Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Geluidskwaliteit van Vast bellen is niet goed (Sitecom router)


Gebruik je een Sitecom router en is de geluidskwaliteit van het bellen slecht? Controleer de volgende stappen om het probleem op te lossen.

    1. Is er een storing?

    2. Een storing kan de oorzaak zijn dat de geluidskwaliteit slecht is van Vast bellen.


      Controleer of er een storing is in je woonplaats

    1. Herstart het glasvezelmodem

    2. Herstart je glasvezelmodem. Het glasvezelmodem wordt doorgaans in de meterkast geplaatst. Het glasvezelmodem is een kastje aan de muur met daarop het merk Genexis of Packetfront.


      • Haal het glasvezelmodem minimaal 30 seconden van de stroom. Dit doe je door de stekker van de adapter van het glasvezelmodem uit stopcontact te halen.
      • Sluit nu het glasvezelmodem weer aan en wacht minimaal 2 minuten. Je glasvezelmodem herstart automatisch.

    1. Is het probleem nog niet opgelost?

    2. Doorloop dan de Telfort probleemoplosser en vind stap voor stap de oplossing voor het probleem.


      Ga naar de Telfort probleemoplosser

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: