Annuleren is het beëindigen van een dienst of een abonnement die nog niet geleverd is. Je kunt de dienst of het abonnement alleen annuleren binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen. Wij betalen het gehele bedrag terug binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven je bestelling te willen annuleren.

Wil je je bestelling annuleren, maar zijn de producten al geleverd? De kosten van het retourneren van je producten betaal je dan zelf. Ook brengen wij de administratiekosten, gebruikskosten en abonnementskosten voor de periode waarin het product al is gebruikt in rekening.



Je bestelling telefonisch annuleren

Telefonisch

Om te annuleren kun je bellen naar 0800-376 5884 (maandag t/m vrijdag 9.00 - 21.00 uur). Kies voor optie 1 voor je Internet, TV en Bellen bestelling.

Online je bestelling annuleren

Online

Je kunt je bestelling ook annuleren via ons online contactformulier.

Je bestelling annuleren per post

Per post

Je kunt je bestelling ook annuleren door onderstaand herroepingsformulier in te vullen en op te sturen naar:

Telfort Internet, TV & Vast Bellen
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Download herroepingsformulier pdf (117 kB)