Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Bestelling Internet, TV en Bellen annuleren


Twijfel je nog?

Bel dan onze klantenservice. Deel je twijfelpunten met ons. Wij denken met je mee en doen je graag een passend aanbod.


Bestelling annuleren

Annuleren is het beëindigen van een dienst of een abonnement die nog niet geleverd is. Je kunt de dienst of het abonnement alleen annuleren binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen.

Telefonisch

Wil je je bestelling annuleren? Telefonisch contact met één van onze medewerkers is de snelste en makkelijkste manier. Neem contact op met de klantenservice via 0900- 9596 (0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten, open maandag t/m vrijdag 9.00-21.00 en zaterdag 10.00-17.00).

Online

Je kunt je bestelling ook annuleren via ons online contactformulier.

Per post

Je kunt je bestelling ook annuleren door onderstaand herroepingsformulier in te vullen en op te sturen naar:

Telfort Internet, TV & Vast Bellen (ook Glasvezel)

Postbus 217

2400 AE Alphen a/d Rijn

Download herroepingsformulierpdf (117 kB)

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: