Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Bestelling Telfort Mobiel annuleren

Bestelling annuleren

Annuleren is het beëindigen van een dienst of een abonnement die nog niet geleverd is. Je kunt de dienst of het abonnement alleen annuleren binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen. Wij zullen het gehele bedrag terugbetalen binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven je bestelling te willen annuleren.

Wil je je bestelling annuleren, maar is je mobiel al geleverd? De kosten van het retourneren van je mobiele telefoon betaal je dan zelf. Ook brengen wij de administratiekosten, gebruikskosten en abonnementskosten voor de periode waarin je je telefoon al hebt gebruikt in rekening.

Je bestelling wijzigen?

Hiervoor hoef je niet te annuleren. Zodra alles van Telfort is ontvangen en werkt, kun je eenvoudig je abonnement aanpassen in Mijn Telfort. Zoals je bundel omhoog bijstellen, adreswijziging doorvoeren of profiteren van CombiVoordeel.

Heb je een andere wijziging? Bel dan met onze klantenservice.

Heb je vragen over je nieuwe contract?

Wij zijn blij met jou als nieuwe klant. Maar als je op deze pagina bent, dan heb je vast vragen over je contract. Of je twijfelt over je keuze. Dan helpen we je uiteraard. Bel met onze klantenservice. Of doe zelf de Telfort Contractcheck voor Mobiel.

Doe de Telfort Contractcheck

Toch annuleren?

Dat kan natuurlijk. Hieronder lees je hoe je dat eenvoudig doet.

  • Telefonisch

    Telefonisch contact met één van onze medewerkers is de snelste en makkelijkste manier om te annuleren. Neem contact op met de klantenservice, open maandag t/m vrijdag 9.00 - 21.00 en zaterdag 10.00 - 17.00.
  • Online

    Je kunt je bestelling ook annuleren via ons online contactformulier.
  • Per post

    Je kunt je bestelling ook annuleren door onderstaand herroepingsformulier in te vullen en op te sturen naar:

    Telfort Mobiel

    Postbus 512

    2400 AM Alphen a/d Rijn

    Download herroepingsformulier pdf (117 kB)

Je Telfort Mobiel bezorgafspraak annuleren

Heb je een bezorgafspraak gemaakt, maar wil je toch je bestelling annuleren? Dan kun je ook de bezorgafspraak annuleren. Neem daarvoor contact op met OPD (het koeriersbedrijf). Dat kan tot uiterlijk 24 uur voor de levering. OPD is bereikbaar op 0900 7386873 (0,20 per gesprek + de gebruikelijke belkosten. Maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 22.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur). Als de koerier toch langskomt, dan kun je de bestelling weigeren aan de deur.

 

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: