Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Levering van Internet, TV & Bellen


Wil je weten hoe het met je bestelling gaat? In Mijn Telfort kun je de status van je bestelling volgen. Na het inloggen zie je direct wat de status van je bestelling is.




    1. Stap 1: Bestelling in behandeling genomen

    2. Je ontvangt van Telfort een mail waarin we je bestelling bevestigen. We sturen de bevestiging bijna altijd binnen 2 werkdagen. Heb jij bij jouw verkoper gevraagd om een contract per post, dan ontvang je de bevestiging per post. We sturen gelijk je contract mee en geven je de datum waarop je abonnement wordt geleverd. Je bestelling bevindt zich dan nog binnen de wettelijke annuleringstermijn van 14 dagen. Als je wilt, kun je de bestelling nog annuleren.


      Levertijd

      De levertijd van je bestelling is meestal binnen 2 weken, tenzij je zelf een andere leverdatum hebt aangegeven.


      Opzeggen bij je oude provider

      Heb je bij de bestelling Telfort gemachtigd om je huidige internetabonnement op te zeggen? Dan hoef je niets te doen. Zodra de opzegging is verwerkt, ontvang je van de huidige provider automatisch een bevestiging per post. Heb je een los tv-abonnement bij een andere provider? Dit kan Telfort helaas niet voor je opzeggen. Je kunt dit eenvoudig zelf doen door de opzegkaart uit het installatiepakket voor te versturen.

    1. Stap 2: 1 week van tevoren

    2. Het Doe-het-zelf pakket ontvang je ongeveer een week voor de startdatum van je abonnement. Je kunt zelf via Track & Trace bekijken wanneer het pakket is verstuurd en bij je wordt aangeboden.


      In dit pakket zitten alle benodigdheden waarmee je de door je bestelde diensten kunt aansluiten, zoals een modem of een tv-ontvanger voor Interactieve TV.


      Heb je bij het plaatsen van je bestelling gekozen voor hulp bij installatie, dan zal een monteur ongeveer 1 week voor de aansluitdatum contact met je opnemen voor een afspraak. De kosten van de monteur factureren wij je op je Telfort factuur. Eventuele extra kosten die de monteur maakt, overlegt hij vooraf met je en kun je rechtstreeks bij de monteur betalen.

    1. Stap 3: Op de aansluitdag

    2. Je ontvangt een sms’je wanneer je de diensten kan gaan aansluiten. Soms is dat zelfs eerder dan we in de bevestiging hebben doorgegeven.


      Kom je er niet uit? Bekijk de installatiehandleiding met uitleg.

    1. Stap 4: Hoera! Ik heb Telfort Internet, TV & Bellen!

    2. Alles is aangesloten en je kan gebruik maken van je Telfort abonnement.


      Veel plezier met het gebruiken van internet, tv en bellen!

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: