Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Foutmelding: Waiting for network



Heb je Interactieve TV van Telfort via glasvezel en verschijnt de foutmelding ‘Waiting for network' in beeld? Herstart je glasvezelmodem en tv-ontvanger om het probleem te verhelpen.


Glasvezelmodem en tv-ontvanger herstarten

  1. Haal het glasvezelmodem en de tv-ontvanger minimaal 30 seconden van de stroom. Dit doe je door de stekker van de adapter van het glasvezelmodem uit het stopcontact te halen. Het glasvezelmodem kun je vinden in de meterkast.
  2. Sluit eerst het glasvezelmodem weer aan; wacht minimaal 2 minuten.
  3. Sluit de tv-ontvanger weer aan; deze start vanzelf weer op.


Probleem nog niet opgelost?

Is je probleem niet opgelost? Ga naar de Telfort probleemoplosser en vind stap voor stap de oplossing voor je probleem. Geef daarvoor eerst aan of je gebruik maakt van een TV verbindingsset of niet.

Maak een keuze:

Ik maak gebruik van een TV verbindingsset

Ik maak geen gebruik van een TV verbindingsset

Onderhoud en storing

Heb je problemen met je Interactieve TV van Telfort? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Internet, TV & Bellen. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je daarnaast op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: