Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Hulp bij inloggen Mijn Telfort


Nieuw: Telfort ID

Als je inlogt in Mijn Telfort, kan je de vraag krijgen of je voortaan met je e-mailadres wil inloggen. Met Telfort ID gebruik je je eigen mailadres als inlognaam voor je abonnementen. Dat is wel zo makkelijk.

Wat heb je nodig om in te loggen?

  • Je gebruikersnaam (Thuis) of je 06-nummer (Mobiel)
  • Je wachtwoord

Wachtwoord vergeten

Als je niet weet wat je wachtwoord voor Mijn Telfort is, kun je snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Tip

Als we een mail sturen met een link voor een nieuw wachtwoord, kan de mail in een ander postvak terecht komen.

  • bij Live- en Hotmail-adressen in het postvak 'Overige'
  • bij Gmail in 'Reclame' of 'Spam'

Gebruikersnaam vergeten

Mijn Telfort Mobiel

Voor inloggen op Mijn Telfort Mobiel is je gebruikersnaam je 06-nummer van Telfort.

Let op: Als je een Telfort ID hebt aangemaakt, is het je e-mailadres waar we bijvoorbeeld je facturen heen sturen.

Nieuwe klant?

Welkom bij Telfort. Neem je je nummer mee? Wacht dan even tot je nummer actief is. Heb je een nieuw nummer? Dan kun je gelijk een account aanmaken.

Mijn Telfort Thuis

Je gebruikersnaam staat in de factuurmail die je elke maand krijgt. Het onderwerp van de e-mail is 'Uw nieuwe Telfort Thuis factuur staat klaar' en je krijgt 'm van noreply@telfort.nl 'Telfort Klantenservice'.

Let op: heb je een Telfort ID aangemaakt? Dan is het mailadres waar je bijvoorbeeld je factuurmail op krijgt je gebruikersnaam.

Mogelijke gebruikersnamen

  • naam@telfort.nl
  • twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
  • twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)

Log in op Mijn Telfort

Bekijk de video over inloggen en wachtwoord vergeten


Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: