Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Bestelling Telfort Mobiel annuleren

Wij zijn blij met jou als nieuwe klant. Maar als je op deze pagina bent, dan heb je vast vragen over je contract of zijn er dingen onduidelijk. Dan helpen we je uiteraard graag. Doe zelf de Telfort Contractcheck of bel met onze klantenservice.

Doe de Telfort Contractcheck


Je bestelling wijzigen

Wil je je bestelling wijzigen? Hiervoor hoef je niet te annuleren. Zodra alles van Telfort is ontvangen en werkt, kun je eenvoudig je abonnement aanpassen in Mijn Telfort. Bijvoorbeeld je bundel omhoog bijstellen, een adreswijziging doorgeven of profiteren van CombiVoordeel.

Heb je een andere wijziging? Bel dan met onze klantenservice.


Bestelling annuleren

Annuleren is het beëindigen van een dienst of een abonnement die nog niet geleverd is. Je kunt de dienst of het abonnement alleen annuleren binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen. Wij betalen het gehele bedrag terug binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven je bestelling te willen annuleren.

Wil je je bestelling annuleren, maar heb je je mobiel al ontvangen? De kosten voor het retourneren van je mobiele telefoon betaal je dan zelf. Ook brengen we de administratiekosten, gebruikskosten en abonnementskosten in rekening voor de periode waarin je je telefoon al hebt gebruikt.

Icon bestelling annuleren per telefoon

Telefonisch

Om te annuleren kun je bellen naar 0900-9596 (maandag t/m vrijdag 9.00 - 21.00 uur).

Icon online bestelling annuleren

Online

Je kunt je bestelling ook annuleren via ons online contactformulier.

Icon bestelling annuleren per post

Per post

Je kunt je bestelling ook annuleren door onderstaand herroepingsformulier in te vullen en op te sturen naar:

Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Download herroepingsformulier pdf (117 kB)

Je Telfort Mobiel bezorgafspraak annuleren

Heb je een bezorgafspraak gemaakt, maar wil je toch je bestelling annuleren? Dan kun je ook de bezorgafspraak annuleren. Neem daarvoor contact op met OPD (het koeriersbedrijf). Dat kan tot uiterlijk 24 uur voor de levering. OPD is bereikbaar op 0900 - 7386873 (0,20 per gesprek + de gebruikelijke belkosten. Maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 22.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur). Als de koerier toch langskomt, dan kun je de bestelling weigeren aan de deur.