Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutcode 561

Bij Interactieve TV kan het voorkomen dat foutcode 561 op je tv verschijnt. Foutcode 561 betekent dat je tv-ontvanger een verkeerd IP-adres ontvangt om op het tv-netwerk te komen.

    1. Start het modem opnieuw
      1. Zet het modem uit met de aan/uit knop. Je kunt ook de stroomkabel ontkoppelen
      2. Wacht 30 seconden
      3. Zet het modem aan met de aan/uit knop of sluit de stroomkabel aan
      4. Wacht 10 minuten en ga dan naar de plek waar je tv-ontvanger staat
    1. Start de tv-ontvanger opnieuw
      1. Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen
      2. Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact
      3. De tv-ontvanger start weer op. Dit kan enkele minuten duren
      4. Controleer of de foutcode is verholpen

Onderhoud en storing

Heb je problemen met je Interactieve TV van Telfort? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Internet, TV & Bellen. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je daarnaast op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: