Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Extra zenderpakketten bestellen of opzeggen


Interactieve TV wordt nog leuker met extra pakketten, zoals FOX Sports en Film1. Lees hier hoe je eenvoudig een extra zenderpakket kunt bestellen of opzeggen. Je kan in het zenderoverzicht zien welke zenders er in elk zenderpakket zitten.

Zenderpakket bestellen

Wil je een extra zenderpakket bestellen? Dat kan via Mijn Telfort of via de afstandsbediening van je tv.

Goed om te weten: je vindt de zenders van het Kidspakket ook terug in het Pluspakket. Bestel je het Pluspakket, dan is het Kidspakket overbodig.

Lees het stappenplan hieronder om te zien hoe je een zenderpakket kan bestellen via je televisie. Wil je liever het zenderpakket in Mijn Telfort bestellen? Bekijk dan de informatie hieronder.

Zenderpakket bestellen via Mijn Telfort

Log in op Mijn Telfort en zet het pakket aan. Binnen 72 uur kun je gebruik maken van het pakket. Een zenderpakket heeft een opzegtermijn van 1 maand. Na de eerste maand kun je het zenderpakket per dag opzeggen.

Inloggen Mijn Telfort

Zenderpakket bestellen via de afstandsbediening

1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [MENU].

2. Scroll met de pijltjestoesten naar [Instellingen] en druk op [OK].

3. Blader naar [Zenderpakketten] en druk op [OK]

4. Ga naar het zenderpakket wat je wilt toevoegen en druk op [OK].

5. Voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op [OK].

6. Het zenderpakket naar keuze wordt nu toegevoegd aan je abonnement. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Zenderpakket opzeggen

Een zenderpakket heeft een opzegtermijn van 1 maand. Na de eerste maand kun je het zenderpakket per dag opzeggen.

Je betaalt zenderpakketten altijd vooruit. Zeg je het pakket halverwege de maand op? Dan krijg je het niet gebruikte bedrag terug op je volgende factuur.

Zenderpakket opzeggen via Mijn Telfort

Log in op Mijn Telfort om het pakket uit te zetten.

Inloggen Mijn Telfort

Zenderpakket opzeggen via de afstandsbediening

Druk op de menu-knop

Klik op 'Mijn service'

Klik op 'Zenderpakketten'

Klik op 'Geabonneerd'

Zoek het pakket op en klik op 'Opzeggen'

Klik nog een keer op 'Opzeggen'

Hiermee bevestig je dat je het zenderpakket wilt opzeggen.

Voer je pincode in

Weet je je pincode niet meer? Je vindt 'm in Mijn Telfort.

Je zenderpakket is opgezegd

Klik op 'Sluit dit bericht' om de melding te sluiten.

Meer over de pincode voor TV

Pincode kwijt, wat nu?

Nu wil je een zenderpakket aanzetten en moet je een pincode invoeren. Die gebruik je niet elke dag, dus we kunnen ons wel voorstellen dat je die niet meer weet. Lees hoe je de pincode kunt achterhalen.

Pincode verkeerd ingevoerd?

Als je 5x de verkeerde betaalcode ingevoerd hebt (of iemand anders heeft dat op jouw TV gedaan), dan blokkeren we de betaalfunctie. Wil je die resetten? Lees hier hoe je dat kan doen.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: