Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutcode 5


Bij Interactieve TV kan het voorkomen dat foutcode 5 op je tv verschijnt. Foutcode 5 betekent dat er een probleem is met de koppeling van je abonnementsgegevens en je tv-ontvanger.

Oplossing

    1. Controleer je abonnementsnummer en pincode

    2. Controleer of je het juiste abonnementsnummer en pincode hebt ingevoerd. Je abonnementsnummer en pincode staan in de brief die je van Telfort hebt gekregen.Als je de pincode kwijt bent, dan kan je deze eenvoudig in Mijn Telfort opnieuw instellen.

      Pincode kwijt

    1. Controleer of je abonnement al is geactiveerd

    2. Is je abonnement al geactiveerd? Je kunt namelijk pas gebruik maken van Interactieve TV vanaf het moment dat je abonnement is geactiveerd. De activatiedatum kun je vinden in de brief die je hebt ontvangen of in Mijn Telfort.

    1. Herstart de tv-ontvanger

      1. Schakel de tv-ontvanger uit door de stekker (stroomadapter) uit het stopcontact te halen.
      2. Wacht 10 seconden en stop de stekker van de tv-ontvanger weer stevig in het stopcontact. Het opstarten kan een paar minuten duren.
      3. Controleer of de storing is verholpen.

Onderhoud en storing

Internet, TV & Bellen

  • Er zijn op dit moment geen berichten

Glasvezel

  • Er zijn op dit moment geen berichten



Webcare

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: