Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Installatie door een monteur

Heb je tijdens de bestelling gekozen voor installatie door een monteur? Dit is hoe het werkt.

Hoe maak je een afspraak?

  • De monteur die bij je langskomt is van Guidion. Guidion is het bedrijf dat al heel lang de installaties voor Telfort doet.
  • Een week voor de ingangsdatum krijg je per mail en sms een uitnodiging om een afspraak te maken met de monteur. Je krijgt per e-mail een bevestiging van de afspraak.
  • De afspraak wijzigen kan tot 24 uur van tevoren via de link in de bevestiging. Let op: heb je 24 uur van tevoren nog geen Doe-het-Zelf pakket ontvangen? Laat dit dan ook telefonisch weten: 088-2000120.
  • 24 uur voordat de monteur komt, krijg je een sms met de aankomsttijd van de monteur.
  • De monteur zorgt ervoor dat je optimaal gebruik kunt maken van je bestelde diensten. Hij helpt je onder andere met het instellen van WiFi en tv.
  • Zorg ervoor dat er een stopcontact bij het aansluitpunt aanwezig is. Die heb je namelijk nodig om het modem op aan te sluiten. Heb je internet via glasvezel? Zorg dan dat je 2 stopcontacten vrij hebt gemaakt.

Wat doet de monteur?

De Guidion expert helpt je met het installeren van je Doe-Het-Zelf pakket. Hieronder kan je precies lezen wat de monteur voor je doet.

Wat kan jij alvast doen?

  • Zorg ervoor dat het aansluitpunt waar je internetaansluiting je huis binnenkomt vrij toegankelijk is. Meestal zit dit punt in de meterkast.
  • Is er een stopcontact bij het aansluitpunt aanwezig? Die heb je nodig om het modem op aan te sluiten.
  • Zorg dat je je klantgegevens bij de hand hebt. Die zitten in de bijlage van je welkomstmail.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: