Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Internet, TV & Bellen opzeggen


Denk je erover je Telfort Internet, TV en Bellen op te zeggen? Wij bespreken je abonnement graag met je om je te behouden als trouwe klant. Hieronder vind je de mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

De unieke voordelen van Telfort

Heb je Internet en TV of Internet, TV en Bellen van Telfort, dan heb je een voordelig maar heel compleet pakket. Hier de voordelen nog even op een rijtje:

  • 40 meest bekeken zenders
  • Gratis live tv pauzeren wanneer je wilt
  • Inclusief Terugkijken en Begin Gemist
  • Gratis Interactieve TV online op al je schermen
  • Supersnel en voordelig internet

Bel met een van onze medewerkers

Wij bespreken je abonnement graag met je en hopen je als trouwe klant te behouden. Heb je een probleem of een klacht dan horen wij dat ook graag. We zullen er alles aan doen om het probleem alsnog op te lossen.


Bel met ons

Bel om je opzegging aan ons door te geven naar:

088-7650087

De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. De klantenservice is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Of laat je gratis door ons terugbellen

Je kunt je ook direct gratis laten terugbellen door ons, tijdens kantooruren. We bellen binnen enkele minuten terug tijdens onze normale openingstijden: maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 21.00 uur, en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Laat je direct gratis terugbellen

Andere opties en vragen over opzeggen

Hoe lang is de opzegtermijn?

Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. Bij Telfort geldt een opzegtermijn van 1 maand. De opzegtermijn gaat in op het moment dat Telfort je opzegging heeft ontvangen. Als je een jaarabonnement hebt, dan kun je je abonnement één jaar na de ingangsdatum stopzetten. Daarna kun je elke maand opzeggen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Heb je een nieuwe bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Dit kan online of telefonisch. Annuleren kan alleen als de dienst of het abonnement zich nog binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen bevindt.

Hoe kan ik schriftelijk opzeggen?


Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur dan een brief naar:

Telfort internet

Postbus 217

2400 AE Alphen aan den Rijn

Wil je liever teruggebeld worden? Klik op onderstaande button en wij bellen je tijdens kantooruren binnen 15 minuten gratis terug.

Laat je direct terugbellen

Hoe kan ik online opzeggen?


Je kunt je abonnement ook online opzeggen.

Direct opzeggen of bestelling annuleren

Wil je liever teruggebeld worden? Klik op onderstaande button en wij bellen je tijdens kantooruren binnen 15 minuten gratis terug.

Laat je direct terugbellen

Hoe zet ik een zenderpakket of extra snelheid uit?

Wil je een zenderpakket of de extra snelheid uitzetten? Dat kan je na 1 maand zelf doen in Mijn Telfort. Zenderpakketten kan je ook uitzetten via het menu van je tv met de afstandsbediening. Lees hier hoe je dat doet.

Twijfel je nog?

Bel dan onze klantenservice. Deel je twijfelpunten met ons. Wij denken met je mee en doen je graag een passend aanbod. Heb je bijvoorbeeld een scherpe aanbieding gekregen van een andere provider? Wij doen je als trouwe klant graag een supervoordelig aanbod!

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: