Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutmelding: Netwerk biedt niet de benodigde diensten



Heb je Interactieve TV van Telfort via glasvezel en verschijnt de foutmelding 'Netwerk biedt niet de benodigde diensten' in beeld? Dit zijn de mogelijke oorzaken van de foutmelding:

  • Je tv-ontvanger is niet juist aangesloten op je glasvezelmodem
  • Je glasvezelmodem of tv-ontvanger functioneert niet juist

Los het probleem op met de volgende stappen:

    1. Controleer of de tv-ontvanger juist in aangesloten

    2. Controleer op welke poort van het glasvezelmodem je tv-ontvanger is aangesloten. Sluit de tv-ontvanger aan op de juiste poort, namelijk poort 2.

    1. Herstart je glasvezelmodem en tv-ontvanger
      1. Haal het glasvezelmodem en de tv-ontvanger minimaal 30 seconden van de stroom. Het glasvezelmodem kun je vinden in de meterkast. Je haalt het glasvezelmodem van de stroom door de stekker van de adapter van het glasvezelmodem uit het stopcontact te halen.
      2. Sluit eerst het glasvezelmodem weer aan; wacht minimaal 2 minuten. Sluit de tv-ontvanger weer aan; deze start vanzelf weer op.

    1. Probleem nog niet opgelost?
    2. Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Onderhoud en storing

Heb je problemen met je Interactieve TV van Telfort? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Internet, TV & Bellen. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je daarnaast op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

Internet, TV & Bellen
  • Er zijn op dit moment geen berichten
Glasvezel
  • Er zijn op dit moment geen berichten

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: