Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Bestelling Internet, TV en Bellen annuleren

Bestelling annuleren

Annuleren is het beëindigen van een dienst of een abonnement die nog niet geleverd is. Je kunt de dienst of het abonnement alleen annuleren binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen.

Je bestelling wijzigen?

Hiervoor hoef je niet te annuleren. Zodra alles van Telfort is geïnstalleerd en werkt, kun je eenvoudig je abonnement aanpassen in Mijn Telfort. Bijvoorbeeld een ander emailadres, naam of telefoonnummer. Extra zenderpakketten kun je aanvragen in Mijn Telfort, maar ook via de tv met je afstandsbediening.

Heb je een andere wijziging? Bel dan met onze klantenservice.

Vragen over je nieuwe contract?

Wij zijn blij met jou als nieuwe klant. Maar als je op deze pagina bent, dan heb je vast vragen over je contract. Of je twijfelt over je keuze. Dan helpen we je uiteraard. Bel met onze klantenservice. Of doe zelf de Telfort Contractcheck.

Doe de Telfort Contractcheck

Toch annuleren?

Dat kan natuurlijk. Hieronder lees je hoe je dat het makkelijkst doet.

  • Telefonisch
    Telefonisch contact met één van onze medewerkers is de snelste en makkelijkste manier om te annuleren. Neem contact op met de klantenservice, open maandag t/m vrijdag 9.00-21.00 en zaterdag 10.00-17.00).
  • Online
    Je kunt je bestelling ook annuleren via ons online contactformulier.
  • Per post

    Je kunt je bestelling ook annuleren door onderstaand herroepingsformulier in te vullen en op te sturen naar:

    Telfort Internet, TV & Vast Bellen (ook Glasvezel)

    Postbus 217

    2400 AE Alphen a/d Rijn

    Download herroepingsformulierpdf (117 kB)

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: