Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Mobiele-internetdiensten afmelden of blokkeren


Met mobiele-internetdiensten kun je tegen betaling informatie bekijken of downloaden via mobiel internet. Bijvoorbeeld filmpjes, live TV, nieuws, muziek of ringtones. Een mobiele internet dienst kan een eenmalige dienst zijn of een abonnement.

Afmelden


Je kunt je op 3 manieren afmelden voor een mobiele-internetdienst:

  • Sms de tekst 'stop' naar de shortcode van de dienst
  • Reageer op een ontvangen bericht met de tekst 'stop'
  • Ga naar de website Payinfo en meld je af

Weet je niet meer wat het nummer van de dienst is? Ga dan naar de website Payinfo. Je kunt je hier ook afmelden voor mobiele-internetdiensten.

Blokkeren

Wil je alle mobiele-internetdiensten blokkeren? Stel dan een blokkade in via de website Payinfo. Het instellen van de blokkade is gratis en wordt binnen 1 dag verwerkt.

Let op! Door deze blokkade kun je geen gebruik meer maken van mobiele-internetdiensten. Je kunt de blokkade natuurlijk wel weer verwijderen.

Wil je voorkomen dat je de blokkade zelf gemakkelijk kunt verwijderen? Stel dan via de website Payinfo een deblokkadeslot in. Zo kan de blokkade alleen verwijderd worden door contact op te nemen met onze klantenservice.

Gedragscodes

Alle Nederlandse telecomaanbieders hebben gezamenlijk een aantal gedragscodes opgesteld. Hierin staat hoe mobiele-internetdiensten moeten worden aangeboden. Deze afspraken gaan bijvoorbeeld over aanmeldbevestigingen, welke afkortingen wel en niet mogen worden gebruikt en hoe reclame mag worden gemaakt voor de diensten. Je vindt de gedragscodes op de website Payinfo.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: