Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Contractnummer vinden

Als je overstapt naar Telfort of naar een andere aanbieder, heb je het klantnummer, contractnummer of contract-ID van je oude aanbieder nodig. Lees hier hoe je het klantnummer, contractnummer of contract-ID van je oude aanbieder kunt opzoeken.


  • Telfort

    Wat jammer dat je overweegt over te stappen naar een andere aanbieder. We bespreken graag met je hoe we je als trouwe klant kunnen behouden.

    Laat je direct gratis terugbellen

    Als je overstapt van Telfort naar een andere aanbieder, heb je je klantnummer of contractnummer nodig:


    • Begint je klantnummer met 100? Je hebt je klantnummer nodig om over te stappen. Houd dit nummer bij de hand als je de overstap aanvraagt.
    • Begint je klantnummer met TV of TI? Je hebt je contractnummer nodig om over te stappen. Zoek je contractnummer op in Mijn Telfort.

    Zoek je klantnummer of contractnummer op in Mijn Telfort

    Kun je je klantnummer of contractnummer niet vinden? Bel naar 088-7650087 (de kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer)

  • Ziggo

    Het klantnummer bestaat uit 8 cijfers en begint met een 1.

    Je kunt het klantnummer op de volgende manieren vinden:

    • Kijk op je bankafschrift bij de afschrijvingen van Ziggo
    • Kijk op de brieven van Ziggo
    • Of ga naar Ziggo.nl en log in


  • UPC

    Het nummer kan bestaan uit 2 letters, gevolgd door 5, 6, of 7 cijfers.

    Je kunt het Contract-ID of klantnummer vinden op je (online) factuur, of op UPC.nl:

    1. Ga naar UPC.nl en log in
    2. Kijk bij 'Mijn abonnementen' en klik daar op 'Contract details bekijken'
    3. Het nummer wat bovenaan staat bij Contract ID is gelijk aan het klantnummer


  • Tele2

    Je vind je Contract-ID op Tele2.nl:

    1. Ga naar Tele2.nl en klik rechtsboven op ‘MIJNTELE2’
    2. Kies voor het product 'TV, Internet en/of bellen'. Gebruikersnaam en wachtwoord invullen en klik op [Login]
    3. Klik onder 'Uw persoonlijke gegevens' op [Overstap gegevens]
    4. In het overzicht dat wordt getoond staat het nummer achter 'ContractID'.
      Het nummer bestaat uit 9 cijfers beginnend met een 5, een B gevolgd door 10 cijfers of een een nummer tussen de 1 en 7 cijfers lang.

  • Online

    Klant-of contractnummer vinden:

    1. Ga naar Online.nl en log in
    2. Klik onder 'Gegevens & Factuur' op [+Meer] en vervolgens op [Abonnementen overzicht bekijken]
    3. Gebruikersnaam en wachtwoord invullen en klik op [Ga verder]
    4. Klik op de volgende pagina op [Bekijk je overstapgegevens]
    5. In het overzicht dat wordt getoond staat contractnummer onder 'Abonnementgegevens'
    6. Het klant-of contractnummer bestaat uit de kleine letter w, gevolgd door 7 cijfers

  • Vodafone thuis

    Je kunt het klantnummer op de volgende manieren vinden:

    • Het nummer staat op de eerste pagina van de rekening. Het zijn de eerste 9 cijfers voor de schuine streep
    • Het nummer staat op het contract
    • Op de Vodafone app (My Vodafone App), staat het klantnummer onder ‘Abonnement en diensten’
    • Log in op Vodafone.nl en kijk bij ‘Je gegevens’

  • XS4ALL

    Contract-ID vinden:

    1. Ga naar XS4ALL.nl en log in
    2. Klik achter 'Contract-ID' op [Contract-ID] aanvragen
    3. Het contract-ID is te zien en bestaat uit de letters xs, gevolgd door 6, 7 of 8 cijfers

  • KPN

    Klant- of contractnummer vinden:

    1. Log in bij KPN.com
    2. Klik in het blok 'Mijn Gegevens' op [Contracten]
    3. Scroll naar de abonnement gegevens. Het benodigde nummer staat achter 'Contractnummer' of 'Klantnummer'
    4. Het contractnummer van KPN bestaat uit 9 of 10 cijfers. Het klantnummer bestaat uit 5 tot 10 cijfers
    5. Het contractnummer staat niet op de factuur



Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: