Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Internet, TV & Bellen opzeggen



Denk je erover je Telfort Internet, TV & Bellen op te zeggen? Wij bespreken je abonnement graag met je om je te behouden als trouwe klant. Hieronder vind je de mogelijkheden om contact met ons op te nemen.


Check hier de unieke voordelen van Telfort

  • 70 zenders waarvan 26 in HD
  • Gratis live tv pauzeren wanneer je wilt
  • Inclusief Programma Gemist en Begin Gemist
  • Gratis Interactieve TV op al je schermen
  • Supersnel en voordelig internet

Bel met een van onze medewerkers

Wij bespreken je abonnement graag met je en hopen je als trouwe klant te behouden. Heb je een probleem of een klacht dan horen wij dat ook graag. We zullen er alles aan doen om het probleem alsnog op te lossen.

Bel om je opzegging aan ons door te geven naar:


088-7650087


De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. De klantenservice is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Of laat je tijdens kantooruren direct gratis door ons terugbellen.

Laat je direct gratis terugbellen


We bellen binnen enkele minuten terug tijdens onze normale openingstijden:


Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag: gesloten

Feestdagen: gesloten


Andere mogelijkheden om op te zeggen

  • Schriftelijk

    Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur dan een brief naar:

    Telfort internet

    Postbus 217

    2400 AE Alphen aan den Rijn

    Wil je liever teruggebeld worden? Klik op onderstaande button en wij bellen je tijdens kantooruren binnen 15 minuten gratis terug.

    Laat je direct terugbellen

  • Online

    Je kunt je abonnement ook online opzeggen via een webformulier.

    Wil je liever teruggebeld worden? Klik op onderstaande button en wij bellen je tijdens kantooruren binnen 15 minuten gratis terug.

    Laat je direct terugbellen


Twijfel je nog?

Bel dan onze klantenservice. Deel je twijfelpunten met ons. Wij denken met je mee en doen je graag een passend aanbod. Heb je bijvoorbeeld een scherpe aanbieding gekregen van een andere provider? Wij doen je als trouwe klant graag een supervoordelig aanbod!


Einddatum contract en opzegtermijn

Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. Bij Telfort geldt een opzegtermijn van 1 maand. De opzegtermijn gaat in op het moment dat Telfort je opzegging heeft ontvangen. Als je een jaarabonnement hebt, dan kun je je abonnement één jaar na de ingangsdatum stopzetten. Daarna kun je elke maand opzeggen.


Bestelling annuleren

Heb je een nieuwe bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Telefonisch contact met één van onze medewerkers is de snelste en makkelijkste manier. Annuleren kan alleen als de dienst of het abonnement zich nog binnen de annuleringstermijn van 14 kalenderdagen bevindt.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: