Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Foutcode 562

Zie je foutcode 562 of f562 op je TV? Dan krijgt je tv-ontvanger een verkeerd IP-adres van een apparaat in je netwerk. Heb je net een apparaat aangesloten? Bijvoorbeeld een printer of een router? Kijk dan eerst of het helpt om dat nieuwe apparaat uit te zetten.

Is dat niet het geval? Volg dan onderstaande stappen.

Sluit de tv-ontvanger direct op het modem aan

Deze foutcode komt voor wanneer er gebruik gemaakt wordt van een thuisnetwerk met bijvoorbeeld een NAS, router of een ander apparaat. Vanuit het apparaat in het thuisnetwerk wordt misschien een fout ip-adres aan de tv-ontvanger gekoppeld.

Bekijk nu of je weer gewoon tv kan kijken. Krijg je weer foutcode 562? Ga dan naar stap 2.

Start eerst het modem en daarna de tv-ontvanger opnieuw op
  • Zet de tv-ontvanger met de i-tv uit knop in de stand by modus.
  • Haal de stekkers van je modem en van de tv-ontvanger uit het stopcontact. Wacht 10 seconden.
  • En stop de stekker van het modem weer in het stopcontact. Wacht 10 minuten tot het modem weer helemaal opgestart is.
  • Stop de stekker van de tv-ontvanger weer in het stopcontact.

Bekijk nu of je weer gewoon tv kan kijken.

Is het nog niet opgelost? Kijk dan op het Telfort Forum of iemand een tip heeft of stel daar een vraag.

Onderhoud en storing

Internet, TV & Bellen

  • Er zijn op dit moment geen berichten

Glasvezel

  • Er zijn op dit moment geen berichten
  • Bekijk hier alle storingen

Webcare

  • Neem contact op via Twitter
  • Bezoek Telfort op Facebook
  • Stel je vraag op het Telfort forum

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: