Factuur, verbruik en betalen Telfort Thuis

Elke maand sturen we een e-mail met het bedrag van je factuur. De details en de volledige factuur kan je vinden in Mijn Telfort. In de factuurmail staat ook de gebruikersnaam die je hebt om in te kunnen loggen in Mijn Telfort. Heb je de e-mail niet ontvangen? Kijk dan eerst in de spam of bij de reclame in je e-mail programma. De afzender van de e-mail is Klantenservice Telfort en het e-mail adres is: noreply@telfort.nl.

Je factuur en verbruik

In Mijn Telfort staan je laatste 12 facturen klaar als PDF onder 'Factuur'. Bij 'Verbruik' kan je per factuurperiode bekijken welke variabele kosten je hebt gehad. Kom je er niet uit? Bekijk dan of de toelichting op onderstaande pagina's helpt.

Betalen

Bij Telfort betaal je door middel van automatische incasso. Maar die mislukt ook wel eens. Bijvoorbeeld als er geen saldo op de rekening staat. Maar er kunnen natuurlijk ook andere redenen zijn. En hoe het ook komt – hoe kan je dan betalen? En wat gebeurt er anders?

Nieuw: Incassodatum wijzigen

Je factuur voor Telfort Thuis wordt elke maand op dezelfde datum afgeschreven. Als dat net niet goed uitkomt met je inkomsten, is het misschien elke maand een beetje een puzzel. Vanaf nu kan je de incassodatum - dat is de datum waarop we het bedrag van je rekening afschrijven - inzien én aanpassen.

Hoe doe je dat, en wat zijn de voorwaarden?

Telfort Mobiel

Er is ook een pagina waar de vragen over de factuur of je verbruik van je mobiele abonnement op een rijtje staan.