Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Installatie door een monteur

Heb je tijdens de bestelling gekozen voor installatie door een monteur? Kijk en/of lees hoe het werkt.

Wat doet de monteur (video)

Hoe werkt het met mijn afspraak?

  • De monteur die bij je langskomt is van Guidion. Guidion is het bedrijf dat al heel lang de installaties voor Telfort doet.
  • Een week voor de ingangsdatum krijg je per e-mail en sms een uitnodiging om een afspraak te maken met de monteur. Je krijgt per e-mail een bevestiging van de afspraak.
  • De afspraak wijzigen kan tot 24 uur van tevoren via de link in de bevestigings e-mail.
  • 24 uur voordat de monteur komt, krijg je een sms met de aankomsttijd van de monteur.
  • Let op: heb je 24 uur van tevoren nog geen Doe-het-zelf pakket ontvangen? Bel ons dan op 0900-9596 (50 ct per gesprek en de gebruikelijke belkosten).

Wat doet de monteur?

De Guidion expert helpt je met het installeren van je Doe-Het-Zelf pakket. Hij stelt onder andere WiFi en je tv voor je in. Hieronder kan je precies lezen wat de monteur voor je doet.

Wat kan jij alvast doen?

  • Zorg ervoor dat het hoofdaansluiting waar je internet je huis binnenkomt vrij toegankelijk is. Meestal zit dit punt in de meterkast.
  • Is er een stopcontact bij het aansluitpunt aanwezig? Die heb je nodig om het modem op aan te sluiten.
  • Als je glasvezel hebt, heb je twee stopcontacten nodig. Een voor het modem en een voor het glasvezelkastje
  • Zorg dat je je klantgegevens bij de hand hebt. Die zitten in de bijlage van je welkomstmail en je wachtwoordbrief. Heb je een nieuw wachtwoord nodig voor Mijn Telfort. hier kan je een nieuwe aanmaken.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: