Factuur, verbruik en betalen Telfort Thuis

Elke maand sturen we een e-mail met het bedrag van je factuur. De details en de volledige factuur kan je vinden in Mijn Telfort. In de factuurmail staat ook de gebruikersnaam die je hebt om in te kunnen loggen in Mijn Telfort. Heb je de e-mail niet ontvangen? Kijk dan eerst in de spam of bij de reclame in je e-mail programma. De afzender van de e-mail is Klantenservice Telfort en het e-mail adres is: noreply@telfort.nl.

Je factuur en verbruik

In Mijn Telfort staan je laatste 12 facturen klaar als PDF onder 'Factuur'. Bij 'Verbruik' kan je per factuurperiode bekijken welke variabele kosten je hebt gehad. Kom je er niet uit? Bekijk dan of de toelichting op onderstaande pagina's helpt.

Betalen

Bij Telfort betaal je door middel van automatische incasso. Maar die mislukt ook wel eens. Bijvoorbeeld als er geen saldo op de rekening staat. Maar er kunnen natuurlijk ook andere redenen zijn. En hoe het ook komt – hoe kan je dan betalen? En wat gebeurt er anders?

Nieuw: Betaalafspraak maken

Heb je een openstaande factuur, bijvoorbeeld omdat de incasso mislukt is? Dan kan je zelf een betaalafspraak maken in Mijn Telfort. Doe dit wel snel, want als producten afgesloten zijn kan het niet meer. Ook kan je maar 1 betaalafspraak tegelijk maken.

Betaalafspraak maken in Mijn Telfort



Telfort Mobiel

Er is ook een pagina waar de vragen over de factuur of je verbruik van je mobiele abonnement op een rijtje staan.