Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutcode 3


Bij Interactieve TV kan het voorkomen dat je foutcode 3 in beeld ziet. Foutcode 3 betekent dat je abonnementsnummer en pincode voor Interactieve TV nog niet zijn geactiveerd.

Oplossing foutcode 3

Start eerst je modem en daarna de tv-ontvanger opnieuw op

Lees eerst deze beschrijving goed door (of maak er een foto van). Bij het herstarten van je modem valt ook je internetverbinding weg.

  • Zet de tv-ontvanger met de i-tv uit knop in de stand by modus.
  • Haal de stekkers van je modem en van de tv-ontvanger uit het stopcontact. Wacht 10 seconden.
  • Stop de stekker van het modem weer in het stopcontact. Wacht 10 minuten tot het modem weer helemaal opgestart is.
  • Stop de stekker van de tv-ontvanger weer in het stopcontact.

Onderhoud en storing

Internet, TV & Bellen

  • Er zijn op dit moment geen berichten

Glasvezel

  • Er zijn op dit moment geen berichten

Webcare





Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: