Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Inloggen webmail lukt niet


Met Telfort webmail kun je altijd bij je e-mail, met je computer, tablet of smartphone. Op deze pagina lees je wat je kunt doen als inloggen niet lukt.

Inloggen op webmail



Gebruikersnaam of loginnaam kwijt of vergeten

Je vindt je gebruikersnaam of loginnaam in de bevestigingsbrief of bevestigingsmail die je van Telfort hebt ontvangen. Je vult je gebruikersnaam of loginnaam in zonder @telfort.nl of @telfortglasvezel.nl. Het systeem vult dit automatisch aan. Heb je de bevestigingsbrief of bevestigingsmail niet meer?


  • In de maandelijkse mail die je van ons ontvangt waarin staat dat je factuur klaar staat in Mijn Telfort, vind je je gebruikersnaam.
  • Heb je glasvezel en/of ben je na 1 juli 2015 klant geworden? In Mijn Telfort bij Instellingen Internet zie je je e-mailadres staan. Je e-mailadres is je loginnaam voor webmail.


Wachtwoord kwijt of vergeten?

Je vindt je wachtwoord in de bevestigingsbrief die je van Telfort hebt ontvangen. Heb je de bevestigingsbrief niet meer? Log in op Mijn Telfort om je wachtwoord op te vragen. Houd er rekening mee dat je inloggegevens voor Mijn Telfort kunnen afwijken van je inloggegevens voor Telfort webmail.

Wachtwoord opvragen

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: