Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Geen netwerk mobiele telefoon


Zie je op je scherm een melding als 'Beperkte service', 'Geen bereik', 'Zoekt netwerk' of 'Alleen noodoproepen'? Dan kan je telefoon geen verbinding maken met het mobiele netwerk.


Krijg je deze melding alleen op bepaalde locaties? Bekijk dan de pagina slecht bereik.


Krijg je de melding altijd? Dan ligt dit mogelijk aan je telefoon of aan je simkaart. Doorloop de onderstaande stappen om het probleem op te lossen.


    1. Start opnieuw op

    2. Start je telefoon opnieuw op, dit lost in veel gevallen het probleem op. Het beste is om je telefoon helemaal uit te zetten en weer aan te zetten.

    1. Controleer je simkaart

    2. Plaats je simkaart in een ander toestel:

Probleem nog niet opgelost?

Is je probleem nog niet opgelost? Laat een berichtje achter op het forum met een duidelijke omschrijving van het probleem. Het webcareteam en enthousiaste Telfort-klanten helpen je graag verder.

Naar het forum






Onderhoud en storing

Heb je problemen met je mobiele telefoon? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Mobiel. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je ook op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

  • Bekijk hier alle storingen

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: