Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutcode 301, 302, 3023



Foutcodes 301, 302 of 3023 geven aan dat er een fout is opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand. Controleer het volgende om de foutcode op te lossen.


Oplossing

    1. Controleer of er een storing is
    1. Start de film of uitzending opnieuw
    2. Wacht enkele minuten en probeer dan nog een keer de film of uitzending te starten.

Let op! Heb je een film gehuurd? Dan blijft deze in ieder geval 24 uur beschikbaar.





Onderhoud en storing

Heb je problemen met je Interactieve TV van Telfort? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Internet, TV & Bellen. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je daarnaast op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: