Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Geluidskwaliteit van Vast bellen is niet goed (Sitecom router)


Gebruik je een Sitecom router en is de geluidskwaliteit van het bellen slecht? Controleer de volgende stappen om het probleem op te lossen.

Is er een storing?

Een storing kan de oorzaak zijn dat de geluidskwaliteit slecht is van Vast bellen.


Controleer of er een storing is in je woonplaats

Herstart het glasvezelmodem

Herstart je glasvezelmodem. Het glasvezelmodem wordt doorgaans in de meterkast geplaatst. Het glasvezelmodem is een kastje aan de muur met daarop het merk Genexis of Packetfront.


  • Haal het glasvezelmodem minimaal 30 seconden van de stroom. Dit doe je door de stekker van de adapter van het glasvezelmodem uit stopcontact te halen.
  • Sluit nu het glasvezelmodem weer aan en wacht minimaal 2 minuten. Je glasvezelmodem herstart automatisch.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: