Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Glasvezel opzeggen

Denk je erover om je Telfort Glasvezel abonnement op te zeggen? Wij bespreken je abonnement graag met je om je te behouden als trouwe klant. Hieronder vind je de mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

Waarom bij Telfort Glasvezel blijven

  • Supersnel up- én downloaden
  • Stabiel en betrouwbaar netwerk
  • Inclusief Programma Gemist en Begin Gemist
  • TV kijken op je laptop, tablet én smartphone
  • Elke maand dezelfde lage prijs

Bel met een van onze medewerkers

Wij bespreken je abonnement graag met je en hopen je als trouwe klant te behouden. Heb je een probleem of een klacht dan horen wij dat ook graag. We zullen er alles aan doen om het probleem alsnog op te lossen.Bel om je opzegging door te geven naar:

088-7650023

De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. De klantenservice is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Of laat je tijdens kantooruren direct gratis door ons terugbellen.

Laat je direct gratis terugbellen

De klantenservice is maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 21.00 uur, en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Andere mogelijkheden om op te zeggen

  • Online opzeggen

    Je kunt je abonnement via ons webformulier opzeggen.

    Wil je liever teruggebeld worden? Klik op onderstaande button en wij bellen je terug.

    Laat je terugbellen

  • Schriftelijk opzeggen

    Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur dan een brief naar:

    Telfort Glasvezel

    Postbus 217

    2400 AE Alphen aan den Rijn

    Wil je liever teruggebeld worden? Klik op onderstaande button en wij bellen je terug.

    Laat je terugbellen

Twijfel je nog?

Bel dan onze klantenservice en deel je twijfelpunten met ons. Wij denken graag met je mee en doen je een passend aanbod. Heb je bijvoorbeeld een scherpe aanbieding gekregen van een andere provider? Wij doen je als trouwe klant graag een supervoordelig aanbod!

Einddatum contract en opzegtermijn

Bij Telfort Glasvezel heb je een contract van 12 maanden. Zeg je binnen deze 12 maanden je abonnement op, dan kan dat extra kosten tot gevolg hebben. Na 12 maanden is je abonnement maandelijks opzegbaar. Weet je niet zeker tot wanneer je contract loopt en wil je weten wat je mogelijkheden zijn? Bel hiervoor naar 0900 9596 (0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten).

Laat je terugbellen

Opzeggen of annuleren?

Heb je een nieuwe bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Telefonisch contact met één van onze medewerkers is de snelste en makkelijkste manier. Annuleren kan alleen als de dienst of het abonnement zich nog binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen bevindt. In de schriftelijke bevestiging van je aanmelding staat precies vermeld tot wanneer je je aanvraag kunt annuleren.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: