Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Incassodatum wijzigen

Je factuur voor Telfort Thuis wordt elke maand op dezelfde datum afgeschreven. Als dat net niet goed uitkomt met je inkomsten, is het misschien elke maand een beetje een puzzel. Bij Telfort Thuis kan je zien wat de incassodatum is (dat is de datum waarop we het bedrag van je rekening afschrijven). Je kan die datum zelf 1x per maand aanpassen.

Waar kan je de incassodatum vinden?

Je vindt de datum door in te loggen op Mijn Telfort Thuis (let op: je gebruikersnaam staat in de maandelijkse factuur e-mail). In Mijn Telfort kies je voor de pagina Factuur. Onderaan de pagina staat de Incassodatum.

Welke datum kan je kiezen?

Je kan de incassodatum niet wijzigen als de incassodatum binnen nu en 3 dagen is. Dan is je factuur namelijk al aangemaakt en dan kunnen wij de incasso niet meer stoppen. Ook kan je de datum maximaal 14 dagen verzetten. Dit is om te voorkomen dat je 2 facturen in 1x krijgt.

2 Facturen in één maand

Na het wijzigen van de incassodatum, kan het zijn dat je één keer een extra factuur krijgt. Dit doen we om te voorkomen dat je een hele hoge factuur krijgt. Na die 'tussen'-factuur krijg je weer gewoon maandelijkse facturen op de nieuwe datum.

Naar incassodatum





Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: