Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Ik kan geen live tv kijken via de Telfort app



Kun je geen live tv kijken via de app of veroorzaakt de app problemen? Wij helpen je verder!


Controleer het volgende:


    1. Is er een storing?

    2. Bekijk welke storingen er op dit moment bekend zijn in je regio . Het kan zijn dat een storing in je woonplaats het probleem met de Live TV app veroorzaakt.

    1. Doet WiFi het?

    2. Om live tv te kijken via de Telfort app heb je een goed werkende internetverbinding nodig en is het nodig te verbinden met je eigen WiFi-netwerk. Doet je WiFi het niet? Zorg dan eerst voor een werkende WiFi-verbinding.


      Heb je hulp nodig met het instellen van een WiFi-verbinding?


      Bekijk de instructievideo WiFi instellen

    1. Probleem nog niet opgelost?

    2. Doet je WiFi het en is er geen storing in je regio? Doorloop dan de Telfort probleemoplosser en vind stap voor stap de oplossing voor het probleem.


      Los het probleem stap voor stap op met de Telfort probleemoplosser.

Onderhoud en storing

Heb je problemen met je Interactieve TV van Telfort? Wellicht is er sprake van een storing in jouw regio. Hieronder zie je welke storingen er bekend zijn voor Telfort Internet, TV & Bellen. Je kunt ook alle storingen en onderhoudswerkzaamheden bekijken. Wij houden je daarnaast op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: