Factuur en verbruik

Soms wil je gewoon even kijken hoeveel data je nog hebt. Maar op een ander moment zoek je misschien welk voordeel je gekozen hebt als CombiVoordeel. Of wil je weten waarom je rekening hoger is dan normaal. Wij hebben een aantal pagina's over factuur en verbruik op een rijtje gezet, zodat je ze gemakkelijk kan vinden. Voor je mobiele abonnement en voor thuis (internet, tv en bellen) sturen we verschillende facturen.

Kies daarom éérst over welke rekening je informatie zoekt.

De factuur van je Telfort Mobiel abonnement

Factuur betalen

Hier vind je alle informatie over het betalen van je factuur. En hoe je zelf kan betalen als de incasso mislukt is.

Inzicht in jouw verbruik met de Mijn Telfort app en Mijn Telfort

Wil je altijd op de hoogte zijn van jouw verbruik? Bekijk hoeveel minuten, MB's en sms'jes je nog hebt en hoelang je bundel tegoed nog geldig is. Je kunt hier ook het verbuik van je buitenlandbundels bekijken. Zo weet je precies hoeveel tegoed je nog hebt, en kun je je kosten makkelijk in de hand houden.

De factuur van je Telfort Thuis abonnement (Internet, TV en Bellen)

Elke maand sturen we een e-mail met het bedrag van je factuur. De details en de volledige factuur kan je vinden in Mijn Telfort. In de factuurmail staat ook de gebruikersnaam die je hebt om in te kunnen loggen in Mijn Telfort. Heb je de e-mail niet ontvangen? Kijk dan eerst in de spam of bij de reclame in je e-mail programma. De afzender van de e-mail is Klantenservice Telfort met als e-mail adres: noreply@telfort.nl.

Je factuur en verbruik

In Mijn Telfort staan je laatste 12 facturen klaar als PDF onder 'Factuur'. Bij 'Verbruik' kan je per factuurperiode bekijken welke variabele kosten je hebt gehad. Kom je er niet uit? Bekijk dan of de toelichting op onderstaande pagina's helpt.

Betalen

Bij Telfort betaal je door middel van automatische incasso. Maar die mislukt ook wel eens. Bijvoorbeeld als er geen saldo op de rekening staat. Maar er kunnen natuurlijk ook andere redenen zijn. En hoe het ook komt – hoe kan je dan betalen? En wat gebeurt er anders?




Betaalafspraak maken

Heb je een openstaande factuur, bijvoorbeeld omdat de incasso mislukt is? Dan kan je zelf een betaalafspraak maken in Mijn Telfort. Doe dit wel snel, want als producten afgesloten zijn kan het niet meer. Ook kan je maar 1 betaalafspraak tegelijk maken.

Betaalafspraak maken in Mijn Telfort


Video: Wat kan je allemaal in Mijn Telfort?