Reparatie telefoon

Is uw toestel kapot? Bij Telfort ontvangt u snel een gerepareerd toestel. Meld uw toestel direct aan voor reparatie met behulp van de instructie op deze pagina. Of bekijk de status van uw reparatie op e-repair.nl.

Toestel gaat niet aan

Start uw toestel niet of niet goed op? Zet dan uw toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Kijk voor instructies in de handleiding van uw toestel of op telfort.nl/toestelhulp.

Let op!
Uw opgeslagen gegevens gaan verloren als u uw toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen. Maak daarom eerst een kopie van uw gegevens, bijvoorbeeld door uw telefoon met uw pc of laptop te verbinden.

Toestel aanmelden voor reparatie

Heeft u een abonnement met een toestel dat is gestart op of na 16 april 2012? Dan heeft u een abonnement met Telfort Toestellease. Bij Telfort Toestellease krijgt u een (eenvoudig) vervangend toestel als uw leasetoestel kapot is.

Heeft u een abonnement met Toestellease?

> Ja, ik heb een abonnement met Toestellease
Leasetoestel aanmelden voor reparatie

> Nee, ik heb een abonnement zonder Toestellease
Toestel (geen toestellease) aanmelden voor reparatie

> Nee, ik heb prepaid
Toestel (geen toestellease) aanmelden voor reparatie

Mijn Telfort

  • Bekijk uw factuur en verbruik
  • Wijzig uw abonnement
  • Beheer uw gegevens