Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Eerste factuur Internet, TV en Bellen



Wat staat er op mijn eerste factuur?


Op je eerste factuur vind je de volgende kosten terug:


  • Abonnementskosten



    De abonnementskosten betaal je altijd één maand vooruit en verbruikskosten uiteraard met terugwerkende kracht; we weten immers pas aan het einde van de maand welke films je hebt besteld en naar welke telefoonnummers je hebt gebeld.

    Voorbeeld van weergave op de factuur:

    Factuur

    • Je ziet de naam van je pakket, de factuurperiode en het bedrag.
    • Extra pakketten, zoals een zenderpakket, een Vast bellen abonnement of een extra tv-ontvanger, zie je hier ook terug.

    Geldt er een actie op je Alles-in-1 pakket? Dan vermelden we dat als volgt op je factuur:

  • Verbruikskosten


    • Voor Vast bellen zie je hier je Telfort telefoonnummer(s) en het totaalbedrag van de belkosten.
    • Heb je films of series besteld uit de Videoland videotheek, dan zie je hier het totaalbedrag terug.
    • In Mijn Telfort hebben wij de specificaties van alle door jou gebelde nummers en bestelde films en series voor je klaar staan.

    Voorbeeld van weergave op de factuur:

  • Eenmalige kosten


    Afhankelijk van je bestelling betaal je eenmalige kosten voor bijvoorbeeld:

    • Volledige installatie door monteur
    • Activatiekosten
    • TV-verbindingsset

    Voorbeeld van weergave op factuur:


Wanneer betaal ik mijn factuur?

De datum waarop je abonnement wordt opgeleverd door Telfort, is ook je factuurdatum. Dus als je internetabonnement op de 4e van de maand ingaat, dan maken we direct de eerste factuur voor je op. Per e-mail informeren wij je dat je factuur klaar staat. Je kunt de factuur vervolgens bekijken in Mijn Telfort.



Je betaalt je factuur via automatische incasso. Ongeveer een week na de factuurdatum schrijven we het totaalbedrag af van je rekening.

Hoe krijg ik de factuur?

Je krijgt elke maand een e-mail dat je factuur klaar staat in Mijn Telfort. In die mail staat ook je gebruikersnaam voor Mijn Telfort. Heb je de factuur e-mail niet ontvangen? Kijk dan eerst even in de spam- of reclamefolder van je e-mail programma. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: