Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutcode 11, 303 of 311




Verschijnt foutcode 11 (F11), 303 of 311 in het beeld van je Interactieve TV? Dit betekent dat er geen verbinding is met het modem.

Oplossing

    1. Controleer de de aansluiting van je tv-ontvanger
      1. Kijk of de tv-ontvanger rechtstreeks is aangesloten op poort 4 van het modem. Als je twee tv-ontvangers hebt, kan je poort 3 en 4 gebruiken
      2. Maak je gebruik van een TV-verbindingsset? Mogelijk veroorzaakt de TV-verbindingsset het probleem. Bekijk de instructievideo storingen met TV-verbindingsset verhelpen
      3. Als dit niet werkt, kan je nog proberen om met een andere netwerkkabel de verbinding te testen

    1. Herstart de tv-ontvanger
      1. Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen
      2. Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter van de tv-ontvanger weer stevig aan op het stopcontact. Het opstarten kan enkele minuten duren
      3. Controleer of de storing is verholpen







Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: