Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Internet, TV & Bellen opzeggen


Denk je erover je Telfort Internet, TV en Bellen op te zeggen? Wij bespreken je abonnement graag met je om je te behouden als trouwe klant. Hieronder vind je de mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

De unieke voordelen van Telfort

Heb je Internet en TV of Internet, TV en Bellen van Telfort, dan heb je een voordelig maar heel compleet pakket. Hier de voordelen nog even op een rijtje:

  • 40 meest bekeken zenders, je betaalt niet voor onnodige extra's
  • Gratis live tv pauzeren wanneer je wilt
  • Inclusief Terugkijken en Begin Gemist
  • Gratis Interactieve TV online op al je schermen
  • Supersnel en voordelig internet op het betrouwbare KPN netwerk

Toch opzeggen?

Vul hieronder je telefoonnummer in en druk op Bel mij terug.

We bellen je dan meteen terug. Zodra er een medewerker beschikbaar is wordt je vervolgens direct geholpen. Het kan zijn dat je even moet wachten.

Liever zelf bellen? Klik hier voor het telefoonnummer

088-7650087

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur.

Zondag: Gesloten

De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer.


Andere opties en vragen over opzeggen

Hoe lang is de opzegtermijn?

Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. Bij Telfort geldt een opzegtermijn van 1 maand. De opzegtermijn gaat in op het moment dat Telfort je opzegging heeft ontvangen. Als je een jaarabonnement hebt, dan kun je je abonnement één jaar na de ingangsdatum stopzetten. Daarna kun je elke maand opzeggen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Heb je een nieuwe bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Dit kan online of telefonisch. Annuleren kan alleen als de dienst of het abonnement zich nog binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen bevindt.

Hoe kan ik schriftelijk opzeggen?


Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur dan een brief naar:

Telfort internet

Postbus 217

2400 AE Alphen aan den Rijn

Hoe kan ik online opzeggen?


Je kunt je abonnement ook online opzeggen.

Direct opzeggen of bestelling annuleren

Hoe zet ik een zenderpakket of extra snelheid uit?

Wil je een zenderpakket of de extra snelheid uitzetten? Dat kan je na 1 maand zelf doen in Mijn Telfort. Zenderpakketten kan je ook uitzetten via het menu van je tv met de afstandsbediening. Lees hier hoe je dat doet.

Twijfel je nog?

Bel dan onze klantenservice. Deel je twijfelpunten met ons. Wij denken met je mee en doen je graag een passend aanbod. Heb je bijvoorbeeld een scherpe aanbieding gekregen van een andere provider? Wij doen je als trouwe klant graag een supervoordelig aanbod!

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: