Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Mobiele telefoonnummer meenemen naar andere aanbieder



Wat jammer dat je overweegt over te stappen naar een andere aanbieder. Je kunt ons bereiken via 088-7650072 (de kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer). Wil je toch overstappen, vraag dan nummerbehoud aan bij je nieuwe aanbieder.


Hoe kan ik mijn nummer meenemen?

    1. Controleer vanaf wanneer je je nummer mag meenemen

      • Heb je een abonnement? Je kunt je nummer overzetten naar een nieuwe aanbieder per de einddatum van je contract. Houd hierbij rekening met een minimale opzegtermijn van 1 maand. Je kunt de einddatum van je contract opzoeken in Mijn Telfort.
      • Heb je prepaid? Dan kun je elk moment nummerbehoud aanvragen. Je nummer wordt binnen 2 weken overgezet.

    1. Neem contact op met je nieuwe aanbieder
    2. Vraag nummerbehoud aan bij je nieuwe aanbieder. Je nieuwe aanbieder neemt je nummer over van Telfort en zegt je abonnement op bij Telfort. Je hoeft niet zelf je abonnement op te zeggen bij Telfort.Houd de volgende gegevens bij de hand:

      • Je simkaartnummer (lees meer over het opzoeken van je simkaartnummer)
      • De einddatum van je contract (je vind de einddatum in Mijn Telfort en in de Mijn Telfort app, bij 'Abonnement')
      • Je klantnummer (dit nummer vind je op je Telfort factuur)

Vragen of problemen?

Heb je vragen over de aanvraag nummerbehoud, of zijn er problemen met het overzetten van je nummer? Neem dan contact op met je nieuwe aanbieder.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: