Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Hulp bij inloggen Mijn Telfort


Wat heb je nodig om in te loggen?

  • Je gebruikersnaam (Thuis) of je 06-nummer (Mobiel)
  • Je wachtwoord

Wachtwoord vergeten

Als je niet weet wat je wachtwoord voor Mijn Telfort is, kun je snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Tip

Als we een mail sturen met een link voor een nieuw wachtwoord, kan de mail in een ander postvak terecht komen.

  • bij Live- en Hotmail-adressen in het postvak 'Overige'
  • bij Gmail in 'Reclame' of 'Spam'

Gebruikersnaam vergeten

Mijn Telfort Mobiel

Voor inloggen op Mijn Telfort Mobiel is je gebruikersnaam altijd je 06-nummer van Telfort.

Nieuwe klant?

Welkom bij Telfort. Neem je je nummer mee? Wacht dan even tot je nummer actief is. Heb je een nieuw nummer? Dan kun je gelijk een account aanmaken.

Mijn Telfort Thuis

Je gebruikersnaam staat in de factuurmail die je elke maand krijgt. Het onderwerp van de e-mail is 'Uw nieuwe Telfort Thuis factuur staat klaar' en je krijgt 'm van noreply@telfort.nl 'Telfort Klantenservice'.

Mogelijke gebruikersnamen

  • naam@telfort.nl
  • twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
  • twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)

Log in op Mijn Telfort

Nieuwe klant?

Dan krijg je je gebruikersnaam tegelijk met je contract per e-mail toegestuurd. Het onderwerp van de e-mail is “Welkom bij Telfort Thuis”. We sturen je tegelijkertijd een uitnodiging om een nieuw account aan te maken. Klik op de link in de mail en kies je eigen wachtwoord. De link is 24 uur geldig. Doet de link het niet meer? Geen probleem. Vraag dan een nieuwe activatielink aan.

Bekijk de video over inloggen en wachtwoord vergeten


Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: