Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Maandelijkse factuur Internet, TV en Bellen

Je maandelijkse factuur van Telfort betaal je via automatische incasso. We schrijven het totaalbedrag van de factuur enkele dagen na de factuurdatum automatisch van je rekening af.

Elke maand sturen we een e-mail met het bedrag van je factuur. De details en de volledige factuur kan je vinden in Mijn Telfort. In de factuurmail staat ook de gebruikersnaam die je hebt, om in te kunnen loggen in Mijn Telfort. Heb je de e-mail niet ontvangen? Kijk dan eerst in de spam of bij de reclame in je e-mail programma. De afzender van de e-mail is noreply@telfort.nl.

Factuur bekijken in Mijn Telfort

Opbouw maandelijkse factuur

  • Abonnementskosten

    Voorbeeld van weergave op de factuur:


    Factuur

    • Je ziet de naam van je pakket, de factuurperiode en het bedrag.
    • Extra pakketten, zoals een zenderpakket, een Vast bellen abonnement of een extra tv-ontvanger, zie je hier ook terug.

    Geldt er een actie op je Alles-in-1 pakket? Dan vermelden we dat als volgt op je factuur:

  • Verbruikskosten

    • Voor Vast bellen zie je hier je Telfort telefoonnummer(s) en het totaalbedrag van de belkosten.
    • Heb je films of series besteld uit Videoland videotheek, dan zie je hier het totaalbedrag terug.
    • In Mijn Telfort hebben wij de specificaties van alle door jou gebelde nummers en bestelde films en series voor je klaar staan.

  • Eenmalige kosten

    Op je factuur kun je eenmalige kosten terugvinden zoals:

    • Nummerbehoud
    • TV-verbindingsset
    • Installatie door een monteur
    • Activatiekosten

Meer over de factuur

Misschien zoek je nog naar andere informatie op deze pagina? We hebben algemene pagina's over factuur en verbruik. Voor Telfort Mobiel en voor Telfort Thuis (internet, TV en bellen).

Overige informatie

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: