Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Bestelling Telfort Mobiel annuleren

Heb je jouw nieuwe abonnement binnen 14 dagen voor de ingang van de nieuwe abonnementen (26 maart) afgesloten? En heb je nu een abonnement gezien dat toch iets beter bij jou past? Dan kan je de bestelling gewoon annuleren en een nieuw abonnement kiezen. Lees hieronder hoe je dat het beste kan doen.

Bestelling annuleren

Annuleren is het beëindigen van een dienst of een abonnement die nog niet geleverd is. Je kunt de dienst of het abonnement alleen annuleren binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen. Wij zullen het gehele bedrag terugbetalen binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven je bestelling te willen annuleren.

Wil je je bestelling annuleren, maar is je mobiel al geleverd? De kosten van het retourneren van je mobiele telefoon betaal je dan zelf. Ook brengen wij de administratiekosten, gebruikskosten en abonnementskosten voor de periode waarin je je telefoon al hebt gebruikt in rekening.

Je bestelling wijzigen?

Hiervoor hoef je niet te annuleren. Zodra alles van Telfort is ontvangen en werkt, kun je eenvoudig je abonnement aanpassen in Mijn Telfort. Zoals je bundel omhoog bijstellen, adreswijziging doorvoeren of profiteren van CombiVoordeel.

Heb je een andere wijziging? Bel dan met onze klantenservice.

Heb je vragen over je nieuwe contract?

Wij zijn blij met jou als nieuwe klant. Maar als je op deze pagina bent, dan heb je vast vragen over je contract. Of je twijfelt over je keuze. Dan helpen we je uiteraard. Bel met onze klantenservice. Of doe zelf de Telfort Contractcheck voor Mobiel.

Doe de Telfort Contractcheck

Toch annuleren?

Dat kan natuurlijk. Hieronder lees je hoe je dat eenvoudig doet.

Je Telfort Mobiel bezorgafspraak annuleren

Heb je een bezorgafspraak gemaakt, maar wil je toch je bestelling annuleren? Dan kun je ook de bezorgafspraak annuleren. Neem daarvoor contact op met OPD (het koeriersbedrijf). Dat kan tot uiterlijk 24 uur voor de levering. OPD is bereikbaar op 0900 7386873 (0,20 per gesprek + de gebruikelijke belkosten. Maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 22.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur). Als de koerier toch langskomt, dan kun je de bestelling weigeren aan de deur.