Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutcode 12 (F12)


Heb je Interactieve TV en verschijnt foutcode 12 (F12) in beeld? Foutcode 12 betekent: je tv-ontvanger maakt geen verbinding met het modem.

Oplossing

    1. Controleer of er een storing is
    2. Controleer eerst of er een storing is in je woonplaats.
    1. Controleer of je internetverbinding werkt
    2. Kun je een website openen zoals telfort.nl? Als je geen internetverbinding hebt, kun je ook geen TV kijken. Ga naar onze probleemoplosser voor hulp bij onze problemen met internet.
    1. Controleer de aansluiting van je tv-ontvanger op het modem
      1. Kijk of de tv-ontvanger rechtstreeks is aangesloten op poort 4 van het modem. Heb je 2 tv-ontvangers, kan je poort 3 en 4 gebruiken.
      2. Werkt dit niet, probeer dan om met een andere netwerkkabel de verbinding te testen.

    1. Herstart de tv-ontvanger
      1. Controleer of de kabel tussen de tv-ontvanger en je modem goed zijn aangesloten.
      2. Controleer vervolgens de bekabeling tussen het modem en de hoofdaansluiting.
      3. Maak je gebruik van een TV-verbindingsset? Mogelijk veroorzaakt de TV-verbindingsset het probleem. Bekijk de instructievideo storingen met TV-verbindingsset verhelpen.






Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: