Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Bundels wijzigen



Ga naar Mijn Telfort of naar de Mijn Telfort app voor het wijzigen van je bundels. In Mijn Telfort kun je:

  • Direct bundels wijzigen (verhogen of verlagen)
  • Bundels aanvragen of opzeggen
  • Bekijken uit welke bundels je kunt kiezen
  • Bekijken welke tarieven en kortingen gelden als je je bundels wijzigt

    Is je contract binnen 6 maanden afgelopen? Dan kun je er ook voor kiezen om je abonnement te verlengen.


    Je logt in met je 06-nummer en je wachtwoord voor Mijn Telfort. Heb je nog geen wachtwoord voor Mijn Telfort? Vraag dan een wachtwoord aan.



    Bundels wijzigen, aanzetten of opzeggen

    Wil je je bundel verhogen of verlagen? Dat kan in Mijn Telfort. Volg daarvoor de onderstaande stappen.Wil je een extra bundel, maar weet je nog niet welke bundel je nodig hebt? Bekijk je verbruik en ons bundeladvies in Mijn Telfort.

      1. Log in op Mijn Telfort

      2. Log in op Mijn Telfort. Klik wanneer je ingelogd bent op 'Abonnement'. Je komt nu in het abonnementsoverzicht.

      1. Wijzig je bundel

      2. In het abonnementsoverzicht zie je de bundels onder elkaar: Bellen, Internet, Extra MB's en SMS. Klik op 'Wijzigen' bij de bundel die je wilt veranderen, uitzetten of aanzetten. Wil je de InternetVersneller 4G uit- of aanzetten? Dan kan onder 'Internet'. Je kunt 4G ook aanzetten door '4G AAN' naar 1255 te sms'en.

      1. Rond je bestelling af

      2. Verhoog of verlaag je bundel en klik op 'Volgende'. Je krijgt een overzicht te zien en kunt je bestelling afronden.

    Verhogen van je bundel kan op elk moment. Verlagen kan tijdens de looptijd van je contract alleen naar de door jou oorspronkelijk afgesloten bundel. Ook kun je bundels alleen opzeggen of aanvragen als deze niet standaard tot je abonnement behoren. Na de looptijd van je contract kun je je bundels vrij verhogen, verlagen, aanzetten en uitzetten.

    Voorwaarden voor het wijzigen van je bundel

    • Voorwaarden aanvragen bundel
      • Je mag geen betalingsachterstand hebben.
      • Het toevoegen van een bundel heeft geen consequenties voor je contracttermijn.
      • Je hebt een opzegtermijn van 1 maand.
      • De nieuwe bundel gaat de volgende dag in.
      • Bij het toevoegen van een databundel blijven de kortingen op bestaande bel- en sms-bundels bestaan.

      Aanvullende voorwaarden aanvragen sms- of belbundel

      Nadat je een sms- of belbundel hebt aangevraagd, gaat met terugwerkende kracht de nieuwe bundel in per het begin van de huidige factuurperiode.Voorbeeld: je factuurperiode loopt van de 1e van de maand. Op de 14de heb je al 60 sms’jes verzonden en besluit om je sms-bundel te verhogen van 50 naar 100 sms’jes. Je hebt dan voor de rest van de maand nog 40 sms’jes over.


      Aanvullende voorwaarden aanvragen Mobiel Internetbundel

      • Surf&mail (alleen voor abonnementen ingegaan voor 16 april 2012) is bedoeld voor internetten, e-mailen en chatten op je mobiele telefoon. Het is niet toegestaan om surf&mail anders dan met een mobiele telefoon te gebruiken, de mobiele telefoon als modem, router of door andere randapparatuur te gebruiken.
      • Op Telfort mobiel internet en surf&mail aangevraagd voor 1 juli 2011 is een Fair Use Policy van toepassing. Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer informatie
    • Voorwaarden opzeggen bundel
      • Je hebt geen betalingsachterstand.
      • Overgebleven tegoed komt te vervallen.
      • Het opzeggen van je bundel heeft geen consequenties voor je contracttermijn.
      • Voor de opzegging van je internetbundel geldt een opzegtermijn van één maand.
      • De opzegging van je sms- of belbundel gaat met terugwerkende kracht in voor de huidige factuurperiode. Voorbeeld: je factuurperiode loopt van de 1e van de maand. Op de 14de heb je nog geen enkel sms-bericht verzonden terwijl je een bundel hebt van 100 sms'jes. Je kunt er dan voor kiezen om je sms-bundel naar beneden bij te stellen.

    • Voorwaarden wijzigen bundel
      • Je hebt geen betalingsachterstand.
      • Het wijzigen van je bundel heeft geen consequenties voor je contracttermijn.
      • Je kunt je bundels maximaal een keer per maand verhogen of verlagen.
      • Je kunt je bundel verhogen en verlagen. Binnen de contractperiode kun je alleen verlagen tot de hoogte van de bundel die je bij het aansluiten had aangevraagd.
      • Een verhoging of een verlaging van een sms- of belbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode.
      • Het is niet mogelijk om je bundel te wijzigen als je aansluiting binnen een maand wordt beëindigd vanwege een opzegging of vanwege een overstap naar een andere telecomaanbieder.
      • Wijzigen is direct mogelijk nadat je bundel is aangesloten.
      • Wanneer je een bundel hebt verhoogd of verlaagd zal dit op de eerstvolgende factuur met terugwerkende kracht worden verrekend.

      Specifiek voor internetbundels

      • Het aanvragen van een extra 250MB of extra 500MB internetbundel gaat direct in.
      • Het verhogen of verlagen van een internetbundel gaat met terugwerkende kracht in, in de huidige factuurperiode. Dit geldt voor alle abonnementen die zijn ingegaan na 16 april 2012.
      • Het opzeggen van een bundel kent een opzegtermijn van een maand.

      Houd er rekening mee dat als je de bel- of sms-bundel naar beneden bijstelt en je meer hebt verbruikt dan in de nieuwe bundel, je kosten buiten je bundel kunt hebben.

    Nog geen antwoord op je vraag?

    Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: