Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Laatste factuur (eindfactuur) mobiele abonnement

Heb je je abonnement opgezegd? Je ontvangt de laatste factuur nadat je abonnement is afgelopen. Op deze factuur zie je:

  • Gebruikskosten uit de laatste periode
  • Een eventuele correctie op de abonnementskosten

Heb je opgezegd, en zie je toch abonnementskosten op de factuur voor de komende maand? Dit wordt gecorrigeerd op de laatste factuur. Heb je nog geld tegoed van Telfort? Dan ontvang je dit bedrag binnen 3 weken op je rekening.

Gebruikskosten

Op de eindfactuur staan de gebruikskosten uit de laatste periode. De laatste periode is geen volledige maand. Daarom krijg je in de laatste periode een kleinere bundel. Heb meer gebruikt dan het tegoed in je bundel? Dan betaal je kosten voor gebruik buiten de bundel.

Correctie op abonnementskosten

Je betaalt abonnementskosten altijd een maand vooruit. Het kan daarom voorkomen dat je teveel vooruit hebt betaald. In dat geval zie je een correctie op de eindfactuur.

Totaalbedrag eindfactuur

Op de eindfactuur zie je de laatste gebruikskosten en een correctie op de abonnementskosten. Het is mogelijk dat je nog geld tegoed hebt van Telfort. In dat geval zie je een min-bedrag op de factuur. Je ontvangt dit bedrag binnen 3 weken op je rekening.

Eindfactuur bekijken

Bekijk de factuur in Mijn Telfort

Is je abonnement al beëindigd, en heb je geen wachtwoord voor Mijn Telfort? Je kunt de factuur dan niet meer bekijken in Mijn Telfort. Wil je een kopie van de factuur ontvangen, of heb je vragen over de factuur? Neem contact op met onze klantenservice.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: