Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Foutcode 5


Zie je Foutcode 5 op je tv scherm? Foutcode 5 betekent dat er een probleem is met de koppeling van je abonnementsgegevens en je tv-ontvanger.

Oplossing Foutcode 5

Controleer je abonnementsnummer en pincode

Controleer of je het juiste abonnementsnummer en pincode hebt ingevoerd. Je abonnementsnummer en pincode staan in de brief die je van Telfort hebt gekregen.Als je de pincode kwijt bent, dan kan je deze eenvoudig in Mijn Telfort opnieuw instellen.

Uitleg Pincode herstellen

Controleer of je abonnement al is geactiveerd
Is je abonnement al geactiveerd? Je kunt namelijk pas gebruik maken van Interactieve TV vanaf het moment dat je abonnement is geactiveerd. De activatiedatum kun je vinden in de brief of e-mail die je hebt ontvangen, in het contract of in Mijn Telfort.
Herstart de tv-ontvanger
  • Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.
  • Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter van de tv-ontvanger weer stevig aan op het stopcontact. Het opstarten kan enkele minuten duren.
  • Controleer of de storing is verholpen

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan contact op één van de volgende manieren contact met ons op: