Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Het beeld van mijn tv hapert / ik zie blokjes in beeld



Heb je Interactieve TV en heb je last van een haperend beeld of zie je blokjes in beeld? Volg dan onderstaande stappen. Je kunt ook de uitleg bekijken in de video onderaan de pagina.


    1. Is er een storing?

    2. Een storing kan de oorzaak zijn dat het beeld hapert of dat je blokjes in beeld ziet.

      Controleer of er een storing is in je woonplaats

    1. Maak je gebruik van een TV verbindingsset?

    2. Maak je gebruik van een TV verbindingsset? Mogelijk veroorzaakt de TV verbindingsset het haperende tv beeld en/of de blokjes in beeld. Bekijk de instructievideo storingen met TV verbindingsset verhelpen.


      Wat je kunt doen om te controleren of het probleem aan je TV verbindingsset ligt:Sluit de TV ontvanger bekabeld aan om te controleren of het probleem dan ook voorkomt. Als dat niet voorkomt is het een TV verbindingsset probleem.

Is er geen sprake van een storing en ligt het probleem niet aan de TV verbindingsset? 

Ga dan naar de volgende stap in de Telfort probleemoplosser

Video: hoe verhelp ik problemen met Interactieve TV?

Je kunt de video op elk gewenst moment pauzeren en weer starten met de afspeelbediening links onderin.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: