Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutcode 3



Bij Interactieve TV kan het voorkomen dat je foutcode 3 in beeld ziet. Foutcode 3 betekent dat je abonnementsnummer en pincode voor Interactieve TV nog niet zijn geactiveerd.


Oplossing

Herstart de tv-ontvanger:

  1. Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.
  2. Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter van de tv-ontvanger weer stevig aan op het stopcontact. Het opstarten kan enkele minuten duren.
  3. Controleer of de storing is verholpen



Onderhoud en storing

Heb je problemen met je Interactieve TV van Telfort? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Internet, TV & Bellen. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je daarnaast op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

Internet, TV & Bellen
  • Er zijn op dit moment geen berichten
Glasvezel
  • Er zijn op dit moment geen berichten

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: