Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Ik heb geen of slecht beeld



Kijk je analoge tv en heb je een slechte beeldkwaliteit? Zie je strepen, blokjes of ruis in beeld? Of zie je helemaal geen beeld? Controleer de volgende stappen om het probleem te verhelpen.


    1. Is er een storing?

    2. Een storing kan de oorzaak zijn dat je problemen hebt met analoge tv.

      Controleer of er een storing is in je woonplaats

    1. Controleer de kabels

      • Controleer eerst of de kabeltjes goed vastzitten in het glasvezelmodem en in de tv. Je vindt het glasvezelmodem in de meterkast. Het is een kastje aan de muur waarop het merk Genesis of Packetfront staat.
      • Gebruik je een coax-tv-versterker of een coax-tv-splitter? Controleer dan ook of de kabeltjes daar goed zijn aangesloten.

    1. Controleer de versterker of de splitter

    2. Heb je een splitter of versterker aangesloten op je glasvezelmodem? Controleer dan of ze goed werken. Doe dit door ze los te koppelen en de tv zonder splitter of versterker aan te sluiten op het modem.

    1. Herstart het glasvezelmodem

    2. Hebben de bovenstaande stappen niet geholpen?

      • Haal het glasvezelmodem minimaal 30 seconden van de stroom. Dit doe je door de stekker van de adapter van het glasvezelmodem uit het stopcontact te halen.
      • Sluit nu het glasvezelmodem weer aan en wacht minimaal 2 minuten. Je glasvezelmodem herstart automatisch.
      • Zet je tv aan. Je kunt nu weer probleemloos tv kijken.

    1. Is het probleem nog niet opgelost?

    2. Doorloop dan de Telfort probleemoplosser en vind stap voor stap de oplossing voor het probleem.


      Ga naar de Telfort probleemoplosser

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: