Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Foutmelding: Waiting for network



Heb je Interactieve TV van Telfort via glasvezel en verschijnt de foutmelding ‘Waiting for network' in beeld? Herstart je glasvezelmodem en tv-ontvanger om het probleem te verhelpen.




Glasvezelmodem en tv-ontvanger herstarten

  1. Haal het glasvezelmodem en de tv-ontvanger minimaal 30 seconden van de stroom. Dit doe je door de stekker van de adapter van het glasvezelmodem uit het stopcontact te halen. Het glasvezelmodem kun je vinden in de meterkast.
  2. Sluit eerst het glasvezelmodem weer aan; wacht minimaal 2 minuten.
  3. Sluit de tv-ontvanger weer aan; deze start vanzelf weer op.

Probleem nog niet opgelost?

Is je probleem niet opgelost? Dan kan je nog iets doen: controleer de verbinding tussen de tv-ontvanger en het glasvezelmodem.

  1. Heb je een tv-verbindingsset? Probeer dan of het probleem opgelost is als je tijdelijk de tv-ontvanger aansluit met een ethernetkabel. Werkt het nu wel? Ga dan naar de Probleemoplosser 'Tv-verbindingsset werkt niet goed'.
  2. Geen tv-verbindingsset? Probeer dan of een andere ethernetkabel je probleem oplost.