Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Hulp bij inloggen Mijn Telfort


Met Mijn Telfort ben je van alle online gemakken voorzien. Je kunt bijvoorbeeld instellingen van je abonnement wijzigen, je persoonlijke gegevens aanpassen en je facturen inzien.

Je logt in op Mijn Telfort met je Telfort gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens heb je van ons ontvangen voor de oplevering van je abonnement.

Inloggen Mijn Telfort

Let op:

  • Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
  • Heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingevoerd? Dan wordt je account tijdelijk 1 uur geblokkeerd.

Ik weet mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet

Kies hieronder of je wil inloggen op Mijn Telfort Mobiel of Mijn Telfort Thuis:

  • Mijn Telfort Mobiel

    Je 06-nummer is je gebruikersnaam. Het wachtwoord heb je per sms ontvangen na het activeren van je simkaart.

    Weet je je wachtwoord niet? Lees hoe je een wachtwoord aanvraagt of vraag direct een nieuw wachtwoord aan.

    Wachtwoord kwijt

  • Mijn Telfort Thuis

    Gebruikersnaam

    Je gebruikersnaam staat in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaar staat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is “Uw Telfort factuur staat klaar”. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl.

    Let op: als je een nieuwe klant bent, krijg je je gebruikersnaam en wachtwoord tegelijk met je contract per e-mail of per brief toegestuurd.  Het onderwerp van de e-mail is “Welkom bij Telfort Thuis”.

    Kun je je gebruikersnaam toch niet terugvinden? Neem contact op met de klantenservice.

    Wachtwoord

    Weet je je wachtwoord niet? Lees hoe je een wachtwoord aanvraagt of vraag direct een nieuw wachtwoord aan.

    Wachtwoord kwijt

Bekijk de video over inloggen en wachtwoord vergeten


Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: