Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutmelding: Authenticatie mislukt



Heb je Interactieve TV van Telfort via glasvezel en verschijnt de foutmelding 'Authenticatie mislukt' in beeld? Dit zijn de mogelijke oorzaken van de foutmelding:

  1. Je glasvezelmodem functioneert niet goed
  2. Je tv-ontvanger functioneert niet goed
  3. Een software update is nodig

Los de foutmelding op door het glasvezelmodem en de tv-ontvanger te herstarten.



Glasvezelmodem en tv-ontvanger herstarten

  1. Haal het glasvezelmodem en de tv-ontvanger minimaal 30 seconden van de stroom.
  2. Het glasvezelmodem kun je vinden in de meterkast. Haal de stekker van de adapter van het glasvezelmodem uit het stopcontact en haal de stekker van de tv-ontvanger uit het stopcontact.
  3. Sluit eerst het glasvezelmodem weer aan; wacht minimaal 2 minuten. Sluit de tv-ontvanger weer aan; deze start vanzelf weer op.

    Probleem nog niet opgelost?

    Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!




    Onderhoud en storing

    Heb je problemen met je Interactieve TV van Telfort? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Internet, TV & Bellen. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je daarnaast op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

    Internet, TV & Bellen
    • Er zijn op dit moment geen berichten
    Glasvezel
    • Er zijn op dit moment geen berichten

    Nog geen antwoord op je vraag?

    Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: